Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Renault megane I wrocław


rczemar

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Planuję zakup Renault Megane I. cena do ok 5000zł.

Sprawa ma się tak, że nie znam się kompletnie na tej marce, obejrzałem dwa egzemplarze po których mam pewne pytania które chciałbym skierować do kogoś kto na codzień ma do czynienia z tymi samochodami. forum o Megane to chyba najlepsze miejsce :-)

 

pierwszy egzemplarz:

 

http://otomoto.pl/renault-megane-C23375417.html

 

tył bity na 100%, niedokładne spasowanie klapy bagażnika. wychodzi na jednym nadkolu delikatnie rdza. silnik klekocze (właściciel twierdzi że to zawory które należy wyregulować). na gazie pracuje identycznie jak na benzynie. silnik poci się spod uszczelki pod pokrywą zaworów. dodatkowo widać ślady oleju na dolnej części silnika. do wymiany amortyzatory przód, tarcze+klocki przód, korek wlewu oleju (w ogóle się nie trzyma, może stąd ten olej w dolnej części, może ścieka...), i trzeba zakodować kluczyk (????) - właściciel auta powiedział, że ma już kupiony nowy kluczyk i jest umówiony na kodowanie. właściciel auta wydaje się uczciwy i prosto z mostu od razu powiedział co jest do wymiany. Sprawdziłem i potwierdzam :-)

 

drugi:

 

http://otomoto.pl/renault-megane-C23510430.html

 

spore oznaki korozji, zrobione reparaturki na tylnych nadkolach (źle, bo znowu wychodzi rdza). widać że od spodu rdza mocno go bierze. i teraz pytanie - znowu silnik poci się z dołu. i to do tego stopnia że aż alternator jest cały w oleju. ten typ tak ma, czy co?... generalnie silnik dobrze pracuje, zero przetarć na tapicerce, skrzynia biegów też pracuje bez zarzutu. auto 3 lata starsze i blacharka wymaga ingerencji...

proszę o ocenę tych dwóch egzemplarzy. jakieś typowe usterki, może coś z tym olejem na silniku?...