Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

2.0 16V Luxe Privilage


Pum4

Rekomendowane odpowiedzi

Z Megane nic nie mam ;/ bo diesle odpadją a Krk widze jakies powyżej 25k zł i szału nie ma. W tygodniu będe oglądal Citroena C4 i 2 Laguny które maja przyjechać.

Zasada ta sama, na serwis i do oceny. Citroen z Lisowskiego, Lalki mają przyjechać z franacji, powiedziałem do 25k to gość powiedział, że w tej cenie to coś bardzo fajnego ma przyjechać. Jestem sceptyczny ale z Citroenem ( swoją drogą też z francji, książka i bajery 128kkm) wiąże nadzieje, dziewczyna też bo ma C3 hehehe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Citroen całkiem fajny, mnie by tylko zniechęcał silnik 1.4- 90KM ;)

http://www.autogielda.pl/sprzedam_citroen_c4,citroen_c4_hatchback,II1HKKRF.html

 

btw. wiem że to forum Megane ;) Tylko chciałem dodać żeby nie dać się uśpić, przez fakt że samochód jest od dilera i 'pewny'. Poprzedni samochód-Astra- kupiłem od dilera w programie "G2 Opel - używane samochody z gwarancją".

Zaufałem, a niestety pare 'kwiatków' potem wyszło na jaw :l:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No silnik marny to fakt, a uspic sie nie dam i tak pojade z nim do znajomego serwisu :l: No zobaczymy, patrzylem na ceny lagun we francji to za 25k można kupić w polsce solidne sprowadzone auto z marżą dla handlarza. Na coś się będę musiał zdecydować w niedługim czasie.

 

http://www.autoscout24.pl/Details.aspx?id=mk2ws121gyye np tak by siadła po sprawdzeniu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forum jest generalnie o Megane- mam nadzieję że bana nie dostane, ale jakbys miał na oku ładnego/pewnego Focusa Mk2, to szczerze polecam:)

Sam takiego szukałem- niestety AC jakie otrzymałem z Warty :l: zweryfikowało wszystko:/

 

Moja Mama takim jeździ- rocznik 2006. Tylko z tego co się orientuje sie w silnikach - koniecznie 1.6- każdy mechanik poleca ;) Stosunek spalania do dynamiki jest satysfakcjonuący, mimo że mamy kombii - zrywa sie dużo lepiej od mojej Meganki 1.6 ;)

No i zawieszenie/prowadzenie - poezja ;)

 

Mamy go od 2007 roku(przebieg 40tys.km) i autentycznie nic w tym samochodzie nie robimy, poza wymianą płynów, <teraz zbliża sie wymiana hamulców> A i po 6 latach i 100tysiacach przebiegu wreszcie przyszedł czas na rozrząd ;)

Niektórzy tak narzekają na Fordy, a większość co krytykuje samochody na 'F' to ludzie którzy nigdy ich nie mieli ;)

Drugi samochód to z kolei Ford Mondeo 2.0 TDCi z 2008 roku z przebiegiem już 170tysięcy i też jesteśmy bardzo zadowoleni.

 

Co do Wad;

- Focus przy Megance jest jak wyciosany z kamienia-szczególnie w śtrodku nudne ciemne plastiki, zero bajerów itp. (wersja SilverX)

-gazu do tego nie założysz ;)

 

Za 25 tysięcy na pewno znajdziesz coś fajnego,w ładnej wersji wyposażeniowej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem, nawet moja mam ma i jest bardzo zadowolona ale niestety gazu do tego nie założysz tak jak mowisz a ja robie tak średnio 60km dziennie więc muszę założyć instalacje LPG robie 60km dziennie mniej więcej. Zawieszenie w Focusie rzeczywiscie jak za te pieniądze jest imponujace.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to szukać Focusa z silnikiem diesla 1.6 TDCi 90 KM. Bardzo niskie spalanie, brak DPF i dwumasy. Ten sam silnik możesz dostać wraz z Peugeotem 307.

 

Ja też rozglądam się za nowym nabytkiem i głowa boli od różnych opinii. Jedno mogę potwierdzić, że Megane jest dość awaryjne i wymaga od użytkownika ciągłego nadzoru (tak jak z dzieckiem). Chętnie bym kupił Megi II, ale mam wątpliwości co do silników i elektryki.

Edytowane przez Mr_danielus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No prawda że niskie ale litr na 100 km to już mogę przeboleć bo tak jest różnica. Obiegowe opinie maja może i jakieś podstawy ale ciężko się nimi kierować.

Mówią, żę Focusy gnija a moja mama ma jednego z 2001 roku i to auto jest jak nowe jescze pachnie (przebieg w prawdzie nie duży bo chyba 60kkm ale rdzy nie widać).

 

Odnośnie elektroniki to jest z nią jak jest, żona znajomego dostała nowa X5 i auto się potrafiło zatrzymać w srodku pola, odpalić wszystkie kontrolki a potem po 5 minutach zacząć działać normalnie. Sprawa nie do pchnięcia w serwisie. Myślę, że marka tu nie ma znaczenia pomijając Lagune 2 ph I gdzie samo Renault się przyznało ze 85% samochodów wracało z jakimiś pierdołami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pełni sie zgadzam z Mr_danielus co do 1.6 TDCi 90KM. Też takiego miałem na oku od znajomego(tyle że był biały i 3d ;) ) i pewnie gdybym nie dostał 'poleconej' Meganki- bym nim jeździł ;)

Focusa II rekomenduje bo mam z nim styczność nacodzień,od kilku lat, choć przyznaję że faktycznie w porównaniu z Mk1 jest 'nudny' ;)

Ale jeżeli jest z pewnego źródła i zadbany - jeździ/bezawaryjnie/ aż miło ;)

 

Ale IMO jeżeli te Laguny co masz na oku po sprawdzeniu okażą się OK, to bym brał :l: Tym bardziej że strasznie podobają mi sie wersje po liftingu:)

Przymierzałem sie do wersji z 2004r., ale padło na Meganke ;)

http://autohandelhit.otomoto.pl/renault-laguna-C22405523.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbym szukał diesla to napewno bym was Panowie posłuchał :l:. Co do laguny z linka to stan kierownicy a konkretnie wytarcie sprawia ze ona ma moim zdaniem jakies 230kkm i wtedy jest w dobrym stanie niż te 130. Jako zdjęcie podam kierownice po 130kkm http://photos02.otomoto.pl/photos/original/C22/69/52/C22695237_6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno mogę potwierdzić, że Megane jest dość awaryjne i wymaga od użytkownika ciągłego nadzoru (tak jak z dzieckiem). Chętnie bym kupił Megi II, ale mam wątpliwości co do silników i elektryki.

A kolega miał styczność z megankami II, że taką opinie pisze?? Moja tylko raz miała poważniejsza awarię jak padła sonda lambda (wyszła moja oszczędność w zamienniki). I to wszystko z elektryki. I doszła w tamtym roku wymiana przedniego zawieszenia, bo zaczął jeden amorek pocić się.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!