Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dziwny przewód w Megane 1.5 DCI


greg66

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie tydzień temu kupiłem moja kolejna Meganke, standardowo zawsze lubię wiedzieć co i jak wygląda :D po usunięciu plastikowej osłony silnika znalazłem plastikowy przewód który powinien raczej być gdzieś podłączony . I tu moje pytanie Panowie czy ktoś może mi podpowiedzieć co to jest i gdzie powinno się znajdować? Moja Megi to 1,5 DCI 78KW 2005. Dziękuje za pomoc.

 

 

201207lxl.jpg 201207grg.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szykuję się do wymiany górnej poduszki silnika wiec może po zdjęciu dolnej osłony sprawa troszkę się wyjaśni. Przewód ten musi być do czegoś podłączony z drugiej strony może to da mi odpowiedz do czego on jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 1 rok później...

Witam,

Od jakiegoś czasu pod samochodem zaczeły pojawiać się niewielkie plamy. Wycieki pojawiały się rzadko i potem na jakić czas ustawały. Ostatnio objawy się nasiliły, właściwe zauważalne były codziennie. Patrząc od góry nic nie było widać. Dzisiaj podnisłem samochód do góry, zdjąłem osłone silnika, która cała zalana była paliwem. Pod silnikiem wisi przewód plastykowy [zd.1], niczym nie zakończony, z którego po poruszeniu wycieka strużkami paliwo. Przewód biegnie do góry silnika [zd.3] i wprowadzony jest do obudowy w okolicach rampy kulitej (???) wtrysku, obok czujnika przyspieszenia "chyba" [zd.2]. Myślałem, że przewód się odczepił, ale nigdzie w okolicach nie ma żadnego innego przewodu lub łącznika. Przejżałem instrukcje serwsiową i na żadnym rysunku nie ma tego przewodu. Nie sądzę, żeby przewód przewidziany był konstrukcyjnie, od lat zabrania sie odprowadzania jakichkolwiek substancji oprócz spalin na zewnątrz samochodu. Co z tym dalej robić?

Przewód zaślepiłem śrubą, paliwo kapało mi na głowę i na podłogę, tworząc kałuże.

1.

thumb_hosting_zdjec_1381078692__meganeiiz3.jpg

2.

thumb_hosting_zdjec_1381078650__meganeiiz1.jpg

3.

thumb_hosting_zdjec_1381078720__meganeiiz4.jpg

Edytowane przez P_r_z_e_m_o
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Damiar, zanim zamieściłem swój post czytałem ten wątek, niestety ciągle nie wiem skąd bierze się tak duża ilość wyciekającego paliwa i jaka może być tego przyczyna, dziwi mnie również takie rozwiązanie, w którym nadmiar paliwa uwalniany jest przewodem na zewnątrz samochodu.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zgodzę się, że jest to najprawdopodobniej przewód odprowadzający paliwo w przypadku rozszczelnienia się układu paliwowego w okolicach wtryskiwaczy. Dotyczy to zwłaszcza przewodu powrotnego, który potrafi przy wtryskiwaczu się rozszczelnić (przerabiałem to). Zakładam, że jest to po to, aby paliwo jak najmniej ciekło po gorącym silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!