Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II 2,0 rezonans w okolicy kolektora ssącego


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam meganke 2,0 z 2003 roku. od jakiegoś czasu "coś" wpada w rezonans i słychać dość głośne jęki samochodu. Dźwiek dobiega z okolicy kolektora ssącego. Wymieniłem zawór ciśnieniowy (odma) ukladu oczysczania spalin, i nie pomogło, a wręcz dźwięk stał się głośniejszy ( po odłączeniu na chwilę tego zaworu całkowicie dźwięk znika). Oddałem auto do ASO, gdzyż twierdzili że wiedzą, co jest przyczyna, że to uklad odpowietrzenia skrzyni korbowej, i naprawa będzie kosztowala 100 zł, i że takie żeczy tylko w megankach z silnikiem 2,0. Oczywiście nic nie zrobili i chałas jest dalej- napisali, że "poprawienie przewodu nie pomogło" ( zawolali 70 zl, ale się nie dalem, bo za co?). Ma ktoś może jakiś pomysł lub podobne doświadczenia? Nadmieniam, że auto jest zagazowane,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam,

ja mam podobny problem z silnikiem 2,0 a mianowicie po rozgrzaniu silnik dziwnie buczy przy obrotach 2100 - 2200 obrotów. Na zimnym silniku normalna praca. Dźwięk jest słyszalny w okolicy kolektora ssącego. Wymieniłem już zawór podciśnienia na kolektorze - "grzybek' i nic, dalej to samo. Walczę już z tym pół roku i nie mogę dojść co jest.

 

Zastanawiam się jeszcze nad przeczyszczeniem zbiornika oparów olejowych, kolektora. Może to pomoże.

post-29932-0-37454700-1330256418_thumb.jpg

post-29932-0-34530600-1330256464_thumb.jpg

post-29932-0-85847700-1330256491_thumb.jpg

post-29932-0-37866700-1330256510_thumb.jpg

Edytowane przez wisnieg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mi się ostatnio pojawił ten problem jak wybiło olej przez źle włożony bagnet...

Edit: u mnie problem ustał, panowie jedziemy na 2,3,4 biegu do odcinki i problem znika

Edytowane przez Marek_07
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mi się ostatnio pojawił ten problem jak wybiło olej przez źle włożony bagnet...

Edit: u mnie problem ustał, panowie jedziemy na 2,3,4 biegu do odcinki i problem znika

 

 

 

Kolego, co masz na myśli "jedziemy na 2,3,4 biegu do odcinki.."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam ponownie.

zlokalizowalem problem, i przegonienie auta nie wiele pomaga, w kazdym razie tylko chwilę. Problem leży w tym ( przynajmniej u mnie), że w jednym z przewodów podciśnieniowych ( taki oryginalnie zaślepiony, odchodzacy w bok)układu odpowietrzenia silnika czy jak to ladnie nazywaja w ASO układu oczyszczania spalin zbiera się woda. Po zdjeciu przewodu, i wylaniu wody problem znika, jednak nie na długo ( 2-3 tys km), ponieważ woda zbiera sie od nowa. nie mam jednak pojęcia skąd ta woda się bierze, i co zrobic aby sie nie zbierała. Ma ktoś może jakiś pomysł?

Edytowane przez horwat84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!