Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

zwijacz taśmy megane II naprawa


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zerwana taśma wymieniona na regenerowaną w Electric Cars... wszystko ładnie przez dwa tygodnie. Po sporym mrozie w styczniu kontrolka znów się zapaliła. Sprawdziłem miernikiem, jeden obwód uszkodzony... zamówiłem kolejną w ramach gwarancji założona i... kontrolka dalej się pali. Po całej nocy zgasła. Jadę na pocztę wysłać uszkodzoną i po drodze znów kontrolka zaczyna się zapalać jak skręcam w prawo... no to zobaczymy co teraz będzie ale przyznam że niemiłe to zaskoczenie. Poczekam parę dni i najwyżej kolejna reklamacja...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swojego zwijacza jeszcze nie rozbierałem. Jutro sprawdzę co dzieje się z drugim ale coraz częściej się kontrolki zapalają. Na zdjęciach Mat63 widać że taśma jest klejona a nie lutowana... i chyba w tym cały problem że tak najszybciej zamocować ale wpływ temperatury na to mocowanie może być znaczny... wydaje mi się że lut+ klej by trzymał aż do zerwania taśmy a tak mój zwijacz 200 km po mieście nie wytrzymał... (już drugi od nich). mam nadzieję że do trzech razy sztuka...

 

Dodano: 07 mar 2014 - 10:03

No to trzeci zwijacz założony wczoraj. Oby to było na tyle z wymianami bo ile razy można to rozbierać... teraz tylko wadliwy odesłać i czekamy na zwrot kaucji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam, mam problem z tą taśmą tzn ociera się o plastik gołym okiem widać jak wychodzi z obudowy i przy skręcaniu ociera się,lecz nie świeci mi się żadna kontrolka ani nic moją uwagę zwróciła ocierająca się kierownica i zauważyłem że to jest przez tą tasme. Czy wystarczy ją tylko spowrotem z powrotem jakoś nawinąć? i będzie po kłopocie? będę sie zabierać własnie do demontażu kierownicy tylko chciałbym prawidłowo nawinąć tą taśmę,czy może ma ktos jakieś porady?

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...

podzielę się swoim doświadczeniem.

2 razy regenerowałem swój zwijacz, pierwszy raz to był kontakt z forum - niestety padł już po niecałym miesiącu. Drugi raz regenerowany (ten sam zwijacz) w electric cars, padł po około 2 miesiącach. W obu przypadkach nie korzystałem z gwarancji, bo skoro tak szybko padło to nie chciało mi się z tym bawić, pewnie efekt byłby podobny. Ale absolutnie nie chcę negować sensu regenerowania, gdyż innym może podziałać dłużej.

Na allegro ostatnio zrobił się duży wysyp "nowych oryginalnych" zwijaczy. Zdecydowałem się w końcu jeden kupić. Dokładnie z "auto mazowsze". Do końca nie jestem pewien, czy on faktycznie jest nowy, ponieważ ma jedną drobną rysę w miejscu gdzie się montuje pilot z radia, czyli być może jest to regenerowany. A naklejka z numerem fabrycznym jest z przodu zwijacza, nie tak jak w moim z auta gdzie naklejka była na łączeniu plastików (pocięta już, bo był rozbierany). Ale jest pudełko, faktura, śrubki nowe nie kręcone (chociaż je zawsze można podmienić). No zobaczymy. Na razie jeżdżę 3 dzień. Co i jak to dam znać. Faktura jest na 519 zł z wysyłką i gwarancja również 12m. W aso znów podrożało, bo aktualna cena to 1150 zł za sam zwijacz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam.

Ja też naprawiałem swój zwijacz. Taśma oderwała się z jednej strony od styków. Próbowałem zlutować sam, ale jest ciężko bez wprawy i dałem to elektronikowi co ma zakład naprawy elektroniki. Za polutowanie zapłaciłem 40 zł. Aha w trakcie naprawy taśma została skrócona o około 8mm i działa nadal, więc wnioskuję że jest jakaś tolerancja zapasu jej, choś zapewne niewielka. Poniżej załączniki zdjęć. Rozebranie to nie problem jak i złożenie bo opisane jest na forum nie raz, więc przedstawie tylko sposób wlutowania.

post-46582-0-09269400-1404293749_thumb.jpg

post-46582-0-02319100-1404293765_thumb.jpg

post-46582-0-29816000-1404293773_thumb.jpg

post-46582-0-42492400-1404293781_thumb.jpg

post-46582-0-53660800-1404293789_thumb.jpg

post-46582-0-50760600-1404293795_thumb.jpg

Edytowane przez tomsik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, dołączę się do tematu, po otwarciu skrzynki z taśmą wypadł plastikowy języczek, którego nigdzie nie potrafię dopasować, czy jest szansa na podpowiedź z Waszej strony? Serdeczne dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz np na moje pierwsze zdjęcie powyżej. Wewnątrz otworu na godzinie 6 jest taki języczek. on jest wkładany od tyłu a później ten młoteczek ma wskoczyć tu od przodu. To jest taka blokada obrotu, żeby obracać musisz go wcisnąć. Pomogło? Pozdrawiam

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj, nie chodzi mi o ten sprężynujący tylko o ten fragment z Twojego ostatniego zdjęcia. Czy rozdzieliłeś plastiki mocujące tasmę, a jeżeli tak to czym? W tej odpiętej części widzę u Ciebie wygięty plastik podobny do języka, stanowi on całość z resztą tego czarnego elementu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A o to Ci chodzi. No to napiszę że te dwie części są rozbieralne. Po prostu są dwa małe zaczepy po boku na dole.

A tak poza tym to chyba wiem dlaczego jest problem z tymi taśmami.

Ja sobie z nim poradziłem. Mianowicie nieraz wymiana samej taśmy nic nie daje. Wg mnie problemem jest wytarty ten biały plastik na który nawijamy taśmę. Wyciera się na godzinie 6 tam gdzie taśma zawijana jest o 180* czyli tam gdzie wchodzi do wewnątrz tego białego elementu. Ja miałem tam wytarte po skosie. Uzupełniłem ten brak poksyliną i nagle szuranie ustało. Widocznie taśma po wytartym miejscu zsuwała się "do góry" i tarła i się zapewne zaginała.

Więc dopiero wlutowanie taśmy oraz uzupełnienie ubytku tego białego plastiku dało efekt. Pozdrawiam

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

kolego tomsik powiem ci że jesteś w błędzie z tym białym plastikiem że niby on się wyciera i zsuwała się. We wszystkich zwijaczach jakie przeszły przez moje ręce a troszkę ich było, to w każdym tak samo wyglądał ten biały plastik. Tak jest oryginalnie odlany. Problem jak już pisałem w innych postach to taki ze robi się luz i wyskakuje ta zębatka z białego plastiku i powoduje przestawienie się a koniec w końcu do zerwania się taśmy. A koledze któremu wyskoczył kawałek plastiku po otwarciu zwijacza to jest załamany języczek który trzeba złączyć przez sklejenie z tą druga częścią która została na wtyczce z kablami i ot to cała filozofia ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zrobiłem jak erDe dobra sprawa płacisz dostajesz działajaca odsylasz swoja i zwracja i mam 1 rok gwary

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki

5.7 - logika wypowiedzi Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...

Witam ja zamówiłem u goscia na allegro i wszystko gra. Najteniej na allegro jakiego znalaylem 85zl, a tranzakcja transakcja trwała bardzo szybko.

 

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki

5.7 - logika wypowiedzi - damiar

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!