Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nowe radio w Megane III FL


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

 

Dziś będąc w salonie Renault, pooglądałem i przetestowałem przez chwilę nowe radio Renault w Megane III FL.

Wygląda na to, że to firma postanowiła pójść do przodu i zintegrować port USB z radiem (nareszcie!) i tym samym zakończyć żywot kosztownego w produkcji C-BOX'a

umożliwiającego podłączenie do zwykłego radia "patyka" USB.

Również portu AUX został przeniesiony do radia i zastąpiony wejściem "jack 3.5mm" jednocześnie w miejscu obecnej klapki z chichami mamy zaślepkę

 

Nowy system nazywa się "Renault Multimedia System". Na moje ucho gra tak samo. Pytanie czy poprawili coś z samym odbiorem stacji radiowych...zobaczymy.

 

Na zaprzyjaźnionych składowiskach części do "Francuzów" nie maja jeszcze tego radia. Nie wiadomo zatem czy Renault zmieniło coś w protokole komunikacji.

Jeśli nie to zapewne owe radio jak się tylko pojawi będzie rozchwytywane a cena na znanym portalu aukcyjnym poszybuje wysoko...

 

Osobiście jak dla mnie to mogli by jeszcze zrezygnować z kosztownego czytnika CD i poświecić zaoszczędzone pieniądze na lepszy engineering tego radia aby grało przyzwoicie.

post-29153-0-12110500-1333213069_thumb.jpg

Edytowane przez Robgold
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe, czy wyświetlane są pełne tytuły (tagi mp3) utworów z pendriva? Gniazdko USB jak dla mnie na frontowej stronie radia już samo z siebie wygląda mało estetycznie, a z wetkniętym weń i wystającym pendrivem (małym czy dużym) to już kompletna brzydota. A przecież można było wykorzystać to miejsce pod klapką i zrobić tam gniazda usb, na karty SD, czy chinch. Wg mnie ewentualna wymiana posiadanego radia na to radio jest delikatnie mówiąc nierozsądna.

Edytowane przez martello
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tagi na pewno są wyświetlane. Tak samo jak miało to miejsce przy C-BOX'ie

 

Radio w Megane III i Scenicu III są takie same. Jeśli protokół CAN nie został zmodyfikowany to radio powinno w 100% pasować

Edytowane przez Robgold
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
  • 3 tygodnie później...
  W dniu 5.12.2012 o 11:33, Arczi75 napisał(a):

Witam

W nowym radyjku po podłaczeniu patyka do USB niestety u mnie nie widzi wszystkich folderow jak i niewszystkie utwory nagrane nie sa widoczne.

 

Czy czasami nie masz zbyt dużego zapętlenia folderów (w np głównym folderze jest jeszcze jeden, w tym jeszcze i dopiero np mp3)? To bardzo komplikuje sprawę odtwarzania. Najprostsza metoda to folder i od razu w nim mp3. Ilość folderów dowolna. U mnie w moim radiu (nie z USB, ale na nagranym CD) stosuję tą metodę i wszystko gra extra. Może to to jest przyczyna....

 

Ile takie radio może kosztować w ASO, a ile jako używka (jeszcze ich nie widziałem w sprzedaży)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

witam szanownych maganowiczów

pytanko w zwiazku z tym radiem

czy można zapisać foldery na USB by były odczytywane jakoŚ osobno (chodzi mi o sytuacje gdy mam nagrane kilka płyt na USB a chciałbym mieć dostep do poszczególnych jak w zmieniarce)

w tej chwili czyta mi wszystko po koleji i nie wiem czy jest mozliwy dostep do poszczególnych folderów( plyt)

ps mialem kiedyś xcarlinka i tam był taki podzial na foldery dostepne osobno

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie o to samo chciałem zapytać. Czy jest możliwość jakiegoś zmieniania folderów w ramach podpiętego USB z mp3? Tez skacze mi po piosence i to nawet nie za bardzo przewidywalnie :/ Nie da się po prostu zmieniać folderów?

 

GT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście można zmieniać foldery, jeśli dobrze pamiętam to naciskamy przycisk ze strzałką powrotu i pokrętłem głośności wybieramy konkretny folder/piosenkę - potwierdzamy naciśnięciem pokrętła.

 

PS.

Możecie potwierdzić błąd w tym radiu opisany tu: http://megane.com.pl/topic/44469-regulacja-bassopran-w-fabrycznym-zestawie/page__p__332181__hl__sopran__fromsearch__1#entry332181 ?

Edytowane przez kataryniarz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam Wszystkich chciałbym wymienić w meganie III rok 2009 na takie radio czy nie bedzie problemów z podłaczeniem (takie same kostki) i sterowanie wyswietlaczem (megana bez nawigacji)

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki

5.7 - logika wypowiedzi Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!