Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Fluence w wersji Privilege - pękająca tapicerka foteli


Rekomendowane odpowiedzi

To ASO próbuje robić z ciebie balona. Wada jest wadą, nie ma znaczenia czy mała, czy duża. Tego gwarancja nie precyzuje. Ktoś w ASO się wygłupia. Zresztą jak masz małe pęknięcia to i tak zrobią się większe. Kwestia czasu - chyba, że go nie masz, bo gwarancja sie kończy. Poproś ASO, żeby dali ci na pismie, że odmawiają wymiany, bo wada jest za mała i powiedz im, że chcesz zgłosić się z tym do Renault Polska. I tak zrób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Witam

W moim MEGANE 1.4TCE130 Bose Edition po 14 m-cach i 23000 km również pojawiły się pęknięcia bocznego elementu fotela kierowcy (ekoskóra - czytaj. ekoszajs). W ASO Bielsko-B zaproponwano mi wymianę poszycia na takie samo. Odpowiedziałem, że skoro to ten sam materiał to po ok. 12 m-cach będzie to samo. Na to "Pan Kierownik" z uśmiechem na ustach odparł, że tylko tyle może mi zaproponować. Dodatkowo dowiedziałem się, że gwarancja na ten element nie zostaje przedłużona lecz kończy się z datą 2 letniej gwarancji na całe auto. Czyli zwykła spychotechnika byle odwlec do zakończenia g-cji. Ale ja się tak łatwo nie poddam. Postanowiłem złożyć pisemną skargę na takie podejście do Renault Polska (i zachęcam do tego wszystkich). Renault wie o tym, że stosuje nieodpowiedni materiał (brak wytrzymałości) a mimo to od lat go nie zmienia. Skoro mają wadę materiałową powinni we wszystkich samochodach powymieniać te elementy na wolne od tejże wady - i tyle. Zobaczę jaka będzie odpowiedź i ich strony.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też pojawiło się spękanie "skóry" na lewym boku siedziska kierowcy. Niestety dopiero w 3 roku, czyli poza gwarancją podstawową (FNS nie obejmuje tapicerki). Dla tapicera jest to średnia robota, bo trzeba demontować fotel, by ściągnąć poszycie. Dodatkowo są pewne elementy jednorazowe, które w ASO trzeba zamówić do ponownego montażu (listwa plastikowa mocującą siedzisko). Na dodatek odcień i faktura nowej skóry (prawdziwej) będzie kontrastować z resztą wstawek z eko-skóry.

Podsumowując, odpuściłem temat. Tam gdzie sie dało podkleiłem odstające fragmenty i jeżdżę dalej aż będzie naprawdę źle. Wtedy oddam do tapicera, by zrobił całość porządnie.

Edytowane przez Wenel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam, kolega miał Megankę Privilege 2.0 TCe z jasnym wnętrzem, kupił nową w salonie w 2009 roku, w 2012 roku przy przebiegu ok 40 tyś km było wymieniane poszycie siedziska kierowcy jak i mieszek na gwarancji. 2 miesiące temu samochód sprzedał przy przebiegu 70 tyś km, znów się pojawiały mikro pęknięcia na wymienionym poszyciu siedziska... Jak sam twierdził można to zaakceptować mając na uwadzę iż Megane III jest naprawdę solidnym samochodem, bezawaryjnym. Poczytajcie fora VW jakie są problemy z silnikami 1.2 TSI, 1.4 TSI, 2.0 TSI, oraz 2.0 TDI który jest w miarę poprawiony kosztem spłukanych portfeli użytkowników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem pęknięć poszycia z ekoskóry nie ma nic wspólnego z ogólną oceną jakości tego modelu. Ogólnie jestem bardzo zadowolony, ale skoro kupiłem "towar" pełnowartościowy , to będę domagał się skutecznego wyeliminowania wszystkich usterek. Nie można akceptować takiego dziadostwa. Wystarczyło użyć materiału droższego o odpowiedniej wytrzymałości i po kłopocie (na pewno nie wpłynęło by to znacząco na cenę samochodu).Tym bardziej, że problem jest znany od co najmniej 2 lat. W poprzednich moich autach (Clio II 1.2RN i Clio III 1.2TCE100 - również zakupionych w salonie)"zwykła szmata" bez problemu wytrzymywała do sprzedaży - czyli 6-7 lat, a i pewno przez następne. A tu niby wersja "wypasiona" a jakość gorzej niż"chińska". Dla mnie absolutnie nie do zaakceptowania i dlatego nie odpuszczę tego.

