Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z zegarami, dodatkową skalą, wskazówką i manetką wycieraczek i kontrolką migacza prawego


Rekomendowane odpowiedzi

czyli potrzebuje schemat żeby wiedzieć jakie kable (piny) za co odpowiadają

 

Dodano: 17 lut 2012 - 23:46

ale tak na logikę to nie muszę jej sprawdzać skoro po przekręceniu na 1 pozycje jest napięcie które powinno być na 2 pozycji(czyli stacyjka uwalona) więc trzeba porządnie sprawdzić tę skrzynkę z bezpiecznikami może to ona ma przebicie lub co innego (wtedy wymiana skrzynki :l: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze, że nie wygląda to za ciekawie. Na pewno musisz oczyścić te upalone piny, również we wtyczkach. Tu przyda się Kontakt. płytkę i folię oczyść tak jak wyżej pisałem i trzymaj kciuki, aby zadziałała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie sprawdziłem czy są przejścia na zgięciach i na ścieżkach i są ok, bezpieczniki też są ok wszystkie (z boku żadnych bezpieczników nie mam)Czyli powinno być ok

Zdjęcia dałem już po czyszczeniu 15minutowym (tą twoją metodą czyli szczoteczka i zmywacz :l: )

Teraz to złoże i wepnę w instalację auta czy kostki się różnią od siebie czymś jeszcze poza kolorem (nie spisałem sobie kolejności)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeczyść całą płytkę acetonem

Z tym acetonem to uważaj coby zbyt wiele nie wyczyścić. To rozpuszczalnik jest :l:

Do czyszczenia płytek drukowanych i układów są specjalne płyny. Jak już czymś to lepiej zwykłym spirytem 97-99 % ;)

Oczywiście po myciu należy dokładnie osuszyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście po myciu należy dokładnie osuszyć.

i tak zrobiłem suszarką do włosów

 

Dodano: 18 lut 2012 - 16:26

Więc tak

-nie działają mi wycieraczki przednie (słychać cykanie przekaźników ale brak reakcji wycieraczek), tylna działa ok

-nie mam kilku kontrolek od ciśnienia oleju,temperatury płynu, rezerwy, immo (samo immo działa tak jak zamykanie z pilota)

-po włączeniu postojowych gaśnie mi podświetlenie zegarka (tego na środku)

-lampki sufitowe nie reagują na otwarcie drzwi kierowcy i za kierowcą (prawa strona działa ok i bagażnik)

Czy jest szansa na naprawę tego czy muszę wymienić jednak ten UCH ?

 

 

stacyjka działa normalnie(tak jak powinna),

 

Dodano: 18 lut 2012 - 16:36

ma ktoś jakiś pomysł po za wymianą UCH??

 

Dodano: 18 lut 2012 - 16:38

jak poprawić połączenia na tym zgięciu wtyczek przy liczniku, czy może zmienić je na normalne jakieś 10 pinowe ?

 

Dodano: 18 lut 2012 - 18:41

Już wiem że brak kontrolek i podświetlenia zegarów to wina przewodów/pinów w kostkach do licznika, choć nie do końca bo po mimo ruszania przewodami kontrolek typu ciśnienie oleju,rezerwa,temperatura płynu, podświetlenie zegarów i pokręteł nawiewów nie odzyskałem, za to wróciły kontrolki immo kierunków poduszki i ładowania) tylko nie wiem jak to zrobić(poprawić) żeby to działało ?

Najważniejsze to uruchomienie wycieraczek przednich, tylko jak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Psikałeś kontaktem we wtyczki od UCH ? W liczniku też można psiuknąć (na wtyczki, oczywiście).

ma ktoś jakiś pomysł po za wymianą UCH?

Ratuje jeszcze Ciebie Hot-Air, ewentualnie opalarka. Trzeba przegrzać wszystkie luty na płytce. Niestety folii tak nie naprawisz. Można również lutownicą, ale trzeba mieć anielską cierpliwość. Poza tym nie poprawisz lutów elementów SMD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Psikałeś kontaktem we wtyczki od UCH ?

nie psikałem

Hot-Air, ewentualnie opalarka

nie mam ani jednego ani drugiego mam tylko suszarkę do włosów :l:

luty na płytce

dziwne ze wszystkie miały przejście jak sprawdzałem w domu a jak podłączyłem to okazało się inaczej ;)

Ciekawe ile elektryk by za to skasował :/

 

Dodano: 18 lut 2012 - 19:27

jutro jeszcze raz wyciągnę UCH i rozbiorę na spokojnie sprawdzę i wyczyszczę (dziś to było robione na wariata bo auto potrzebne było)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ewentualnie opalarka.

Chyba sobie jaja teraz robisz ? Opalarką to można co najwyżej to UCH kompletnie zniszczyć, szczególnie jak pójdzie na taśmę. Za "szeroki" strumień.

 

Oddać to fachowcowi z odpowiednim sprzętem (za samo poprawienie lutów majątku nie powinien wziąć) albo szukać nowego UCH.

Edytowane przez fred
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za "szeroki" strumień

Z dużą zwężką (małą dyszą) dało by radę. Trzeba by tylko uważać, aby nie zdmuchnąć scalaków z płytki :l:

Elektryk nie powinien wziąć, za poprawę lutów, więcej jak 50 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie wróciłem z garażu (byłem sprawdzić czy odpali) i się załamałem :l:

teraz auto już nie odpala, nie ma wycieraczek, migaczy, nie reaguje na pilota ani nie miga dioda immo, czyli UCH zdechł zupełnie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!