Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Programy lojalnościowe na stacjach z paliwem


kacper69

Rekomendowane odpowiedzi

Ogólnie wszystkie programy to lipa i te paliwoe i inne.Trzeba podchodzić do tego na spokojnie. Jak jest karta to wlać i już, ale nie trzymać się tego, że przykładowo muszę wlać paliwo a "moja" stacja daleko i nie będę wlewał bliżej bo ucieknie jakiś punkcik ;)

To się opłaca, gdy jesteśmy kierowcami ciężarówek i wlewamy tysiace litrów. Znam takich co w ten sposób "wyposażyli" sobie dom.

Przeciętny uzytkownik musi się nawlewać. Najwięcej zyskujemy na dodatkach czyli np płynach, myjni. Tylko znów. Dobry płyn kupimy taniej w zwykłym sklepie więc czy jest sens przepłacac aby mieć punkciki? Nie ma.

Osobiście mam kilka kart, ale wlewam z przypadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam od kilku lat kilka kart a z tego powodu że tankuję tylko na "markowych" stacjach-koło firmy mam Shella a jak jade w trasę to wiem że na takich stacjach spokojnie zatankuję płacąc kartą i bez łaski wydadza fakturę. W chwili obecnej systemy sie poprawiają i coraz więcej sieciowych stacji ma mnie w ogólnopolskiej bazie danych do faktur. Jak dotychczas nie skorzystałem z wymiany punktów na paliwo-na jakieś gadżety tak ale na paliwo nie. Staram się korzystać z promocji Lidl/Shell bo mam blisko w oba miejsca. Jednak moja stacja obok firmy ostatnio mi podpadła-FuelSaver95 po 5,94 zł. troszkę dalej ale jak jadę/wracam z miasta to mogę bez specjalnego nadkładania drogi podjechac na drugiego Shella a tam to samo paliwo mam za 5,76 zł. Przy ponad 50 l. za jednym podejściem to juz zaczynam odczuwać. Dodatkowo moja "okoliczna" stacja musi mnie rabatem 2 gr. na litrze (mam kartę paliwową) ale to jednak za mało... Przy ostatnim tankowaniu 52 l. różnica wyszła mi 9,36 zł. znaczy sie już znacząca biorąc pod uwagę że tankuję mniej więcej raz na tydzień... A punkty to dodatek tylko żeby raz na jakiś czas na Shellu zamienic na rabat na paliwo (bo takie coś też mieli).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie to prawie 6,80 coś. Pomyślałem wleje, podjechałem. Podchodzi miły pracownik i pyta "za ile" a ja pytam "a po ile" a ten że to drogie jest. Zrezygnowałem z tego naj i wybrałem to niby lepsze od zwykłego czyli V Power, ale za 6,14 . ;)

Edytowane przez fredi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypominam, że jest osobny temat, już widać zapomniany, choć wówczas, w czasie jego zaistnienia miał być niezwykle ważnym, gdzie piszemy o cenach paliwa w różnych miastach.

Ten dotyczy za i przeciw akcjom promocyjnym i lojalnościowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakieś pytania dot. programu Navigator na Lotosie, to pytajcie ;)

Kiedy dadzą więcej pkt. za tankowanie ;) ;) W tej chwili chyba LOTOS ma najgorszy program, przynajmniej dla prywatnych użytkowników.

I tak leję tylko u nich gdyż nie mam zbytniego wyboru a pkt. traktuję jako dodatek. Ostatnio mnie "zmusili" do wyboru czegoś co niezbyt chciałem i nie pozwolili dozbierać (myślę, że dwa miesiące bym uzbierał) do czegoś co mnie interesowało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypominam, że jest osobny temat, już widać zapomniany,

Zgadza się, ale to na zasadzie akcja i reakcja. Dobrze że przypominasz o istniejącym temacie dotyczącym cen paliw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To się opłaca, gdy jesteśmy kierowcami ciężarówek i wlewamy tysiace litrów. Znam takich co w ten sposób "wyposażyli" sobie dom.

To tak nie działa. Nie znam kierowcy ciężarówki, który nie ma tzw. "flotówki" a na nich punkty są liczone inaczej (przykładowo na Lotosie dzieli się to przez 4 czy jakoś tak)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam kierowcy ciężarówki, który nie ma tzw. "flotówki"

Zgadza się jeśli chodzi o duże firmy, przedstawicieli itd ale...są jeszcze inne firmy.

W ten sposób ktoś mi bradzo znany, kierowca Tira który jeździ po całej Europie zgromadził dla siebie czapeczki, kubeczki, drobne sprzęty, lodóweczki itd. Wszystko zależy jaka to firma przewozowa, jakie są warunki pracy i płacy.

I zaznaczam nikt nikogo nie okradł. Nie wiem jak dziś bo z nim ostatnio nie rozmawiałem, ale tak było jeszcze kilkanaście miesięcy temu. Polegało to na tym, że firma niewielka więc flotówki to dla nich strata(i tak jest w rzeczywistości) Dlatego jak wlewał paliwo to najczęściej tam, gdzie polecił szef. Właściciela interesował tylko porządek w papierach czyli faktura i już. Czy zbierał punkty dla siebie to go naprawde nie obchodziło. Nawet był zadowolony bo wiadomo jak to dziś jest. Podwyżki zero więc chociaż na punktach uzbiera. To żaden bonus bo ważniejsza podwyżka niż idiotyczne prezenty z punktów, ale lepsze to niż nic. Takie to smutne realia.

Edytowane przez fredi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!