Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

FELGI Z LEKKICH STOPÓW


Robak

Rekomendowane odpowiedzi

Oznaczenie felg: 6,5Jx17 4CH49

 

Spalanie - trudno mi oceniać - kupiłem na tych felgach samochód, później się przesiadłem na zimówki 195/65/R15. Co do komfortu - moim zdaniem było bardzo dobrze. Na letnich (czyli 17) o wiele lepiej mi się prowadziło samochód - ale znowu tutaj wkracza bardzo duża różnica w ogumieniu. Generalnie gdybym miał fundusze na zakup nowych opon 17" to pewnie bym przy nich został - niestety mniejsze rozmiary są znacznie tańsze :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SSSM pamiętaj, że profil jest obliczany % a nie w mm czy calach. Szersza opona jest jednocześnie wyższa przy tym samym profilu. Druga rzecz to opone trzeba dobrać do felgi. Jeżeli chcesz żeby ładnie wyglądało i na każdym krawężniku nie było obtarcia to polecam coś szerszego. 205 na szerokiej feldze będzie śmiesznie wyglądać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SSSM 225/45 będą akurat do twoich felg jak 215 to raczej troszkę za duże na 50 a na 55 to już w ogóle za duże będą. Jak ma być na oryginał to albo 205/50 co u ciebie odpada z racji szerokości felgi albo 225/45 poza tym ten wymiar będzie raczej najtańszy z wyżej wymienionych i najpopularniejszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, noszę sie z zamiarem kupna alufelg na lato nie zalęzy mi na jakiś szpanerskich, chciałme zakupić 15 i znalażłem bardzo ładne z oponkami już nowymi w przystepnej cenie z tym że rozmiar ich to :

8Jx15H2 ET45 rozstaw śrób 4 * 100

opony: 195-50-r15

 

Z tego co wyszukałem do megany pasują 6,5J 15' et45 i tak mysłe bo bardzo mało sie na tym znam czy sie zmieszcza takie jak cche kupić czy nie bardzo ? Czy ewentualnei coś bym musiał dokupować ? I jeszcze jakieś wymiarey mi są potrzebne ? bo srednica otworu centrującego można zmienić przed te dokąłdki jakieś czy tak ? Dziekuje pozdrawiam

 

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7 - logika wypowiedzi i ortografia

Masakra jakaś, :lol:

P_r_z_e_m_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przesiadłem się z felg stalowych 15 6,5J na aluminiowe oryginalne 15 6J i pomimo odpowiedniego ciśnienia, opony (195/65) zwłaszcza z przodu wyglądają jak by miały flaka. Czy można z tego jakoś wybrnąć, boje się ze roczne oponki szlak trafi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich. Jestem nowym forumowiczem i zwracam sie do Was z następującym pytaniem. Posiadam Renault Megane II rok produkcji 2003 o poj. 1.4 98 Km. W związku z tym, iż za oknem jest coraz pogodniej nieuchronnie zbliża się czas na zmianę ogumienia i w związku z tym mam następujący problem. Obecnie jeżdze na stalowych felgach 195 R 15, w tym roku planuję kupić nowe opony i w związku z tym chciałbym również nabyć alufelgi. Chodzi mi o używane orginalene alusy renault z tym ze mam bardzo duży dylemat odnośnie rozmiaru felg nie wiem czy mam kupić R 16 czy R 17. Czy ktoś mógłby mi doradzić (najlepiej jeśli sam posiada dany rozmiar felgi przy tym silniku) jaki rozmiar wybrać. Z tego co wyczytałem założenie większej felgi znacznie ogranicza komfort jazdy a także przyspieszenie. Jestem gotów ponięść dodatkowe koszty związane z większym spalaniem jednakże martwi mnie fakt czy silnik mojej reni o mocy 98 km poradzi sobie z alufelgami o rozmiarze R 17 i czy spadek mocy bedzie bardzo odczuwalny??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu masz wszystko:

http://megane.com.pl/topic/10462-i-megane-ii-ph-iirozmiary-felg-i-opon/

Zrezygnować z komfortu i wygody na rzecz niby wyglądu i szybciej zużywających się elementów zawieszenia to jak dla mnie niepojęte.

Jednak kto bogatemu zabroni :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opona jest za niska i za wąska. Ma z niski profil i położysz samochód na ziemi. Jest za wąska na tą felgę musiałbyś mieć co najmniej 215 bo 195 byędzie bardzo naciągnięta chyba, że tak chcesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to że sie nie znam i takie są już założone ponoć, myslałem że to normalna wielkośc opony... I chodziło mi o to czy sie zmieszczą te alusy do auta, ale jak tak nisko będzie to raczej sobie odpuszcze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam pytanie, kupilem 2 lata temu (maj 2010) felgi i nowe opony Goodyear's. W zeszlym sezonie we wrzesniu 2011 juz na tym komplecie jezdzic sie nie dalo. Bicie kol przy predkosciach wiekszych niz poczatkowo 160 km/h pozniej 140 km/h a we wrzesniu juz przy 110 km/h zmusily mnie do zmiany kol z kompletem opon zimowych - tez Goodyear'a. Konfort jazdy powrocil :-)

Okazalo sie ze to norma jak mi powiedzial pan wuklanizator bo te opony sa maja przebiegi max 60kkm. A ja na nich w poltora sezonu zrobilem 95kkm ...

 

Wiosna sie zaczela chcialem wrocic do letnich opon z felgami ale powaznie sie zastnawiam czy owe bicia i zjechanie opon na jajka nie byly spowodowane slabymi PIERŚCIENIami CENTRUJĄCymi :-)

Chcialem sie zapytac czy owe pierscienie musza byc metalowe aby nie pojawialo sie zadne bicia na kolach. Czy plastykowe oferowane na allegro niby z TUV Certyfikat sa dwarte i bezpieczne? Cena nie gra roli.

Zaznaczam ze 98% moich przebiegow to autostrady z predkosciami wiecej niz 110 km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Felga wspiera się jeszcze na śrubach poza tym jakby ci felga nierówno siedziała na piaście to zauważyłbyś przy niskich prędkościach, że ci kierownica szarpie czy coś takiego, skoro bije przy prędkościach autostradowych to znaczy, że to tylko kwestia wyważenia kół. Wnioski są trzy albo goodyeary szybko zmieniają wyważenie (mało prawdopodobne) albo masz coś z amortyzatorami albo problem tkwi w pozostałych 2%. Na Ulanowskiego masz sklep z alufelgami i całym osprzętem, tam zawsze klientów wysyłamy i wracają zadowoleni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!