Pozdrawiam i zachęcam jeszcze raz wszystkich do bezwzględnego egzekwowania prawa do tego co jest gwarantowane. Oni tylko czekają na moment aż klient odpuści. Tylko determinacja ze strony klientów może zmusić firmę do wprowadzenia stosownych zmian.(przynajmniej taką mam - przyznam, że dość naiwnie brzmiącą nadzieję :)Ale jak nie spróbuję to się nigdy nie przekonam.

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

U mnie gwarancja skończyła się niespełna miesiąc temu, problem podobny siedzenie kierowcy od strony drzwi. Mam również gwarancję przedłużoną tzn. Ubezpieczenie ZEN. Jednak może warto negocjować w ramach rękojmi, skoro jest to problem wielu użytkowników to wina leży po stronie producenta.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie ponownie.

 

Aso wymieniło mi poszycie siedziska kierowcy przy 20000 km. Niestety zauważyłem, że przy 60 tysiącach znowu popękało, tym razem fotel kierowcy i również od strony pasażera. Kto naprawiał u tapicera niech napisze jakie są mniej więcej koszta obszycia tych boczków. Przy 30 tysiącach złupiła mi się strasznie kierownica. W niektórych miejscach miała kolor czarny. Kupiłem na allledrogo zestaw naprawczy płynnej gumo-skóry za 30 zł, jednak trafić z kolorem to loteria. Naprawiłem kierownicę i gałkę zmiany biegów, jednakże kolor trochę odbiega od tonacji wnętrza. Poza tym ta płynna skóra miała być super trwała - po pół roku kierownica znowu złupiła się w miejscu gdzie trzymam ją lewą ręką. Mam już trochę tego dość i zastanawiam się nad wysłaniem auta do tapicera, bo jestem perfekcjonistą i strasznie mnie to irytuje. Podaję link do gałki na alledrogo, zastanawiam się czy jej nie zamówić. Ewidentnie jest to plastikowy zamiennik, ciekawe jak z jakością.

 

LINK DO GAŁKI ZMIANY BIEGÓW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Problem jakości Eko skóry taż przerobiłem. Po ok. 20 tyś złuszczyła się kierownica i gałka. Wizyta w ASO i do wyboru wymiana lub obszycie. Wybrałem obszycie. Zamontowano mi inną kierownice i podano adres gdzie mam jechać. Wybrałem skórę jej kolor i załatwione. I jest ok. jakiś czas po upływie gwarancji po 4 latach zważyłem pęknięcia na fotelu kierowcy. Wizyta w ASO i telefon do Renault na ten numer z naklejki na szybie. i za kilka chwil telefon z centrali (bardzo miła Pani) . Auto po gwarancji więc musze partycypować w kosztach – 10 % (chyba) zapytano czy wymieniem dwa czy jedno siedzisko. Na wszelki wypadek wymieniłem dwa. Te po wymianie są inaczej uszyte. W miejscu gdzie pękała skóra z węża strażackiego jest materiał i to chyba jest sposób na rozwiązanie problemu. Czyli ASO i centrala chyba stanęła na wysokości zadania. Muszą znać problem ale się nie wypinają. Szkoda że w tak nowych autach są takie problemy, ale cóż wszystko co jest teraz produkowane pozostawia wiele do życzenia. Już tak trwałych aut, pralek itp. nie będzie jak w latach 80 czy 90. Pamiętam swoje laguny…

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W miejscu gdzie pękała jest materiał i wszystko fajnie bo teraz w tym akurat miejscu wymienione poszycie nie pęka. Co z tego jak skajka pękaja daje znać o sobie w innym miejscu. Mi proponowali udanie się do tapicera i pokrycie kosztów, teraz żałuję, że jednak nie skorzystałem. Może zrobimy jakąś akcję, nagłośnimy sprawę i coś w tym temacie zrobią. Zwykła szmaciana tapicera z authentica przeżyję skajkę 100 razy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

W 2013 roku cena samego poszycia była ok. 480 zł brutto. Raczej nie ma co liczyć, że się zmniejszyła. Czas przeznaczony na wymianę to 0,6 godz. Nie wiem, czy wszystkie ASO mają tę samą stawkę, więc trzeba sprawdzić w konkretnym. Np. w Warszawie to obecnie chyba 170 zł.

Edytowane przez martello
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!