Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Prośba o ocenę auta


binke

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Na początek chciałbym się ze wszystkimi przywitać. Tak więc jezcze raz Dzień Dobry.

 

Byłbym zainteresowany zakupem poniższego auta i w związku z tym prosiłbym o jego ocenę.

 

http://otomoto.pl/renault-megane-fl-ii-1-5dci-105km-privilege-C22159997.html

 

Nigdy wcześniej nie posiadałem auta marki Renault więc kompletnie nie wiem jak na nie patrzeć i czego się doszukiwać. Bardzo dziękuję za odpowiedzi.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto na zdjęciach wygląda ok. Najbogatsza wersja privilege, warta uwagi. Jak kupowałem swoje to na taką wersję polowałem, ale nie udało się. Sprzedaje dealer to może jakąś gwarancję wyrwać.

 

Do burkots

Nigdy nie mów nigdy. Sam też nie dopuszczałem kiedyś myśli, że będę jeździł renówką, a jednak.

Nie narzekam, czwarty rok bezawaryjnie, z silniczkiem, który Ci wszyscy odradzali. Bardzo fajny, oszczędny i cichutki silniczek. W kombi daje radę. Co do awaryjności tych silników to jest podobna do 1,9 może nawet mniejsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wielkie dzięki babus oraz burkots za opinię.

Mam takie pytanie, z tego co już przeczytałem to ta Megane jest po liftingu i podobno (tak gdzieś wyczytałem) silniki 1,5 dci w tych wersjach są trochę bardziej wytrzymałe. Czy ktoś może temu zaprzeczyć albo potwierdzić.

 

Czekam na odpowiedź.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mają zmieniony osprzęt z sagema na siemens. Podobno mniej awaryjny. :lol:

 

ale układ wtryskowy jest nadal taki sam? Powiem szczerze że boję się awarii wtrysków, bo naprawa tania nie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem, że to pójście na łatwiznę, ale jeśli dało by radę prosiłbym o jakiegoś linka.

Proszę bo nie za bardzo wiem po jakich słowach kluczowych go szukać.

W temacie produktów Renault jestem zielony jak szczypiorek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej jeździłem 1,9DCI (140kkm) i nie narzekałem ,teraz mam 1,5 DCi i sobie chwalę : silnik oszczędny ,nie zagłośny z małym apetytem ,tańsze opłaty OC mam dopiero przekulane 71kkm i wymieniam tylko materiały eksploatacyjne ,a tak naprawdę " to jak się dba tak się ma " i w każdym modelu można trafić na kukułcze jajo. Ale decyzję to już musisz podjąc sam .

Edytowane przez pit-men
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale decyzję to już musisz podjąc sam .

Wiem o tym. Generalnie to Renault mi się podoba już od jakiegoś czasu, zarówno Megane II i III a także Laguna .

Jutro mam zamiar podjechać i pooglądać auto i w związku z tym prosiłbym o sugestię na co zwrócić uwagę o co popytać itd. Na pewno chce zapytać o to czy pompa i wtryski są Delphi czy Siemens oraz o przebieg i wykonywane naprawy - czy są w stanie potwierdzić ich autentyczność.

 

Jeżeli warto jeszcze o coś zapytać to proszę o wskazanie mi tego.

 

PS

 

Jeżeli to nie problem to nadal proszę o linka do opisu tego silnika. Chodzi mi o zmiany po lifcie jakie były, jakie ma typowe usterki itp.

 

Pozdrawiam

 

---> edit <---

czy te silniki posiadają filtr cząstek stałych?

Edytowane przez binke
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłbym zainteresowany zakupem poniższego auta i w związku z tym prosiłbym o jego ocenę.

 

http://otomoto.pl/re...-C22159997.html

 

to auto już raz było na forum jako egzemplarz do zakupu - widać coś nie tego skoro jeszcze jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

to auto już raz było na forum jako egzemplarz do zakupu - widać coś nie tego skoro jeszcze jest

 

próbowałem znaleźć te posty jednak mi się nie udało. Może już skasowane.

Edytowane przez binke
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wg mnie ten samochód już troche wisi w ogłoszeniu i był wystawiony wcześniej za wyższa cenę, opis aukcji o nowej cenie, być może literówka albo nie zauważyli podczas ponownego wystawiania ...

 

przeglądając inne aukcje tej firmy zauważyłem że jest to część opisu koopiowango np: http://renault-pietrzak.otomoto.pl/renault-laguna-ii-fl-espirience-dealer-C22364796.html sorki za wprowadzenie w bład

Edytowane przez impio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!