Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

zwijacz taśmy megane II naprawa


Rekomendowane odpowiedzi

Ja postanowiłem taśmę wyciąć. Wiem, że to durne rozwiązanie, ale do kontrolki się już przyzwyczaiłem. Megi służbowa :)

Aby nie chrobotało przy skręcaniu. Dziś to wymontowałem i nie mam zamiaru się pieścić. Pytanie czy poza kontrolką air i serwis reszta będzie działać jak do tej pory.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Megi służbowa

Gratuluję podejścia.

Pytanie czy poza kontrolką air i serwis reszta będzie działać jak do tej pory

A jak sam myślisz :?:

Po co ta taśma tam była :?:

Tylko po to by kontrolki po oczach nie dawały :?: :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czy inaczej z pękniętą taśmą też by nie wystrzeliła .

 

Dodano: 13 lut 2015 - 23:14

Gratuluję podejścia.

 

A jak sam myślisz :?:

Po co ta taśma tam była :?:

Tylko po to by kontrolki po oczach nie dawały :?: :)

Naturalnie kolego wiem po co ona tam jest .Tylko dziwi mnię fakt ułomności inżynierów ,którzy postanowili zamontować zbyt długą taśmę co powoduje pękanie języka .To właśnie jej wymiary i słaba jakość wykonania mechanizmu zwijacza powoduje ten bałagan . Mi chodziło o to czy w przypadku jej usunięcia nie nastąpią jakieś niespodzianki. W moim przypadku straciłem tempomat (ale to było oczywiste ) Rozebrałem to wieczorem a rano musiełem mieć auto więc wyciołem wyciąłem w sposób ,który umożliwi jej przylutowanie po skruceniu skróceniu.A po przyjżeniu się twierdzę,że skrucenie to nic innego jak poprawienie błędów fabrycznych .

 

Dodano: 19 lut 2015 - 23:18

Mam dziś sporo czsu to zasieję forum postami.

Poważnie pisząc chciał bym potwierdzić już opisywane patenty na skracanie taśmy .Słowem mówiąc TO DZIAŁA :notacrook:

 

Uciąłem dokładnie 2,7 cm znojomek co grzebie przy lapkach polutował i dziś rano szybki montaż .Cały dzień w pracy ,a nie latam po autostradach tylko po budowach to kręcenia było dość .Zrobiłem nowy języczek nieco go modyfikując stosując butelkę plastikową i nic nie tyrka i nie ociera .Oczywiście wspomniany patent na dystans trzymający zębatkę zwijacza konieczny.

Rano robiłem to w pośpiechu i nie działają spryskiwacze (biały element na, który oddziałuje manetka nie jest na swoim miejscu) więc będzie okazja zrobić fotki przy rozbiórce poprawiającej .

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Połączono z już istniejącym tematem.

Witam. poszła mi taśma zwijaka kierownicy z Airbaga. Orientuje się ktoś gdzie można coś takiego zregenerować i jaka cena?

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy znacie kogoś z województwa warmińsko-mazurskiego lub pomorskiego kto zajmuję się wymianą owych taśm? U mnie w miejscowości (Olsztyn) niestety nikt nie chce się tego podjąć. Chcą wymieniać kompletne manetki ze zwijaczem etc. Używek raczej nie chcę kupować, bo dzisiaj jedna okazała się z zerwaną taśmą, a nowy przełącznik jest zbyt drogi. Poza tym M II CC więc nie jest allegro zasypane manetkami do cabrio.

Edytowane przez damianmlo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak się okazała zerwana to oddaj i szukaj następnej...

jak nie to może spróbuj znaleźć elektryka który spróbuje ją naprawić, podebrać na wymianę taką samą tasiemkę może być ciężko...

a takie pytanko to czym różnią się te z cabrio od zwykłego?

Edytowane przez karllo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że na 100% jest zerwana, bo świeci się airbag i service. Słychać również takie "szuranie" podczas kręcenia kierownicą. Mechanik nawet nie zaglądał do niej, bo najwygodniej byłoby mu zmienić całość łącznie z manetkami, a to już zabawa za jakieś 600 złotych. Gdyby ktoś miał namiary na kogoś kto zrobi mi to w promieniu 200km od Olsztyna za rozsądne pieniądze będę wdzięczny :)

 

Zastanawiam się nad demontażem zwijacza i wysłania do el-cars, ale chyba nie mam do tego ręki, żeby to samodzielnie zrobić pod domem, poza tym samochód stałby kilka dni bezużyteczny.

Edytowane przez damianmlo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

W maju 2015 wymieniłem taśmę w Electric Cars. Równo po 9 miesiącach (10 tys. km) nastąpiło ponowne uszkodzenie taśmy. W najbliższym czasie jadę na gwarancyjną wymianę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam. Temat może i stary, ale dzięki postom i poradom udało mi się zreanimować zwijacz bez nakładów finansowych. Po prostu zerwaną taśmę przylutowałem ponownie do złączki z pinami, lekko nie było, ale za to jaka satysfakcja. Kontrolki zgasły i jaka cisza przy kręceniu fajerką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 rok później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!