Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pomoc przy zakupie


Godul

Rekomendowane odpowiedzi

1) sprawdź czy na zakończeniu progów (pod tylnymi drzwiami) są naklejki, bo z fotek ich nie widać

2) wersja najbogatsza chyba w tym ich opisie :l:

3) sprawdź działanie szyberdachu, lubi skrzypieć, trzeszczeć, a on niestety na wazelinie i tawocie nie pracuje

4) posłuchaj silnika (bez FAPa), jak pracuje

5) przebieg IMHO kręcony sporo

6) w podgrzewaną szybę to nie ma co wierzyć

7) resztę chyba wiesz, jak sprawdzić - działanie HF, składanie lusterek, działanie schowka środkowego, automatu wycieraczek, stan roletek, działanie elektrycznego ręcznego, komunikaty na wyświetlaczu, liczba kart, rocznik szyb, działanie nadmuchów (będzie problem ze sprawdzeniem klimy poniżej 5*C), numery VIN, działanie foteli etc. etc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączam się pod temat:

http://kupuzywane.moto.onet.pl/renault-scenic-1-9dci-climatronic-tempom-at-C22271163.html

 

VIN: VF1JMRG0631159849

 

 

Proszę o możliwie jak najdokładniejszą opinię i rozkodowanie VIN. W Poniedziałek mam jechać ze znajomym kupić ten samochodzik. Jest zarezerwowany.

Edytowane przez Mr_danielus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyle mogę Ci pomóc:

Scénic II phase 1 Court Confort Expression 1.9dCi 120

Lakier Beige Angora

Tapicerka Sellerie Tissu grège " Arum "

Deska rozdzielcza Har monie grège Clair

 

wyposażenie:

ABS avec répartiteur électronique de freinage EBV et Assistance au Freinafe d'Urgence

Condamnation centralisée des ouvrants et de la trappe à carburant par carte Renault radio-fréquence

Projecteurs additionnels antibrouillard

Airbags latéraux avant et rideau avant/arrière

Contrôle dynamique de conduite (ESP + Antipatinage ASR + Contrôle de Sous Virage)

Antidémarrage

rétroviseurs extérieurs électriques et dégivrants ton carrosserie

Sellerie Tissu grège " Arum "

Système Isofix pour siège enfant aux places latérales arrière et passager avant

Boîte de vitesses manuelle à 6 rapports

Radiosat 4x15w CD

Climatisation régulée

Pare-brise athermique

3 appuis-tête arrière "virgule" réglables en hauteur

siège conducteur à réglage lombaire et appui-tête avant à réglage confort

3 sièges arrière individuels à dossier rabattable montés sur glissières

Rideaux pare-soleil latéraux arrière

Carte Renault à télécommande

lève-vitres avant électriques impulsionnels anti-pincement

lève-vitres arrière électriques impulsionnels anti-pincement

Filtre ventilation habitacle

Cendrier "nomade"

 

widać, że pojazd na Francję zrobiony... teraz se tłumacz :l:

 

BTW:

- trzeba sprawdzić koniecznie na CLIPie, dlaczego SERVICE świeci

- tempomatu brak

- radia mp3 brak

Edytowane przez mrarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Google tak to przetłumaczyło:

ABS z elektronicznym Brake Assist i EBV Freinafe awaryjne

Centralny zamek z drzwi i drzwi Renault paliwa karty radiowej częstotliwości

Dodatkowe światła przeciwmgielne

Przednie boczne poduszki powietrzne i kurtyny przód / tył

Dynamika jazdy kontrola (ASR + ESP + Traction Control na Turn)

immobilizer

lusterka zewnętrzne elektryczne i podgrzewane w kolorze nadwozia

Tapicerka tkanina greige "Arum"

System ISOFIX dziecka siedzenia dla tylnych zewnętrznych miejsc siedzących i pasażera

Przekładnia 6-biegowa manualna

4x15W radio-CD

klimatyzacja automatyczna

Atermalnej szyby

3 tylne zagłówki "przecinek" regulowana wysokość

fotel kierowcy lędźwiowy wsparcie i zagłówek regulowany komfort przodu

Trzy indywidualne tylne fotele ze składanym oparciem zamontowane na prowadnicach

Kurtyny przeciwsłoneczne tylną

Karta Renault zdalnego sterowania

elektryczne szyby przód elektryczny impuls anty-zaciskowego

tylny podnośnik elektryczny okno impulsowe anty-pułapkę

Przewietrzanie pomieszczeń filter

Popielniczka "wędrowny"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propos sprawdzania wybitego rocznika na szybach-szyby mogą być parami z innego rocznika (max. o rok wcześniej) i nie świadczy to o tym, że był bity. Inna opcja jest już podejrzana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!