Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup Megane II 1.4/1.6


msciciel

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Przymierzam sie do sie do zakupu megane II z rocznikow 2005 - 2008. Generalnie bardziej mnie interesuje dobra historia auta bez przygod niz rocznik i przebieg (powiedzmy do 120-130tys lub co 5/6 lat). Dowiedzialem sie ze rozrzad w tym samochodzie robi sie przy 120 tys stad widzialem bardzo duzo ogloszen wlasnie z przebiegiem w tych okolicach(lub wiekiem gdy mniejszy przebieg), ale po bardziej szczegolowym dopytaniu najczesniej okazywalo sie ze przeglad dla tego przebiegu nie zostal jednak wykonany ( ktos wie moze co ma wchodzic w ten przeglad ze ludzie tak go omijaj i sprzedaja auto ? ). Przegladam ogloszenia od dwoch miesiecy i jakos nie moge trafic na cos wiarygodnego. Dzisiaj wpadlo mi takie cos:

 

http://otomoto.pl/renault-megane-krajowy31tys-km-bezwypadkowykl-C22423603.html

 

Moge prosic o opinie na temat wyzej zlinkowanego auta ? :) Czy warto jechac to obejrzec czy mozna sobie na wstepie darowac, bo przebieg niepokojaco niski jak 3-4 letnie auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja megi kupiłem już ponad pół roku temu, ale podejście miałem identyczne jak Ty, czyli bardziej liczył się stan i historia samochodu niż rocznik i cena. To dobre podejście :) Ja trafiłem na 2005r. z przebiegiem 70k, właśnie od 1szego właściciela - zatem i w ogłoszeniu które linkujesz przebieg jest realny. Ja sam robię ~10k na rok :)

Zdjęcia słabe i małe, zatem jechać/zobaczyć/obadać chyba warto.

 

ktos wie moze co ma wchodzic w ten przeglad ze ludzie tak go omijaj i sprzedaja auto ?

To raczej zbieg okoliczności, wymiana rozrządu jak i inne czynności typu filtry/olej to raczej standard.

Edytowane przez punxhc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę przedrzeźniał przedmówcy.

w krakowie a skawina jest obok mamy nadal jesien :) a taka pogoda jaj na zdejeciu to przez duza czesc grudnia byla :) Pojade i zobacze ile w tym prawdy.

^^że co :-)

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7 - logika wypowiedzi i ortografia, 5.13 - cytowanie

 

P_r_z_e_m_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ciach]

Pewnie masz racje. Ale w tym roku pogoda w malopolsce(krakow) takie psikusy robila ze pory roku sie o 2 miesiace do przodu chyba przesunely, jeszcze tydzien temu potrafilo byc +8 stopni w ciagu dnia. Ale racja drzewa za mocno zielone. Sprobuje poszukac jeszcze tej fury w archiwalnych ogloszeniach moze tam bedzie odpowiedz.

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, pkt. 5.7, pkt. 5.13 - obowiązkowo proszę zapoznać się z Regulaminem forum. Proszę o poprawę, gdyż w innym przypadku będą :-)

 

0cool

Edytowane przez 0cool
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też jestem za opcją ,iż silnik 1.4 jest właściwym kompromisem pomiędzy osiągami a spalaniem.Mowa tu oczywiście o mocy 98 KM, bo jest też wersja 82 KM w tym wypadku to na prawdę za mało.Przed zakupem sporo przewertowałem artykułów zagłębiając się w tematykę wyposażenia oraz mocy napędowej.Tak więc to naprawdę rozsądny i przemyślany wybór z mojej strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem z wiadomych względów (KZFR) lepiej szukać 1.4

Masz jakiś uraz do tego KZFR, ale jak rozumiem tylko z opisu na forum, bo sam masz diesla... To tak jak benzynowcy twierdzą że diesel się nie opłaca bo ma turbo, bo dpf, bo dwumasa, bo wtryski, itp.

Co do wyboru 1.4 vs 1.6, to moim zdaniem jednak 1.6 pomimo przypadłości KZFR (ewentualny koszt dość niski). Różnica w mocy i momencie obrotowym zauważalna przy tej masie samochodu, a zgodnie z raportami spalania 1.4 pali odrobinę więcej niż 1.6! Oczywiście kwestia wyboru indywidualna. Jak bym trafił na zadbany 1.4 to pewnie bym przebolał i też bym kupił :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem oba podczas długich poszukiwań Grandtour-a, wielkiej różnicy nie zauważyłem - jak już wielokrotnie pisałem kwestia indywidualna, nie ma sensu pisać "za słaby". Pięć razy w ASO potwierdzali mi wymianę KZFR, a sprawdzane auta miały niskie przebiegi. W końcu przejechałem się dCi i... przestałem szukać benzyny :-) Czasem ważniejsza jest przyjemność z jazdy, a nie jakieś kalkulacje ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Póki co w domu jest też druga Megane II 92km i zero problemów z kzfr , a choćy nawet, nie są jakieś wielkie koszta, jeżeli Kolega trafi pewne i zadbane 1.4 to pewnie, że warto kupić, jednak jeżeli nie spieszy się z zakupem to warto poszukać 1.6

 

Czasem ważniejsza jest przyjemność z jazdy, a nie jakieś kalkulacje ;-)

 

Nie wiem jakie masz wyobrażenie o 1.6, skoro dla ciebie jazda 1.5 to przyjemność, no ale można i tak :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!