Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Doradźcie Kobiecie:)


maagda

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Zamierzam kupić Megankę II hatchbacka i proszę Was o radę, który z poniższych samochodów wart jest uwagi, a który sobie odpuścić. Szukam czegoś blisko mojego miejsca zamieszkania, więc wybór jest jaki jest. Myślałam o dieslu, wszystko jedno 1,5 czy 1,9, ale ostatnio pojawiły się też egzemplarze w benzynie.

 

http://tablica.pl/oferta/renault-megane-privilage-2003-ID1hpJp.html

cena trochę wysoka, ale auto chyba OK, co na to eksperci?

 

http://http://moto.gratka.pl/tresc/renault-megane-13642703.html#2454f7cf4c7dca45,1

jeszcze jeden - to co ja widzę po zdjęciach, to chyba nie ma tej osłony pod zderzakiem i brakuje mu naklejki Elf na tylnej szybie.

 

i benzyna na koniec

 

http://http://tablica.pl/oferta/renault-megane-1-4-bez-lpg-salon-polska-2003-ID1jDk3.html

ten - trochę tani i sprzedający nic nie pisze o bezwypadkowości.

 

http://http://otomoto.pl/renault-megane-C25166008.html

 

Jest jeszcze kilka modeli świeżo sprowadzonych, ale mam wątpliwości co do takich samochodów, więc na razie to tyle.

Z góry dziękuję za rady!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 i 2 - Turbina do regeneracji - chyba, że ma dokumentację robocizny przy 150k - koszt 800zł niż później od 1400zł wzywyż...

 

Widzę że szukasz najbardziej wypasionej - Luxe Privilage - z 2003 roku - te auta chodzą po około 15tyś. Sprawdź całą elektryke + HF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Burkots!

Co do wersji, to wcale nie szukam najbardziej wypasionej, po prostu akurat takie są do sprzedania, chociaż całkowitego golasa bym nie chciała:)

Rozumiem, że we wszystkich dieslach powyżej 150k trzeba mieć na uwadze turbinę. Co do HF, to wiem ze się namiętnie psują.

 

A może ktoś jeszcze coś powiedzieć o tych konkretnych egzemplarzach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

że we wszystkich dieslach powyżej 150k trzeba mieć na uwadze turbinę. Co do HF, to wiem ze się namiętnie psują.

G.... guzik prawda!!!! Zależy na jakie trafisz....

Poza tym nie rezygnować z wypasu, im bogatsze wyposażenie to lepiej. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

150k trzeba mieć na uwadze turbinę.

bo ja wiem, ja mam 213 tys. turbo ma się bardzo dobrze.

Co do HF, to wiem ze się namiętnie psują

tylko czasem troszkę wariują, mi osobiście działa bardzo dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czarna ma zderzak przedni w innym odcieniu

Niebieska (2 z tablicy.pl) ma chyba błotnik i drzwi kierowcy robione

Ta ostatnia chyba wydaje się najrozsądniejszym stosunkiem ceny do stanu auta

To tylko moja subiektywna opinia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 i 2, ma zmęczone fotele kierowcy, gałki zmiany biegów i skóra na kierownicach ma dość więc przebieg jest na poziomie + 100 do tego co jest napisane, dodatkowo 2 ma przedni zderzak w w trochę ciemniejszym odcieniu.

3 i 4, 1.4 to za słaba jednostka do tego auta, wyplakowane wnętrze a tak nie ma się do czego doczepić. 1.6 idzie już polatać i jest dość oszczędny, wnętrze wygląda nieźle ale i tak bym dał z 50tyś więcej niż to co pokazuje ,licznik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 i 2, ma zmęczone fotele kierowcy, gałki zmiany biegów i skóra na kierownicach ma dość więc przebieg jest na poziomie + 100 do tego co jest napisane

 

Nie zgadzam się - wersja Luxe Privilage w kolorze jasnym + półskóra (sam taką posiadam) ma takie drobne wady - bok siedzenia kierowcy - lekko popękany+pognieciony, kierownica powoli traci kolor na ciemniejszy (może czarny) i gałka też... Dodaje, że mam udokumentowany przebieg na prawie 150k...

