Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jaka instalacja do megane II 1.6 CC


wieczorny997

Rekomendowane odpowiedzi

Witam zakupiłem megane II CC z silnikiem 1.6 16V chce włożyć do niej gaz, jaką instalacje polecicie do 3tyś zł. jak wyglada sprawa z montażem butli bo tam jest plastik, trzeba dawać jakieś wzmocnienie?? Mi na miejscu proponowano instalacje Lorenzo za 2600zł z pełną 2 letnią gwarancją. Proszę o rade i ewentulanie jakieś warsztaty godne polecenia ( kraków Katowice - bądz okolice )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mniej więcej tydzień temu zakładałem instalację: STAG 4 plus, Zavoli Zeta N, czerwone Hana H2000.

Na dzień dzisiejszy przy jeździe tylko po mieście wyszło mi spalanie w okolicach 11,4l/100km.

Więcej stania niż jazdy, klima cały czas włączona, przy postoju 15 min silnik włączony (dzisiaj były takie co najmniej 3), żeby klima chodziła.

Zbiornik zmieścił się 630x220 bez problemów, może nawet by wszedł 650x220, końcówka do tankowania zmieściła się pod klapką.

Plastikowa podłoga nie ma tu w zasadzie znaczenia, trzeba tylko się trochę pomęczyć z poziomowaniem butli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kraków to sprawdź autogaz Joanna, po drodze masz jeszcze w Bolęcinie k/Chrzanowa Damiana Piekarczyka, w Katowicach Davanti na konduktorskiej, ja montowałem z Mysłowic u p. Damiana

zamontuj lpg techa 214/staga 4+, reduktor kme silver, hanę czerwoną i edziesz zadowolony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, polecamy instalację stag 300plus, wtryski hana , reduktor AC,

zbiornik dowolny, wlew ukryty- cena 3000zł

lub jeśli samochóe jest po 2003r stag premium, wtryski hana , reduktor

AC,

zbiornik dowolny, wlew ukryty- cena 3300zł

gwarancja 2 lata, przez ten okres przeglądy są bezpłatne z wyj wymiany

filtrów po 30tyś

należymy do sieci warsztatów partnerskich , producenta instalacji Stag,

przez co zyskuje Pan szerszą gwarancję na instalację.

 

co myślicie o cenach i która wybrać?? auto z roku 2005.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy jeszcze chciałem zpytac na temat instalacji Lovato, reduktor Lovato RG3 ( coś takiego ) a wtryskiwacze lovato, Pan powiedział ze to wyższa półka i naprawde dobra instalacja, co myślicie??

lub to Stag 300isa wtryski hana reduktor acr01 cena 2900 - Joanna Kraków ( reduktor moze być zawoli zeta)

Edytowane przez wieczorny997
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj sobie spokój z Lovato, bo jak sobie ten gazownik z tym nie poradzi, to raczej nikt inny tego się nie podejmie.

Spokojnie bierz Stag 4 plus, nie ma sensu dopłacać do 300.

Reduktor ja mam Zavoli, znajomy co mi gazował auto na razie odstawił AC, bo ostatnio te co mu przyszły nie trzymały ciśnienia (spory rozrzut jakościowy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

STAG 4 plus, Zavoli Zeta N lub kme silver, czerwone Hana H2000 - za tą instalacje powiedzili mi około 2700 w Tychach Gaz Mobil, polecany zakład. więc chyba na to sie zdecyduje, ale w sierpniu bo chce najpierw wymienić rozrząd oleje filtry i świece. coś jeszcze sie wymienia od razu w tych meganach?? czy tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oferta jak najbardziej OK.

Kup stalową uszczelkę pod kolektor wydechowy.

Jeżeli nie będą chcieli ściągać kolektora do wiercenia, to im podziękuj.

Przy wierceniu tego kolektora jest bardzo dużo opiłków i nie da się ich zebrać.

Przed założeniem gazu wyczyść przepustnicę, u mnie bez tego potrafił zgasnąć przy dojeździe np. do skrzyżowania.

Edytowane przez Pawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z kolektorem prawda - warto zwrócić uwagę. Ten model prawdopodobnie tak jak Megane I ma nadlewy w kolektorze do mocowania wkrętek podających gaz. Można montować bez zdejmowania, ale jeśli gazownik będzie opowiadał farmazony typu: "Panie przepali" albo "Panie to do środka nic nie wpada" odpuścić taki zakład. Wprawdzie moim zdaniem opiłki w silniku nie są tragedią (szybko wypadają), ale zdjęcie kolektora, które jest szczególnie łatwe w Renault świadczy pozytywnie o higienie pracy. Poza tym zdjęcie kolektora pozwala na umiejscowienie wkrętek bardzo blisko wtryskiwaczy benzynowych, bez zdjemowania będzie fatalnie daleko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U Jacka w gazmobilu zdejmują kolektor do wiercenia więc nie ma się nad czym rozwodzić Panowie, bo znam Go osobiście i mogę polecić, poza tym, że jedynie wybrałbym się po montażu na porządną regulację po afr bo niestety mało który warsztat tym dysponuje, a dopiero to jest gwarancją poprawnego zestrojenia i wbrew obiegowej opinii, robi się to raz, a potem już nie zagląda do sterownika tylko zmienia filtry i jeździ dalej (do momentu, aż nie sypnie się reduktor lub wtryski)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałaem poprzedni gaz montowany w Gaz mobil mimo ze mam do nich 70 km byłem zadowolony, oki czyli kupie, uszczelkę, bede wymiał przed gazowanie rozrzad swiece oleje filtry, wiec poprosze o przeczyszczenie przepsutnicy, cos jeszcze potrzeba zrobić?? a jak wyglada sprawa z KZFR?? mam autko niedawno cos tam doczytałem ale nie bardzo wiem o co chodiz i co sie dzije, moze mi ktos to w 3 zdaniach wyjaśnić??

Edytowane przez wieczorny997
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nie masz problemów z odpalaniem- jest ok, tylko miej zawsze dużo oleju, zmień KZFR razem z rozrządem.

Apropo lpg. Wystroić na afr, bo silniczek 1.6 ma potencjał spory, ograniczany przez zalanie paliwem (auto się dławi, dużo pali, a nie jedzie), w razie czego zapraszam do mnie na afr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zależności od biegu i obciążenia auto otwiera pętlę, na ostatnim biegu jak wciśniesz gaz, a tak się to ustawia średnio od 2100-2400 już jest OL, przy afr 12,3 dla wolnossaka już masz odczuwalne zalanie (w stosunku do tego co finalnie ustawiam), dla wolnossaka 12,8 to świetny afr dla doładowanego 12

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!