Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Już nigdy nie dam się nabrać na żarówki +50% lub +100%!


AbramK

Rekomendowane odpowiedzi

U siebie mam założoną albo NARVE albo TUNGSRAMA H7 i nic się nie pali już od ponad dwóch lat a auto jeździ codziennie do pracy i do tego dochodzą inne podróże. Od grudnia czyli od ostatniej wymiany oleju mam już ok 6500km, więc auto nie stoi. Najlepsze jest to, że zakupiłem DRL za 40 złotych i o dziwo dają radę. Wiem, że nie ma szału odnośnie jakości świecenia, ale nie muszę przynajmniej pamiętać o włączaniu i wyłączaniu normalnych. Jest o wiele wygodniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jeździcie dużo w nocy, to polecam osram silverstar, albo night breaker unlimited. Te pierwsze, tyle że xenarc mam u siebie, a te drugie (h4) założyłem żonie i różnica jest kolosalna. Od razu zauważyła różnicę po pierwszej jeździe. Niestety nie wiem jak z trwałością.

Edytowane przez primary1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też używałem żarówek Osram Night Breaker PLUS i wytrzymywały ok 6-8 miesięcy (7-9 tys km). Używałem też Philips X-Treme oerformance i te wytrzymywały ok. 1 roku (ok. 15 tys km).

W zeszłym roku założyłem Philips H7 X-treme Vision+130% i też świecą bardzo dobrze ale niestety nie będę mógł sprawdzić jak długo świecą bo jeżdzę już na DRL. Reasumując z mojego doświadczenia Philipsy świecą dłużej oraz mają lepiej osadzony (równo) żarnik a Osramy NB trafiały się z krzywymi.

Kiedyś na chwile założyłem jakąś Narvę ze stacji paliw to spaliła się szybciej niż stara żarówka w drugiej lampie.

 

PS.Ten post dotyczy DRL a zaczyna być dyskusją o żarówkach ;)

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem ustawione na zawsze włączone i może dlatego paliły się tak szybko. Poza tym podniesienie wydajności żarówki wiąże się ze skróceniem jej żywotności. Nie da się inaczej po przeważnie jest to realizowane przez cieńszy żarnik, który świeci jaśniej ale i szybciej się przepala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Na Osram Ultra Life H7 i H1 gonię od marca 2013. Pokonałem z nimi ok. 60 000km. Świecą nadal.

Również założone z nimi w5w Osram Ultra Life świecą.

Jeśli tylko któraś padnie to .... wymienię cały zestaw na takie same.

Edytowane przez jamotor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

a z czego w żarówce przy niezmienionych parametrach czyli 12V i mocy 55W bierze się więcej światła? Drucik który świeci jest cieńszy i świeci jaśniejszym światłem przez to i mocniej się nagrzewa, co powoduje że żarówka ma mniejszą żywotność.

Dla mnie najlepsze żarówki to Philips GT150 Power2Night. Świecą pięknie, wygląda jakby auto miało ksenon. Niestety też żadne jakie miałem nie przetrwały więcej jak rok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno pomaga wyłączenie świateł przed odpaleniem silnika. Ja nie sprawdzałem bo nigdy nie miałem świateł w trybie "zawsze włączone"

Potwierdzam. Od kiedy wyłączyłem automat żarówki już nie padają raz na 6-12 miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ultra life od Osramu i nie narzekam. Chyba jakoś rok temu je zakładałem i świecą tak jak nowe. Fakt, że w porównaniu do poprzednich (bodajże Philips, jakieś zwykłe) świecą słabiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!