Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nie działa tylna wycieraczka

Rekomendowane odpowiedzi

Szukałem na forum ale za wiele nie ma na temat mojego problemu. Otóż 2-3 razy podczas zimy (podczas opadów śniegu) przestała działać wycieraczka tylnej szyby w moim kombi, ale po jakimś czasie tzn. kilkanaście - kilkadziesiąt minut przeprosiła się i wszystko było ok. Niestety 3 dni temu chyba na dobre coś się popsuło i nie chce wogóle działać. Sprawdziłem bezpiecznik w kabinie, moim zdaniem jest ok, rozkręciłem klapę bagażnika i mechanicznie też chyba wszystko ok. Elektryki nie mierzyłem bo nie znam się i nie mam jakiegokolwiek przyrządu.

Jeszcze jedno, jak przekręcam przełącznik przy kierownicy na działanie wycieraczki to od czasu do czasu jest takie "tyknięcie". Jak daję na spryskiwacz to działa.

A i jeszcze przy podnoszeniu klapy bagażnika tak jakby coś w niej stukało czy przeskakiwało. Kompletnie zielony jestem :-)

Proszę Was wszystkich o pomoc i z góry serdecznie dziękuję!

Edytowane przez adamn998

Szukana fraza tylna wycieraczka zwróciła następującą liczbę wyników: 20

i to tylko w dziale Megane/Scenic II. Proszę więc :-)

4 Zakładanie tematów

4.1 Przed założeniem nowego tematu, należy upewnić się czy temat nie został już wcześniej poruszony i czy nie jest już udzielona odpowiedź na dane pytanie.

4.2 Przed założeniem nowego tematu bezwzględnie należy skorzystać z opcji >>szukaj.

4.3 Jeżeli dany temat już istnieje, a nie ma w nim odpowiedzi na nurtujące nas problemy, to należy zadać pytanie w już istniejącym temacie.

4.4 Jeżeli nie stwierdzimy obecności szukanego tematu wtedy jesteśmy uprawnieni do założenia nowego tematu zgodnego z zasadami działu w którym piszemy.

W związku z powyższym zamykam!

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.