Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Moduł komfortu kierunkowskazów


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Niedawno kupiłem na allegro moduł komfortu kierunkowskazów. Zastanawiałem się, gdzie znajdę zapłon od stacyjki?? ponieważ w instrukcji jest napisane, że trzeba podłączyć kabel z modułu pod zapłon. Niestety nie wiem gdzie się znajduje, ponieważ nie dysponuję żadnym schematem elektrycznym. W książce serwisowej co nie co jest, lecz nie to co potrzebuję. Proszę o informację i wszelką pomoc. Być może ktoś z was już montował taki "bajer". Posiadam megane II ph1 2003 1.9dci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kostkę masz na 100% powinna być przypięta opaską do wiązki przewodów gdzieś w pobliżu regulacji świateł. Ja też nie posiadałem tempomatu, ale dzięki forum udało mi się dołożyć i jestem z niego bardzo zadowolony.. Polecam!

 

Dodano: 18 paź 2012 - 22:05

Aha, i daj znać czy udało Ci się wszystko podłączyć. Ja zastanawiałem się nad tym modułem komfortu razem z dołożeniem doświetlania zakrętów.

 

Dodano: 18 paź 2012 - 22:07

W tym momencie jestem na etapie dołożenia dodatkowej grzałki 1000W w obudowie nagrzewnicy sterowanej przekaźnikami i UHC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a dużo kosztuje dołożenie tempomatu do autka, chodzi o części razem z poduchą i kierownicą? za dzień mam nadzieję idzie to ogarnąć?

Ja również myślę nad modułem doświetlenia zakrętów, ale chciałbym najpierw dołożyć moduł komfortu kierunkowskazów <czerwona>

A do tej kostki jest jakiś lepszy dostęp niż zmiana żarówek? ponieważ przy zmianie żarówek spędziłem z 20min na jednej stronie...

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie pod maską zamontuje ten moduł, ale ma trochę krótkie kable i bede musiał przedłużyć. W instrukcji jest napisane, że ma być na kablu od zapłonu 12-14V

 

Dodano: 18 paź 2012 - 22:12

A do czego ta grzałka?? jako dodatkowa nagrzewnica?

Edytowane przez painter007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostęp do kostki jest bardzo łatwy. Jeśli chodzi o tempomat wszystko jest opisane tu:

http://megane.com.pl/topic/9473-montujemy-tempomat-w-mii/page__p__77720__hl__montujemy+tempomat__fromsearch__1#entry77720

Mnie to kosztowało 40zł włącznik tempomatu, 60zł podłączenie na Clip'ie, oporniki 100 300 900 OHM

0- bez opornika

R - 900 OHM

+ - 300 OHM

- - 100 OHM

koszt z przewodami ok 10zł

Przyciski zamontowałem w pilocie od radia ze względu na to ze w przełączniku zespolonym przy kierownicy nie posiadałem wtyczki na przełączniki od tempomatu, jest możliwość podłączenia, ale trzeba przerabiać taśmę zwijacza, dlatego odpuściłem sobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi o grzałki tylko o moc prądową potrzebną na tym przewodzie np.15 Amper.

 

Lusterka obecnie mam składane ręcznie pokrętłem.Bo obecnie parkuję na parkingu(wcześniej na ulicy) i uznałem że nie ma potrzeby by za każdym razem gdy zamykam samochód składały się lusterka.Wcześniej miałem to podłączone do centralnego zamka - jest o tym post jednego z kolegów na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki!! Zabiorę się za ten moduł i napiszę jak działa. Za tydz. zabiorę się za doświetlanie zakrętów

 

Dodano: 20 paź 2012 - 16:38

Witam ponownie,

Mam mały problem, z tym modułem. Muszę przeprowadzać kable do każdego kierunkowskazu? czy może istnieje jakaś kostka, gdzie one wchodzą w tej skrzynce? Proszę o pomoc!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!