Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z zegarami, dodatkową skalą, wskazówką i manetką wycieraczek i kontrolką migacza prawego


Rekomendowane odpowiedzi

na forum jest rozpiska kostek,i pinów w nich,te kontrolki które nie działają,a po poruszaniu wtyczką się pojawiają ,wyłapiesz po schemacie (wtedy zajmiesz się konkretnym pinem ) ,wtyczka jest rozbieralna ,i jeśli porządne ściśnięcie pinów nie pomaga,proponuję podmienić licznik u kogoś znajomego .Co do wycieraczek skoro bezpieczniki sprawdzone i manetka na 100 % sprawna można zobaczyć czy działają na krótko ,toć dostęp do silniczka wycieraczek masz .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtyczka jest rozbieralna

tylko jak ?? bo ja nie mam pomysłu a nie chce czegoś urwać lub zepsuć

jeśli porządne ściśnięcie pinów nie pomaga,proponuję podmienić licznik u kogoś znajomego

mam ściśnięte tak że się stykają ale tylko poruszanie przy wtyczce kablami powoduje zapalenie się kontrolek brakujących, a podświetlenie licznika nie reaguje na ruszanie przewodami, lecz po zwarciu styków w ściemiaczu zegarek już mi nie gaśnie a delikatnie przygasa

toć dostęp do silniczka wycieraczek masz

tak mam dostęp tylko który to pin jest + a który - przy silniczku (zaznaczam ze w czwartek działy ok)[quote name='andrzej27r'
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może problem z licznikiem nie jest we wtyczce i przewodach, tylko w połączeniu gniazdo na liczniku - ścieżki licznika.

 

P.S. Dzięki za opis wyjęcia UCH, jeszcze się za to nie zabierałem, ale niebawem się przyda.

Edytowane przez Kambol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

połączeniu gniazdo na liczniku - ścieżki licznika.

wiesz, też tak zaczynam myśleć, co niestety powoduje przymus zakupu nowego licznika. Będąc dziś u elektryka dowiedziałem się ze on szuka licznika do takiego auta jak moje już pół roku i nie może znaleźć co mnie trochę zdziwiło patrząc na allegro (poza tym najbliższy wolny termin to przyszły tydzień :l: )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

licznik kupisz za grosze,bez przesady ,tylko trudno trafić z podobnym przebiegiem .Coś ten elektryk ściemnia...jest tych liczników masa...Poszukaj kogoś z forum kto na chwilkę porzyczy licznika ,może jest ktoś z Twojej okolicy :l:

Edytowane przez andrzej27r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy można zmienić przebieg w tych licznkach tak łatwo jak w licznikach VW?

 

Dodano: 23 lut 2012 - 18:29

właśnie był elektryk powiedział ze to może być albo uwalony UCH albo zimne luty i że wszystkie problemy z wycieraczkami i zegarami itp wiążę w sobie UCH z powodu jak on to określił "braku napięcia". Ze względu że auto mi potrzebne jutro po pracy mam mu zawieść i jak zrobi to przyprowadzi, czas pracy określił na jakieś 2 dni

. Powiedział żebym się modlił żeby to były tylko luty i nic więcej, bo inaczej będzie trzeba wymienić całą skrzynkę UCH :l:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli w skrócie to, co pisałem w całym tym poście. Dlatego był ten aceton (a nie alkohol) i hot-air.

czy można zmienić przebieg w tych licznkach

Oczywiście. Jest to bębenkowy (mechaniczny) wskaźnik, tak więc wystarczy rozebrać bębenek i odpowiednio przekręcić odpowiednie kółka, biorąc pod uwagę, że wszystkie kółka są napędzane od pierwszego kółka (dziesiąte części km).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak miałeś rację, ale przez to ze nie posiadam odpowiedniego sprzętu muszę oddać to fachowcowi.

Licznik jest bębenkowy ale nie "na linkę", czy trzeba rozbierać licznik, czy można to jakoś przez podłączenie kompa zmienić? W vw to trwa chwilę, ale nie wiem czy tu można też tak przez złącze diagnostyczne.

