Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Fluence w wersji Privilege - pękająca tapicerka foteli


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Od roku jestem szczęśliwym posiadaczem Fluenca w wersji Privilege. Autko ma jasną tapicerkę z elementami skóry ekologicznej. Ostatnio zauważyłem że spękał mi fotel od kierowcy od strony drzwi. Jestem trochę zdziwiony ponieważ auto ma dopiero rok i przejechane 20 000km! Nie dzwoniłem jeszcze do salonu, myślicie ze gwarancja to uwzględni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli konserwująć fotele stosujesz preparaty do skóry to niestety preparaty te są odpowiedzialne za zniszczenie tapicerki. Tego typu tapicerkę czyści się wodą z mydłem. Wiem bo niestety zniszczyłem w ten sposób komplet mebli w mieszkaniu. Spróbuj z gwarancją, ale miej świadomość że mogą odrzucić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...

W moim rocznym fluensie privilge, jeszcze nie pękły, ale koło kierownicy ze skóry ekologicznej się wyciera bardzo. W ASO rejon Wrocław w ramach gwarancji wymieniają na nowe, bądź można pozostawić w ASO i tapicer obszyje kierownicę. To samo można wykonać z fotelami w zakresie obszycia ponownego przez tapicera na koszt Reanult :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

pocieszę Was, że nawet po gwarancji wymiana nie jest tragedią, na fotelach są poszycia wymienne, oddzielnie oparcie, oddzielnie siedzisko... zastanawia mnie tylko informacja od andrew, jak to obszyje siedzenie tapicer?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na forum już było o tym parę razy, ale ponieważ ten temat jest najświeższy to w nim zajmę głos w sprawie.

Mnie też zaczęła pękać ta ekoskóra na bocznej, lewej części siedziska kierowcy (tam, gdzie przy wsiadaniu i wysiadaniu jest największy nacisk). To jest generalnie niedoróbka powtarzana od dawien dawna, bo to samo miałem w poprzedniej megane. W każdym razie teraz zauważyłem drobne pęknięcia już miesiąc po gwarancji. Mimo to zgłosiłem to do Renault i zaproponowali mi wymianę pokrycia siedziska lub usługę tapicera (podobno mają tapicera, który wszywa wstawki z prawdziwej skóry zamiast tych z ekologicznej), z tym że ja pokrywam 10% kosztów. W sumie okazało się, że tapicer nie jest tańszy od wymiany na część oryginalną, więc skończyło się na wymianie w ASO. Wstawili mi więc nowe poszycie na siedzeniu, a ja zapłaciłem te 10%, co dało ok. 60 zł. Nowe jest trochę inne niż poprzednie, bo w lewej, bocznej, pionowej części wałka trzymającego lewe udo jest wstawka materiałowa (z prawej strony jest całość z ekoskóry). To innowacja Renault, bo podobno w tym miejscu najczęściej pękało. U mnie akurat zaczęło pękać w górnej części. Ta wstawka materiałowa trochę gorzej wygląda, ale trudno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sądzę, że naprawa dobrego tapicera, który zastosowałby porządne materiały, a nie ekoszajs, byłaby trwalsza i ja bym to preferował od wymiany w ASO w tej samej cenie.

 

Ale nie ma co krakać, może ta nowa wstawka da radę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie decyduje Renault. Mnie mówiono, że tapicer może być tańszy i da lepszy efekt. Gdybym miał czarny kolor być może skończyłoby się na tapicerze, ale ja mam jasny i nie było też gwarancji dobrania idealnie tego samego koloru. Ponieważ miałem już doświadczenia z pękającą ekoskóra w lewym wałku siedziska - od początku po zakupie - przy wsiadaniu starałem się jak najmniej naciskać na ten wałek, prawie wskakiwałem na fotel :( Ale w zimie mam zwyczaj otrzepywania butów na zewnątrz siedząc już na fotelu i zapewne z tego powodu pojawiły się u mnie drobne pęknięcia. Wiem, że inni skarżą się też na pęknięcia w bocznej części, tam gdzie bok styka się z plastikową osłoną. I chyba to było najczęściej zgłaszane, skoro Renault zdecydowało się na tekstylny materiał w tym miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Ja mam podobny problem, zobaczyłem właśnie drobne pęknięcia ekoskóry na siedzeniu kierowcy. Mój problem inaczej sie trochę przedstawia, bo serwis powiedział, że pęknięcia są za małe by podlegało to wymianie gwarancyjnej. I tu mnie zatkało, pęknięcia są nie ulega to wątpliwości.

Czy są jakieś szanse na załatwienie tego ? Co powinienem zrobić ? Zgłosić się do Renault Polska, da to coś ?

Proszę o jakieś porady.

Edytowane przez Blanket
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!