Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

OPINIA Scenic


canooe

Rekomendowane odpowiedzi

Wygląda nieźle. Brak dywanika gumowego z tyłu, ciekawe dlaczego? Podgrzewanej przedniej szyby nie ma. Przebieg jak na ten rocznik "w normie", mój z 2007 ma teraz 105000 km. jak kupowałem w listopadzie 2010 miał 73400. Jak dla mnie ładny, ale w opisie rozczuliła mnie regulowana wysokość podwozia. Jak nie masz zbyt daleko to warto się przyjrzeć, cena chyba w miarę do przyjęcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aby sprawdzić przebieg rzuć okiem na wnętrze, kierownice, pedały czy mają ślady zużycia.

Przy okazji zobacz opony, jeśli mają z 3 mm bieżnika to powinny mieć datę produkcji z roku 2009. Nowsza data produkcji przy takim zużyciu opon powinna zapalić światełko alarmowe.

 

Przy okazji muszę zauważyć, że scenic w wersji II jest bardziej niż łatwy w przekręceniu licznika. I wydaje mi się, że ingerencja taka nie pozostawia śladów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sceniolu II brak takowego. Nawet o podgrzewanej elektrycznie przedniej szybie nie słyszałem.

Jest za to przycisk (albo pozycja na pokrętłach) dobra widoczność, która tak ustawia moduł nawiewu, że powietrze leci głównie na przednia szybę, wentylator włącza się na wysokie obroty, zaczynają grzać grzałki elektryczne w zespole nawiewu, (jeśli są) włącza się podgrzewanie elektryczne lusterek zewnętrznych i tylnej szyby. Na lewym przycisku sterowania klimą górna pozycja. Zapalają się wówczas 2 diody, nad i pod tym przyciskiem.

przechwytywarir.png

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ten z pierwszego posta tj http://otomoto.pl/renault-scenic-1wl-alu-klima-bezwyp-bdb-C23231336.html, za kilka dni jak przejdzie ostatnie kontrole raczej będzie mój. Auto bardzo ładnie się prezentuje, lakier na wszystkich elementach oryginalny,jedynie drobne poprawki lakiernicze. Jazda i prowadzenie bez zarzutów.

 

A oto mój obecny z którym powoli się będę żegnał. 4 lata mi dzielnie służył i szuka nowego właściciela.

 

Prośba jeszcze o rozkodowanie VIV VF1JMS40636637125

post-10121-0-82747000-1332189557_thumb.jpg

Edytowane przez canooe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prośba jeszcze o rozkodowanie VIV VF1JMS40636637125

 

szkopek :lol:

 

Scenic Authentique Komfort 1.9 dCi 130 PS mit DPF

Lakier Eclipse-Grau

Tapicerka Stoffpolsterung Tokya

Deska rozdzielcza Innenraunharmonie Carbon

 

Nebelscheinwerfer

Automatisches Abblendlicht

Kopfstützen höhenverstellbar hinten

Seitenairbags und Windowairbags vorne

ESP mit ASR

Wegfahrsperre

Stoffpolsterung Tokya

ohne GSM-Vorbereitung

Radiosat CD 4x15 W

Raucherpaket

Getönte Scheiben

Zentralverriegelung

Keyless Drive

Lenkrad und Schaltknauf in Leder

elektrische Fensterheber vorne mit Impulsschaltung

Elektrische Fensterheber hinten

Ohne Dachgrundträger

elektr. Aussenspiegel in Wagenfarbe

Radabdeckungen 16"

Stahlräder

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tego to ja nie wiem jak się on tam znalazł. W lipcu 2011 roku miał ostatni przegląd po VIN ze stanem 96000 km.

Edytowane przez canooe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tego to ja nie wiem jak się on tam znalazł

Wcale tam nie musiał być....

Zazwyczaj niemieckie blachy wywozowe są zwracane w ustalonym terminie.

Jakieś sprawy z kosztami maja tu znaczenie. Niektórzy handlarze zawieszają wobec tego do fotek co maja pod reką, a że francuskie blachy do francuskiego auta jak najbardziej pasują to tak wisi.

Ostatnio przy poszukiwaniach Modusa, na 3 szczegółowo ogladane auta, w 2 przypadkach było podobnie.

Na jednym do opłat, były niemieckie blachy ale inne jak w Brifie, na drugim, też nieopłaconym były założone na wariata, polskie, miejscowe, z auta pracownika komisu, by do zaprzyjaźnionej SKP podjechać na "niby przeglad".

Piszę niby, bo nawet widoczne krople oleju pod silnikiem nie zostały zakwestionowane przez rzeczoznawcę.

Wszystko super, cacy, i cud, miód i orzeszki, tylko kupować. Problem w tym, ze Modusek po takich ogledzinach na kanale, już nie chciał zapalić meldując defekt ukladu wtryskowego i z hali musiał być wypchnięty.

A wcześniej nawet sobie mogliśmy tym autem bez jakiegokolwiek zastawu, bez dokumentów auta i bez kogoś z komisu, po tym mieście pośmigać.

Te tablice i ustawki to po prostu taki folklor pielegnowany w tej profesji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!