Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wymiana żarówek na HID


Rekomendowane odpowiedzi

jezeli chcesz cos widziec w nocy w deszczowej anglii to zaloz max 6000K powyzej tego swiatlo zanika w deszczu i nic nie widac .w suche dni owszem widocznosc jest lepsza ale w deszczu to porazka.

sprawdzane organoleptycznie. :l:

Święta prawda ;) Miałem w poprzednim aucie xenony (oryginał) 4800K i jeździłem potem samochodem Kolegi - ma xenon 6000K. Wygląd moje miały słaby ale za to przyjemność z jazdy nocą większa niż na 6000K ;) Co kto ceni ;)

 

Xenony dają boskie światło ;) Jeżeli na Wyspach to tolerują i nikomu nie przeszkadza że oślepiasz jadących z naprzeciwka to bym montował ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie miałem lampy soczewkowe Dayline (gówno jakich mało) i xenon 5000k i powiem tak - plusy - lepiej się prezentuje auto, lepiej oświetla drogę + równe rozświetlenie na drodze (ale to + soczewek), w deszczu lepsza widoczność niż na żarówkoach Philips Nightguide, ogólnie jest ok. Minusy - ciężko wyregulować, lampy dawały smugę w niebo :l: , szybko się przepalają żarniki). Ogólnie wracając do tematu - mam teraz oryginały i raczej nie zmienię na "zenony". Co do żarówek na światła drogowe, ja mam teraz założone H1 OSRAM Cool Blue Intense 4200k - świecą super, bardzo widoczna niebieska poświata - o niebo lepsze niż Philipsy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj kolego.

Chciałbym Ci powiedzieć że piękny jest efekt w nocy jak zapalasz hidy( ostry strzał światła ,lekki zanik i rozjaśnianie -coś pięknego) mam to wiem. Jeśli jeszcze nie kupiłeś to kup 8000k . Ma delikatny odcień jasno niebieskiego, a 10000k wpada w fiolet. Jeszcze jedno nie wiem jakie masz reflektory. Jeśli soczewki to odcień niebieskiego będzie widoczny jeśli normalne to będzie efekt idealnego białego (jak śnieg-bardzo ostre światło)

Jak masz na reflektorach przy żarówkach zakręcaną osłonę, to musisz w niej wyciąć dziurkę na uszczelkę od hid-ów. Najlepiej wyjąć lampę. Jeśli nie wytniesz dziurki, to nie zakręcisz osłony, a jeśli nie dasz osłony to będą parowały. Ja poszedłem dalej i w swoim aucie zamontowałem spryski na lampy (bułka z masłem) fakt, że płyn ucieka jak zwariowany ale przy takim ciśnieniu to norma. Zapomniałem o pozycji (koniecznie ledy) bo normalne żarówki przy hid-ach to kibel, a światła długie przy nich świecą jak świeczki więc proponuję 100w (xenon) mogą być z chin ale nie oszczędzaj na nich kasy, bo tanie wypalają kostki. Mam nadzieję że pomogłem i pozdrawiam

post-23639-0-17436700-1330126149_thumb.jpgpost-23639-0-27811800-1330125468_thumb.jpg

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spryskiwacze kupiłem w renault około 30 funtów. wężyk do tych spryskiwaczy oraz trójnik. pompka do spryskiwaczy ze szrotu samochodowego( od jakiegoś auta co ma spryski)musi być od spryskiwaczy reflektorów ponieważ ma większe ciśnienie.wywierciłem dziurkę w moim zbiorniczku i wkleiłem dodatkową pompkę klejem na gorąco(ważne żeby zmatować paierem ściernym miejsca połączeń. nową pompkę dołączyłem do oryginalnych przewodów od normalnych sprysków.po włączeniu spryskiwaczy działały dwie pompki dlatego do nowej dołączyłem przekażnik opóżniający. gdy przytrzymam spryskiwacz około 2 sekund włącza się pompka od spryskiwacza reflektorów.

http://www.ebay.co.uk/itm/ERROR-FREE-CANBUS-W5W-T10-501-LED-SIDE-LIGHT-BULB-13SMD-/270791953969?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3f0c754e31

http://www.ebay.co.uk/itm/2-x-100w-12v-H4-472-P43T-HID-XENON-WHITE-HEADLIGHT-HEADLAMP-BULBS-/310344071108?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4841f2b7c4

pozdrawiam

 

Ps. nie zapomnij o ledach do środka auta i tylnej tablicy rej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spryskiwacze mam tez kupione z Renault ( nigdzie indziej nie mogłem ich dostać) koszt 23 funty, ja myślałem aby podłączyć się tylko pod przednia albo ostatecznie tylnia szybę bo jednak chyba nie jestem tak dobry żaby zrobic to co ty samemu. Co do ledow już dawno są w środku zamontowane i tak samo na rejestracji. A czy montowales może żarówki tylnej lampy tez np ledowe ???

Edytowane przez aro541
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie z tyłu nie montowałem ledów , może kiedyś o tym pomyślę. a co do podłączenia pod zwykłą pompkę to mie ma szans . zobacz jaka jest dziura w spryskiwaczach. (sprysk )lamp będzie kiepski. powiem inaczej. wytrysk impotenta będzie mocniejszy. ale rób może się mylę.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W oryginalnych jest H11.

Poza tym argument o jednakowym kolorze świateł mijania i przeciwmgłowych nietrafiony, gdyż tych świateł zasadniczo nie używa się razem.

Kolego a z jakimi używasz przeciwmgielnych? Bo ja razem ze światłami mijania lub drogowymi.

Pozatym po takich przeróbkach jak tu są opisywane życzę powodzenia na OBT.

Edytowane przez p.zyga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego a z jakimi używasz przeciwmgielnych? Bo ja razem ze światłami mijania lub drogowymi.

Ja przeciwmgłowych używam samych, a mówiąc dokładniej tylko ze światłami pozycyjnymi. Używanie ich razem ze światłami mijania, a tym bardziej z drogowymi, nie ma żadnego sensu. One mają za zadanie świecić nisko, poniżej poziomu mgły. Gdy włączymy wtedy światła mijania, stworzą nam one białą ścianę przed autem i zniweczą efekt wypracowany przez światła przeciwmgłowe. Polecam sprawdzić samemu podczas gęstej mgły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!