Edytowane przez burkots
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyłączę się do burkots. Mam wersje Luxe Privilage 104k km (kupiona w Polsce) i skóra na siedzeniu kierowcy z boku jest popękana. Zapominacie o jednym ważnym czynniku, ciężarze kierowcy. Niestety swoje ważę co odbija się na siedzeniu :D. Co do wytarcia kierownicy kiedyś usłyszałem opinię, że wytarcie kierownicy zależy od tego czym zajmuje się w życiu kierowca. Niestety im bardziej "spracowane" ręce tym skóra na kierownicy szybciej się wyciera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję Wszystkim za rady!

Niebieską odpuszczę, skoro mówicie, że 1,4 to za słaby silnik.

 

Nie wiem jak Wy się dopatrujecie tych różnic w odcieniach - ja widzę to teraz tylko w tej zielonej. Myślę, że trzeba się sporo samochodów naoglądać, żeby mieć takie oko!

 

Po Waszych sugestiach, to chyba zainteresuję się tym czarnym dieslem i tym ostatnim w benzynie. Diesel jest na miejscu, więc na pewno go obejrzę.

Wiecie może jakie są różnice w spalaniu między tymi silnikami?

 

Piszecie tu też na temat stopnia wytarcia kierownicy, gałki zmiany biegów i foteli - sprawa istotna i na pewno warto na to zwracać uwagę, ale jako ciekawostkę powiem Wam, że dwa lata jeździłam służbową Meganką III (od "nowości") i przy ok. 70 tys. kierownica po lewej stronie i gałka były tak wytarte, że chyba nikt by nie uwierzył, że ten samochód nie miał nawet 100 tys. Wspomnę też, że nie pracuję na budowie bez rękawiczek :D W serwisie twierdzili, że to częste i nawet można wywalczyć wymianę tej skóry w ramach gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżę Megan II 1,5 dci 2003r. Ma już prawie 300 tys na liczniku. Przebieg autentyczny. Kupiłem go po awarii silnika i ten silnik był naprawiany. Raczej odradzam kupowania Renault w wypasionej wersji. Elektryka w tych samochodach to nie jest najmocniejsza strona tych samochodów. Chyba ze ktoś lubi wyskakujące alarmy Serwis + coś jeszcze. Czym więcej bajerów tym więcej problemów. Do tego samochodu w zestawie powinni sprzedawać sonde CLIP + wypasioną instrukcje jej obsługi. Osobiście uważam, że ABS na zimę + klima na lato + parę poduszek "do spania" wystarczy. Jeżeli chodzi o spalanie to jest to jedyna rzecz która cieszy. Niestety jak na razie nie rekompensuje to kosztów napraw. Wróciłem wczoraj z nad morza i spalanie na odcinku ponad 600 km mam poniżej 4 l./100 km. Tyle komputer. W rzeczywistości trzeba dodać 0,7 litra. Nawet po wymianie lub regeneracji wtryskiwaczy kantuje. Baciuś pisał, że ma turbo ponad 200 tys i jest OK. W 1,9 może być, tam jest inne inż w 1,5, ale i droższe w regeneracji, którą osobiście odradzam (kupiłem do 1,5 turbo za 1660 zł, a za regeneracje zapłaciłem 1100 zł). Dużo zależy jak się gasi silnik z tym turbo. Oczywiście wszystko zależy od tego na co się trafi. Ale trudno jest mi uwierzyć, że 8 letniemu francuzowi nic nie dolega. Padająca turbina czy wtryskiwacze nie dadzą od razu znać, a potem koszty są duże. Dlatego polecał bym raczej benzynę 1,6, tylko po co komu czujnik deszczu? Nie widać, że pada i trzeba włączyć wycieraczki. Chyba, ze ręka w gipsie i paluszki niesprawne :D. Ale jak ten bajer się zepsuje to i tak pojedzie. Poza tym Renault dobrze się prowadzi, ma dobre hamulce i zmusza do zaprzyjaźnienia się z mechanikiem :D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!