Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Radio bez kluczyka


mikim160

Rekomendowane odpowiedzi

Siema!

Kupiłem radyjko PIONEER DEH-1420UB , wszystko dziła, jednak nie wiem jak ustawić aby radio chodziło bez włożonego kluczyka Jak to zrobić (macie zdjęcia )

Teraz mam radio na ustawieniach czerwony- czerwony, żółty- żółty ( wtedy mam pamięc radia), na zdjęciach jednak miałem inaczej ustawione, ale tak nie było pamięci

Jak trzeba będzi dam w lepszej jakości instrukcje.

bz448_m_P1040194.jpg

ki710_m_P1040195.jpg

zp219_m_P1040197.jpg

jj410_m_P1040199.jpg

ga834_m_P1040202.jpg

ti168_m_P1040201.jpg

Co wy na to ?

Jakieś propozycje?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiast zasilania plusem po stacyjce podać stały plus czyli taki sam jak na podtrzymanie pamięci.

Będzie grało bez włączania stacyjki, jednak trzeba wówczas i swoją pamięć odpowiednio zasilić, by pamiętać radio przed opuszczeniem auta wyłączać na jego przycisku ON/OFF, bo może aku zjeść nim do auta wrócisz.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

" Zamiast zasilania plusem po stacyjce podać stały plus czyli taki sam jak na podtrzymanie pamięci." no dobra tylko o co chodzi, bo za bardzo nie wiem, który to jest "stały plus". Mógłbyś wytłumaczyc to ktore kolory kablow trzeba połączyć ( i na którym zdjęciu są), bo ja w elektronice zielony:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tylko elektryka, nie elektronika.

cały czas chodzi o te 2 kable o których piszesz. masz przyrząd pomiarowy uniwersalny??

Jeśli tak, to rozłącz ponownie te czerwone i żółte z opisu i posprawdzaj na którym jest stałe napięcie w stosunku do masy auta, a na którym pojawia się dopiero po przekręceniu kluczyka. Oczywiście trzeba mierzyć na końcach przewodów od strony instalacji auta, a nie od radia.

Jeśli takiego miernika nie posiadasz, to tego samego dowiesz się za pomocą żaróweczki 12V i dwóch przewodów. Zasada pomiaru taka sama. jeden przewód od żarówki do masy a drugim sprawdzasz przewody żółty i czerwony z instalacji.

W jednym przypadku żarówka zaświeci się od razu to jest stały plus a na drugim przewodzie dopiero po przekręceniu kluczyka, to jest plus po stacyjce, który teraz zasila radio.

Teoretycznie z fotek wynika, że to zółty jest zasilaniem radia po stacyjce, a czerwony stałym plusem podtrzymującym pamięć.

To z czerwonego z instalacji musiałbyś podłączyć i czerwony i zółty od radia i będzie jak tego wymagasz.

Jest to jednak teoretyczne i należy posprawdzać obecność zasilania na tych przewodach.

Edytowane przez gojgien
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na przedostatnim zdjęciu to te kable, które widać, że są połączone (czyli połączenie radia z kostka- czerwony i żółty) o to chodzi?

Kiedy tam miałem połączenie czerwony-czerwony, żółty-żółty to mam pamięć radia , ale radio gra z kluczyki

jak połącze czerwony - żółty , żółty-czerwony wtedy nie mam pamięci radia, i radio też musi grać z kluczykiem

 

Czy ja wogole w zlym miejscu je łącze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontrolka albo miernik w łapki i przemierzyć co masz w tych przewodach. Na fotkach, a nawet w video zasilania nie widać. jeśli sam tego nie ogarniasz poszukaj wśród znajomych kogoś kto jest bardziej kumaty w elektryce. To podstawy i wiele osób takie wiadomości ma w genach.

jak znajdziesz co potrzebne, podłączyć jak pisałem.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A można prościej

Podłącz czerwony i żółty z radia do czerwonego z instalacji auta i masz to co kolega ci pisał wyżej

A bierzesz za to 100% odpowiedzialność bez wcześniejszego sprawdzenia zasilania???

Ja bym nie ryzykował, dlatego zachęcam do pomiarów.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko faktycznie przydało by się sprawdzić czy tak na 100% jest

Tym bardziej, że na 3 ostatnich fotkach widać tylko to, co jest włączone w nowe radio, złączki w przezroczystym igelicie i przejściówka do kostki ISO. Nigdzie tam przewodów z instalacji auta nie widać.

Teoretycznie powinno to pasować, jednak tylko TEORETYCZNIE, co wcześniej zaznaczyłem.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro zobaczę jak to wygląda i popróbuję waszych rad

 

Dodano: 12 paź 2012 - 16:42

jak podłączyliśmy wg waszej kombinacji to radio chodzibez przerwy, ale nie mozna go wyłączyć

( po podłączeniu kabelków radio cały czas chodzi i nie da się go wyłączyć - oczywyscie bez kluczyka)

 

Dodano: 12 paź 2012 - 17:02

właściwie terza sprawdzaliśmy i radio nie wyłącza się nawet jak jest podpięte pod stacyjkę

(wogole nie da się go wyłąćzyć),fakt fakten bez kluczyka radio działa,ale jak zrobić żeby się wyłączało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli podłączysz tak: czerwony (kieszeń)->czerwony (radio), żółty (kieszeń)->żółty (radio), to radio będzie się włączało i wyłączało razem z kluczykiem.

Jeżeli podłączysz tak: czerwony (kieszeń)->czerwony (radio), czerwony (kieszeń)->żółty (radio), to radio nie będzie się włączało i wyłączało razem z kluczykiem.

Jeżeli te kombinacje nie działają, oznacza jakieś przeróbki/uszkodzenia w instalacji.

W obydwu przypadkach jednak jest możliwość ręcznego wyłączenia radia. Służy do tego guzik "off" na radiu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale fabryczne radio teraz probowaliśmy podłączyć to normalnie włącza się i wyłącza ( na takim samym ustawieniu kabli) tylko to nowe nie chce się wyłączyć

 

Dodano: 12 paź 2012 - 19:41

a próba ręcznego wyłączenia radia kończy się ponownym uruchomieniem radia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie sobie radyjko kupiłeś to teraz nie do nas te pretensje. Nie jesteś w tych problemach odosobniony, jednak da się to przeskoczyć:

http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=10692984#10692984

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!