Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

OPINIA Scenic


canooe

Rekomendowane odpowiedzi

Wygląda nieźle. Brak dywanika gumowego z tyłu, ciekawe dlaczego? Podgrzewanej przedniej szyby nie ma. Przebieg jak na ten rocznik "w normie", mój z 2007 ma teraz 105000 km. jak kupowałem w listopadzie 2010 miał 73400. Jak dla mnie ładny, ale w opisie rozczuliła mnie regulowana wysokość podwozia. Jak nie masz zbyt daleko to warto się przyjrzeć, cena chyba w miarę do przyjęcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aby sprawdzić przebieg rzuć okiem na wnętrze, kierownice, pedały czy mają ślady zużycia.

Przy okazji zobacz opony, jeśli mają z 3 mm bieżnika to powinny mieć datę produkcji z roku 2009. Nowsza data produkcji przy takim zużyciu opon powinna zapalić światełko alarmowe.

 

Przy okazji muszę zauważyć, że scenic w wersji II jest bardziej niż łatwy w przekręceniu licznika. I wydaje mi się, że ingerencja taka nie pozostawia śladów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sceniolu II brak takowego. Nawet o podgrzewanej elektrycznie przedniej szybie nie słyszałem.

Jest za to przycisk (albo pozycja na pokrętłach) dobra widoczność, która tak ustawia moduł nawiewu, że powietrze leci głównie na przednia szybę, wentylator włącza się na wysokie obroty, zaczynają grzać grzałki elektryczne w zespole nawiewu, (jeśli są) włącza się podgrzewanie elektryczne lusterek zewnętrznych i tylnej szyby. Na lewym przycisku sterowania klimą górna pozycja. Zapalają się wówczas 2 diody, nad i pod tym przyciskiem.

przechwytywarir.png

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ten z pierwszego posta tj http://otomoto.pl/renault-scenic-1wl-alu-klima-bezwyp-bdb-C23231336.html, za kilka dni jak przejdzie ostatnie kontrole raczej będzie mój. Auto bardzo ładnie się prezentuje, lakier na wszystkich elementach oryginalny,jedynie drobne poprawki lakiernicze. Jazda i prowadzenie bez zarzutów.

 

A oto mój obecny z którym powoli się będę żegnał. 4 lata mi dzielnie służył i szuka nowego właściciela.

 

Prośba jeszcze o rozkodowanie VIV VF1JMS40636637125

post-10121-0-82747000-1332189557_thumb.jpg

Edytowane przez canooe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prośba jeszcze o rozkodowanie VIV VF1JMS40636637125

 

szkopek :lol:

 

Scenic Authentique Komfort 1.9 dCi 130 PS mit DPF

Lakier Eclipse-Grau

Tapicerka Stoffpolsterung Tokya

Deska rozdzielcza Innenraunharmonie Carbon

 

Nebelscheinwerfer

Automatisches Abblendlicht

Kopfstützen höhenverstellbar hinten

Seitenairbags und Windowairbags vorne

ESP mit ASR

Wegfahrsperre

Stoffpolsterung Tokya

ohne GSM-Vorbereitung

Radiosat CD 4x15 W

Raucherpaket

Getönte Scheiben

Zentralverriegelung

Keyless Drive

Lenkrad und Schaltknauf in Leder

elektrische Fensterheber vorne mit Impulsschaltung

Elektrische Fensterheber hinten

Ohne Dachgrundträger

elektr. Aussenspiegel in Wagenfarbe

Radabdeckungen 16"

Stahlräder

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tego to ja nie wiem jak się on tam znalazł. W lipcu 2011 roku miał ostatni przegląd po VIN ze stanem 96000 km.

Edytowane przez canooe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tego to ja nie wiem jak się on tam znalazł

Wcale tam nie musiał być....

Zazwyczaj niemieckie blachy wywozowe są zwracane w ustalonym terminie.

Jakieś sprawy z kosztami maja tu znaczenie. Niektórzy handlarze zawieszają wobec tego do fotek co maja pod reką, a że francuskie blachy do francuskiego auta jak najbardziej pasują to tak wisi.

Ostatnio przy poszukiwaniach Modusa, na 3 szczegółowo ogladane auta, w 2 przypadkach było podobnie.

Na jednym do opłat, były niemieckie blachy ale inne jak w Brifie, na drugim, też nieopłaconym były założone na wariata, polskie, miejscowe, z auta pracownika komisu, by do zaprzyjaźnionej SKP podjechać na "niby przeglad".

Piszę niby, bo nawet widoczne krople oleju pod silnikiem nie zostały zakwestionowane przez rzeczoznawcę.

Wszystko super, cacy, i cud, miód i orzeszki, tylko kupować. Problem w tym, ze Modusek po takich ogledzinach na kanale, już nie chciał zapalić meldując defekt ukladu wtryskowego i z hali musiał być wypchnięty.

A wcześniej nawet sobie mogliśmy tym autem bez jakiegokolwiek zastawu, bez dokumentów auta i bez kogoś z komisu, po tym mieście pośmigać.

Te tablice i ustawki to po prostu taki folklor pielegnowany w tej profesji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!