Na razie muszę czekać na werdykt elektryka jak poprawi luty co powie

Będę informował na bieżąco

 

Dodano: 23 lut 2012 - 19:05

A pytałem czy immo by wywalił mi ewentualnie(jak bym musiał zmienić UCH), to powiedział ze bez problemu, bo wystarczy tylko mostek zrobić i immo już nie działa, a centralny będzie dział bez przeszkód. Jeśli będę chciał to zrobi mi światła przez przekaźnik żeby lepiej świeciły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Licznik jest bębenkowy ale nie "na linkę", czy trzeba rozbierać licznik, czy można to jakoś przez podłączenie kompa zmienić?

Jeżeli nie jest na linkę, to znaczy że jest na silniczek krokowy (nie ten pod maską, coś jak w drukarce). Tak więc teoretycznie wystarczyło by zamienić bieguny silniczka (+ do minusa, minus do +) i powinien zliczać w tył :l:. Ale nic sobie nie dam uciąć (nawet paznokci), za tą teorię, ponieważ bębenek może mieć jakąś blokadę ruchu wstecz.

Komputerowo tego nie zmienisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ahaa ok

narazie czekam na werdykt moze nie bede musiał zmieniać skrzynki

 

Dodano: 24 lut 2012 - 20:36

Jest progres elektryk poprawił wszystkie ścieżki i wycieraczki na 1 i 2 biegu wróciły czasówek dalej nie ma, zabrał moduł i po sprawdza diody a za zegary weźmie się jutro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie zapomnę to się jutro spytam jak to on robi (o ile mi zrobi te zegary i czasówki)

 

Dodano: 25 lut 2012 - 09:45

mam pytanie odnośnie wskazówki poziomu paliwa, dlaczego po odłączeniu wszystkich kostek wskazówka się unosi ponad 1 kreskę na rezerwie (czego to objaw)?

 

Dodano: 26 lut 2012 - 12:00

szukając odpowiedzi na pytanie jak rozłączyć immo znalazłem to

immo.jpg

 

czy ktoś wie gdzie dokładnie znajduje się ten wyłącznik?

 

Dodano: 27 lut 2012 - 12:47

Niestety mój elektryk się poddał :l:

Nie wie czemu nie ma czasówek a do zegarów nawet nie zajrzał

Jestem umówiony na jutro z innym "polecanym" elektrykiem, zobaczymy co on powie (mam nadzieję że nie powie ze trzeba wymienić UCH ;) )

 

Dodano: 29 lut 2012 - 13:01

Aktualizacja:

Właśnie dostałem info od elektryka że zegary zrobione (podobno też wskaźnik paliwa), a z wycieraczkami "czasówkami ich" jest większy problem bo jednak trzeba wymienić UCH ;)

 

Dodano: 29 lut 2012 - 20:17

Odebrałem auto od elektryka wszystko było ok, odpalał ok.

Pół gdziny później idę do auta wsiadam przekręcam kluczyk kontrolka immo (czerwona) normalnie gaśnie ale taki prostokąt ze spilarą mruga szybko i auto nie odpala, kręci ale nie odpala. Próbowałem zakodować jeszcze raz ale nic to nie daje(kontrolka czerwona reaguje jak powinna pilot tez, ale ta prostokątna pomarańczowa kontrolka mruga jak szalona i nie mogę auta uruchomić). Po wprowadzeniu kodu ta pomarańczowa prostokątna kontrolka miga bardzo szybko. Czy to oznacza ze już kompletnie padł UCH ?

 

Dodano: 29 lut 2012 - 20:21

jak myślicie ?

to wina uch ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale ja przyjechałem od elektryka i było wszystko ok, i po pół gdziny jak chciałem gdzieś jechać już nie mogę auta odpalić pompki w baku też nie słyszę :mrgreen:

czy to oznacza wymianę UCH czy to wina kompa silnika ?

 

Dodano: 29 lut 2012 - 20:49

jutro muszę zadzwonić do niego i niech przyjedzie zobaczyć (wywalenie immo 300zł :mrgreen: ) ja się zaj..... z tym autem

 

Dodano: 29 lut 2012 - 21:44

może ma ktoś jakiś pomysł jak uruchomić auto ? Czy tylko wymiana UCH wchodzi w grę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popraw styki pinu 37 w komputerze oraz przy UCH. To brak sygnału na tym pinie jest problemem.

Dla pewności sprawdź bezpiecznik od immo lub podmień go na inny.

Z drugiej strony, jeżeli nawet nie słychać pompki, to przekichane...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!