Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

CC Czy da się zaprogramować...


subratri

Rekomendowane odpowiedzi

Ot czego mi brakuje :D

 

1. Odprowadzania do domu.

2. Odpalania i otwierania bez masażu kciuka i wtykania karty.

3. Automatycznych wycieraczek bez włączania ich po każdym odpaleniu.

4. Automatycznego zamykania szyb, bez trzymania guzika (otwieranie tak działa).

4.5. Domykania szyb z pilota.

5. Otwierania i zamykania dachu bez trzymania guzika - a może z pilota??

 

Ot, takie bym chciał mieć :D

Da się to zaprogramować bez ingerencji w instalację i wpinanie dodatkowych ustrojstw z alegro??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, może zbyt zwięźle się wypowiedziałem :D

ad1 - światła które gasną jakiś czas po zamknięciu auta. Tak, żebym mógł drzwi do domu znaleźć. Sprzętowo powinno wszystko być, ale czy soft na to pozwala?

ad2 - no tu może się nie dać zaprogramować hands free ale może??

ad3 - w peugotach i fordach tak jest. Włączają się gdy szyba mokra, niezależnie od tego czy w między czasie auto było zgaszone. Trochę mnie drażni automat który trzeba obsługiwać.

ad - 4 to podobno się da - przez wciśnięcie a nie porzez trzymanie.

ad5 - no tutaj nie wiem czy nie ma jakiś haczyków z bezpieczeństwem ale... no bo co to za różnica czy ja guzik nacisnę czy trzymam?? dla softu nie powinna być żadna. No i tutaj tez funkcja 3 guzika na pilocie. Jeśli udało by się pierwsze, to może dało by sie zmienić funkcję tegoż guzika. Ale po przemyśleniu tematu dochodzę do wniosku, że to wymagało by znowu systemu kart zbliżeniowych. Więc chyba nie przejdzie.

W związku z powyższym - nie rozumiem skąd ta beka? To są proste sprawy. Pytanie tylko czy soft na nie pozwala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo żeś to napisał jak Harry Porter na naukach w Hogwarcie.

ad 1. Wystarczy włączyć światła długie na wyłączonym silniku. Instrukcja się kłania.

ad 2. HF działa bez wyciągania karty z kieszeni. Jeżeli je masz. Guzik start stop już musisz wcisnąć, no chyba, że telepatycznie - czyli bez palca.

ad 3. Jak masz czujni, to trzeba go za każdym razem po włączeniu auta uruchomić ponownie. Instrukcja się kłania.

ad 4. Nie w cc 2004-2006/7 Późniejsze wersje już podobno tak. Można dokupić moduł za ciężkie ojro.

ad 5. J/w, ewentualnie drobny tuning guzika, tzn kupujesz przełącznik z tempomatu (jest taki sam jak ten od dachu) on się blokuje na pozycjach. Tzn wciskasz, czekasz aż się otworzy, po sygnale musisz tylko go odbić do pozycji zerowej. Wtedy też działa domykanie szyb bez upierdliwego przytrzymywania guzika.

Wszystko byś znalazł w archiwum lub w instrukcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze, no ja wiem jak to działa, - poza długimi... to nowość dal mnie :D niestety nie mogę się zmobilizować, żeby przebrnąć przez instrukcję po francusku... tym bardziej, że jakiej kartki bym do ręki nie wziął to wylata...

/\/\/\/\/\/\

odnośnie guzików, ktoś w serwisie aut francuskich w częstochowie Częstochowie powiedział mi, że to się da zaprogramować... też się dopytuję.

/\/\/\/\/\/\

z czujnikiem - wiem, że go muszę uruchomić - pytam się czy mogę to zmienić :D

/\/\/\/\/\/\

HF - no mam kartę ale czy mam HF?? bez wetkniętej karty nie chce zaklekotać.

/\/\/\/\/\/\

a tak na marginesie - na drzwiach pod klamkami mam jakieś ... hmm zaślepki? czujniki? cóż to jest? chyba że znowu instrukcja? :D

/\/\/\/\/\/\/\

/\/\/\/\/\/\/\

a może ktoś jest kto to robi tylko nie chce się chwalić na forum :) choć właściwie nie pytam się jak tylko czy wogóle :P

jak coś to na PW ;) wszystko co jest po 100km od wisły i po 100km od A4 jest w moim zasięgu ;) mogę podjechać ;)

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.9 -Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!