Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jakie bezpiecznie minimalne obroty do jazdy?


airbites

Rekomendowane odpowiedzi

Airbites to ty jeździsz jak emeryt. 2500obr/min i następny bieg. No szkoda silnika bo jest strasznie zamulony. Pociągnij go jak się rozgrzeje do odcięcia zapłony na drugim biegu. To się silnik ucieszy. Tylko się nie wystrasz bo będzie około 90km/h.

 

Kolega wyżej co zaleca jeżdżenie przy 1200 rpm chyba przebija wszystko - a potem będzie płacz że silnik do remontu i że Renault to gówno :)

 

Gandi pytał się o obroty to napisałem, że można od takiej prędkości można jechać i nigdzie nie napisałem że zalecam taką jazdę. Tylko trzeba trzymać się pewnych zasad. Jak będziesz od takiej prędkości przyciskał gaz w podłogę na 5 biegu to na bank przeciążysz silnik ale na prostej drodze nie widzę problemu wrzucić 5 aby się auto spokojnie toczyło np do najbliższego skrzyżowania. I dla twojej wiadomości meganka nie jest moim pierwszym autem ze znakiem romba na masce wiec nie będzie płaczu, że renault to gówno. Bo wiem na co się decydowałem.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo silnik jest za zimny i dlatego jechałem niskim obrotem i czekałem az wskaznik temepratury podniecie ale to zajeło mi chyba 7 km jazdy i chyba 10 min jazdy....chyba podnosi powyżej 60 stopni?

 

No chodzi mi o ogłoś silnika przy ruszaniu i szum podczas dodawania gazu na filmie..

 

Dodano: 20 gru 2011 - 17:19

Oto zdjęcia:

post-38667-0-18453100-1324397791_thumb.jpg

post-38667-0-89032100-1324397805_thumb.jpg

post-38667-0-46554700-1324397814_thumb.jpg

post-38667-0-81625900-1324397832_thumb.jpg

post-38667-0-11558200-1324397945_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję zrobić kilka rzeczy:

- umycie silnika z oleju

- wyjęcie przepustnicy i mycie jej

- wyjęcie cewek i świec i sprawdzenie czy nie stoi olej w kanałach i w jakim stanie są świece

- zdjęcie kolektora dolotowego i sprawdzenie czy w odmie nie ma oleju

- uszczelnienie wszystkiego żeby znowu nie ciekło

 

To na początek bo widzę że silnik strasznie Ci cieknie.

 

Po drugie te silniki są wysokoobrotowe i przyspieszanie na 4 biegu przy okrotach 1900 jest praktycznie niemożliwe.

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyspieszanie na 4 biegu przy okrotach 1900 jest praktycznie niemożliwe.

Bez przesady, dać się da ale nie typu pedał w podłogę. Jak to się zrobi umiejętnie to nawet sprawnie to idzie.

wskaznik temepratury podniecie

Nooo! Kolego jak Ci się ten wskaźnik podnieci to hoooo :)

Zalecam przeczytanie jeszcze raz posta przed wysłaniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj sorry zle napisałem. Chodziło jak wskaźnik temperatury przesuwa się. Tylko nigdzie nie mogę znalesc czy od 50 czy od 60 stopni podnosi?

 

 

Niestety na 2 biegu marnie przyspiesza przy lekkim górce. Zapomniałem napisać ze gaz do dechy to obrotomierz powoli podnosi np do 4 tys. obr jakby coś mu dusiło i potem gwałtownie rusza powyżej 4,5 tys. obr/min jakby coś odblokowało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję zrobić kilka rzeczy:

- umycie silnika z oleju

- wyjęcie przepustnicy i mycie jej

- wyjęcie cewek i świec i sprawdzenie czy nie stoi olej w kanałach i w jakim stanie są świece

- zdjęcie kolektora dolotowego i sprawdzenie czy w odmie nie ma oleju

- uszczelnienie wszystkiego żeby znowu nie ciekło

 

 

Hmm...czy przy wyjęciu cewek trzeba zdjąć kolektor dolotowy? I trzeba odłączyć akumulator?

 

A po za tym przy parkingu przy takiej pogodzie minusowej temp. to wszystko nie zrobię....ale zacznę od łatwiejszej.

 

Przepustnice chciałem odkręcić ale nie mogę odpiąć kabel przypięty do rury przy przepustnicy żebym mógł zdjąć rurę od przepustnicy.

 

Może ktoś z forum jest z Poznania albo koło Poznania i to zrobi za drobna opłatę??

Edytowane przez airbites
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cewki i świece wyjmiesz bez zdejmowania kolektora.

W tych warunkach na parkingu nie zrobisz tego wszystkiego co napisąłem ale ja zacząłbym od czyszczenia przepustnicy.

W załączniku masz zdjęcie kolektora i przepustnicy od spodu to będziesz wiedział co zdjąć.

post-25616-0-62121000-1324467517_thumb.jpg

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, jutro zrobię zdjęcie z jakim problemem mam na przepustnicy.

 

A zapomniałem dodać, że przy ruszaniu do przodu to światła mijania lekko mocniej świecą i potem staja słabe i potym powraca do normalnej jasności. Tak samo jak światła cofania jak dodam gazu i ruszam to tez przygasają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!