Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Już nigdy nie dam się nabrać na żarówki +50% lub +100%!


AbramK

Rekomendowane odpowiedzi

Co do twoich zasranych HIDów "Producent kłamie, obiecując dobre osiągi. Niebieski filtr skutecznie zatrzymuje światło", i skończ pieprzyć głupoty.

 

Człowiekuy jaki niebieski filtr - ja mam bez żadnych filtrów niebieskich i nie sa pomalowane bańki na niebiesko. Ty skończ pisac brednie jak nie wiesz nic o tym produkcie.

Płać sobie za filipsy 100 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Leman - szkoda Ci z tą osobą dyskutować, i tak nie przegadasz - wg niego wszystko co on ma jest najlepsze, inne jest beznadziejne. On nie rozumie tego, że ma tani szajs chiński za 20 zł - RAINBOW heheh no popatrzyłem na te żarówki, opakowanie i zdębiałem. Porażka na grandę i takie szajstwo ma się równać z Philipsami? Żałosne ;-D No ale każdy żyje w swoim Matrixie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

hmm... witam, przedewszystkim : ) przekonaliscie mnie koledzy do philips nighguide - to pierwsza sparawa... ale tak sie sklada ze kolega kupil jakies pol roku temu czyt. okolo 10tys km (no moze troche mniej - no coz tak jezdzi) wlasnie cos w stylu tego co zapodal kol.Prezes, w swoim linku dwa posty wyzej... musze powiedziec ze naprawde swieca dobrze, nie wypalaja sie (to znaczy efekt tej teczy nie blednie) no i wciaz dzialaja... kumpel moj akurat kupil wersje H4, a co za tym idzie ma dlugie i mijania w jednym, a jednak dlugie swieca dobrze nawet dosc dobrze (nie majac porownania z philipsami bo jeszcze nie mialem okazji testowac - miejmy nadzieje nie dlugo jeszcze). Pisze o tych dlugich bo kiedys sie napalilem na xenon look w wersji H4 no i sie przejechalem... na dlugich kompletnie nic nie swiecilo (swiecilo ale tak samo jak na mijania)... tak wiec suma sumarow, szanowni koledz nie mozecie besztac czlowieka za jego poglady bo przedewszystkim nie macie pojecia o czym on pisze bo nikt ttakich zarowek nie widzial ani nie mial tym bardziej okazji testowac... nie bronie go bo sam jestem zwolennikiem kupna czegos raz a porzadnie, ale bedac maksymalnie obiektywny musze powiedziec ze jednak te teczowe zdaja egzamin swiecenia, jednak kosztem wygladu ktory nie kazdemu moze sie podobac ; ]

tyle z mojej strony, pozdrowka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolczat,

tak wiec suma sumarow

Z postu wynika, że także nie sprawdzałeś osobiście, a tylko wujka kuzynki szwagra zięć je ma i porównywał. Do bani z takim obiektywizmem. Kup sobie sam jedne i drugie i sam sie przekonaj. Ja mam NIGHTGUIDY PHILIPSA i wiem co mam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i widzisz jaki Ty jestes malo obiektywny? akurat tak sie sklada ze pracuje na trzy zmiany i jezdze z tym kumplem do pracy jego autem, wiec widze efekty swiecenia tamtych zarowek, a Ty jakie masz doswiadczenia z nimi? mzoe widziales je tylko na polce w sklepie, albo co gorsza na zdjeciu aukcji żallegro?

chcialem tylko pomoc, wyjasnic, nie wiedzialem ze to jest ganione na tym forum : |

btw. wcale nie jest za kupowaniem tych kolorowych, tylko wlasnie philipsow, ale widze tego nie doczytales w moim wczesniejszym poscie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolczat, doczytałem, nie martw sie, z czytaniem ze zrozumieniem nie mam problemów. A co do żarówek z Marketów to mam swoje doświadczenia. Fakt, nie preferuję tych błękitnych i takiego czegoś bym nie kupił, dość mam oglądania tego badziewia z drugiej strony jak mnie to oślepia. Nie będę małpował, nie mam zamiaru być zagrożeniem na drodze. Natomiast takie zwykłe, białe kupowałem i jeździłem na tym, nie było to rewelacyjne, a żywotność takich żarówek była kiepska. Nie wspomnę o jakości wykonania, gdzie żarniki w jednym komplecie były umieszczone jak się udało a nie symetrycznie do osi żarówki. Nawet te szaro czarne końcówki po kilku dniach robiły się przepalone i były jasno-szaro-ceglaste. To nie pierwsze moje auto które ma żarówki H4. Nawet nie pierwsze które ma fabrycznie słabe światła, więc ten temat- poprawy jakości oświetlenia drogi przed sobą przerabiam już od kilku lat.

Taki właśnie jestem mało obiektywny :!: Po prosty nie dam sobie kitu wciskać tylko dla tego by kogoś nie urazić i by ogólnie panował Wersal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam żarówki Philips nightguide te żarówki nie świecą jak ksenony, lampy z nimi są żółte, ale za to czy jest sucho, mokro czy mglisto super oświetlają drogę i widać gdzie się jedzie. Znaki poziome dużo bardziej rzucają się w oczy niż przy zwykłych żarówkach, o jeździe w deszczu już nie spomnę :) .

 

P O L E C A M

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czytam dokładnie ten temat i także postanowiłem zainwestować w żarówki. Zastanawiam sie tylko, czy te z linku Alledrogo.pl przykładowa aukcja lub Alledrogo.pl przykładowa aukcja 2 będą też dobrze się sprawować? Nie chodzi mi o jakieś specjalne efekty kolorystyczne, ważne jest dla mnie dobre oświetlenie drogi. Do tego dokupiłbym żaróweczki do postojowych w5w, tylko zastanawiam się jakie?

 

Wstępną decyzję o zakupie podjąłem po przeczytaniu artykułu z AŚ (linki wrzucone w temacie) na forum, więc coś tam poczytałem :)

 

Proszę o opinie, nie jestem na 100 % zdecydowany, wszystko jest do dyskusji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no powiem Ci szczerze ze po kupnie jechalem tylko raz w nocy i nie zauwazylem roznicy... moze wczesniejszy wlasciciel tez zamontowal takie philipsy (ale szczerze w to watpie) jedank post macv6, powstrzymal mnie przed przedstawieniem ostatecznej opinii : P poczekam na jakis deszcz czy mgle... moze wtedy cos bedzie mozna powiedziec dobrego ; )

co do postojowek jak kupilem hyper power biale i w dzien widac w reflektorze jeden bialy punkt (troche to dziwnie wyglada) ale w nocy dosyc fajnie rozswietlaja reflektor na snieznobialy kolor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, ja do tej pory kupowałem Philips'y LongLife/BlueVision i inne takie. wydawałem od 40 do 90zł za żarówkę... wkurzyłem się już bo Meganka wszystko pali max po roku, kupiłem Hella LongLife, wydałem 14zł/sztuka i świecą tak samo mocno i tak samo precyzyjnie, jeśli chodzi o geometrię snopa światłą. "Zwykłe" Helle są po 12zł/szt. więc te 2zł można dołożyć za napis "LongLife".

 

Tak więc radzę się zastanowić... na pewno nie kupujcie "marketów" bo te świecą gdzie chcą i gdzie popadnie. Philips'y są, nie oszukujmy się, drogie. Helle jak na razie, relatywnie tanie i równie dobre.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!