Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup PH I


boban666

Rekomendowane odpowiedzi

Byłem obejrzeć.Nalepki na tylnich nadkolach troszkę zżółknięte są.

Witam, przymierzam się na wiosnę do poszukiwań SC II napiszcie proszę jak durniowi gdzie szukać tych nalepek? Przyda się taka wiedza. Dzięki z góry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napiszcie proszę jak durniowi gdzie szukać tych nalepek?

Takich naklejek jest więcej prócz tych na progach przed tylnymi kołami:

post-2372-0-32286600-1355847683_thumb.jpg

Warto sprawdzić czy sa także 4 na karoserii pod klapa bagażnika,

dwie na górze słópków:

post-2372-0-28216000-1355847721_thumb.jpg post-2372-0-97574200-1355847744_thumb.jpg

I dwie nad tylnymi lampami:

post-2372-0-84236200-1355847726_thumb.jpg post-2372-0-73568400-1355847750_thumb.jpg

Są i dwie pod klapą maski, tu jedna z nich:

post-2372-0-69217200-1355847771_thumb.jpg

Naklejki choc są bezbarwne, powinny wszystkie być prawie tego samego koloru tak samo pożółknięte, przy starszych rocznikach.

Ich brak albo widoczna różnica z pozostałymi może wskazywać na naprawę lakierniczą w tych miejscach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc byłem w tym ASO.Potraktowali mnie naprawdę żetelnie.Mechanik który mnie obsługiwał pierwsza klasa wszystko wyszpiegował (w szczególności schowana w zderzak instalacja pod przyczepke campingowa).Do roboty było KZFZ (plus jakiś czujnik nie pamiętam jaki przy tym kole oraz była tam ewidentnie wyrwana wtyczka nad którą zebrało się konsylium ) mocowanie od drzwi coś z przeddnimi szybami elektrycznymi.Na koniec czujnik lakieru ktory wykrył bardzo dużą różnice w okolicach tylniego nadkola.Coż 300zl poszło ale nie żałuje.Mechanik który mnie obsługiwał zachowywał się tak jak by sam szukał auta do siebie bądź kiedyś się sparzył .Troszkę sie tego nazbierało do tego wczoraj padało i tego nie było widać ,a na przedniej szybie jest dość wielka rysa (uszkodzone pioro wycieraczki).Takze wstrzymałem się od kupna tym bardziej że gościu powiedział mi że wymieni koło z rozrządem (u siebie chyba pod blokiem bo na inny nieautoryzowany serwis niechciał się zgodzić),a z ceny i tak nie zbije.Nic szukam dalej :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Panowie.Bardzo ciezko znalesc scenica 1.6 w benzynie I chcialbym się dowiedzieć co myslicie o dieslu 1.5(100 KM) awaryjnosc itp I na co zwrocic uwage.Mialbym wtedy troszke wieksze pole manewru a na mocy mi nie zalezy bo autem bedzie jezdzilo trzy I pół osoby.Dzieki za pomoc I dobre rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twój przedmówca kol. mrarek takowego posiada, będzie największą kopalnią wiedzy w tym temacie. Możesz też w międzyczasie, nim uzyskasz odpowiedzi odwiedzić ten dział: http://megane.com.pl/forum/115-15-diesel/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1461 ccm i 101 KM to dizel z VTG, bez dwumasy. silnik zadziwiająco mocny, elastyczny i mało palący :)

awaryjność... zawsze się wszystko może zepsuć :!: początkowo w układach DELPHI padały pompy wysokiego ciśnienia, a dokładnie wycierały się łopatki (łuszczył się materiał), wiórki leciały na wtryskiwacze i z powrotem do filtra i baku... czym to się skończyło i jakie koszty to można sobie wyobrazić :) ja stosuję olej 2T i śmigam już prawie 70 kkm...

poza tym usterki typowe, co w innych SCII - do ogarnięcia.

jeśli 101 KM to szukałbym egzemplarza z roku 2005, jak najpóźniejszego :) a trafić na w miarę dobrego jest ciężko. ale jak się znajdzie, to... :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam

Mam na oku Scenica z 2003 roku od prywatnej osoby.Autko kupione w polsce w stycziu 2004 z przebiegiem 88600km.Tylko jest mały problem.Świeci się kontrolka poduszki powietrznej.Własciciel mówi mi coś o jakiejś lince.Jakby ktos mógł mi rozjaśnić o co chodzi i jaki jest ewentualny koszt tej naprawy.Dzieki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.Własciciel mówi mi coś o jakiejś lince

Przy systemie poduszek, linki są tylko przy klamrach pasa w kierunku napinaczy pirotechnicznych i na ich początkowym mocowaniu do podstawy fotela, trudno tu coś wytłumaczyć. Linki tam maja być i nie mogą być powciągane, bo to świadczy że napinacz jest wystrzelony co będzie generowało ten błąd układu poduszek. Jak masz chrapkę na to auto, zorientuj się dokładnie o co chodzi i w ewentualnych kosztach doprowadzenia tego do porządku. Na forum znajdziesz tematy o sterownikach poduszek wymianie elementów i kasowaniu zapamiętanych błędów.

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może to "tylko" fotel kierownika (przesunąć przód-tył lub poruszać wtyczką) lub taśma w zwijaczu na kierownicy (wymiana).

pod fotelem kierownika jest linka - czasmi wystarczy tam włożyć łapkę i poruszać nią.

Edytowane przez mrarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki wielkie za pomoc panowie.Dam znac jak sie rozwinie sytuacja.

Jade go obejzec w poniedzialek.Uszkodzona jest tasma od poduszki ale gosciu raczej nie bedzie robil z tym problemu.Acha cena ok 13000 zl przynajmniej tak mu go wycenili w jednym ASO.

 

Dodano: 21 sty 2013 - 11:37

Byłem go oglądać.Jest to najprostsza wesja.Manualna klima.Brak ESP i nie ma fabrycznego radia pewnie z tąd taka cena , ale nie potrzebuje aż tyle bajerów.Uterka jest tylko jedna i po przebadaniu komputerem wyszło że jest uszkodzona taśma od poduszki (sprawa dogadana jak górnik z górnikiem :D).Wymienione 2 miesiące temu KZFR wraz z rozrządem (Faktura ASO Pietrzak ;) ).Silnik pracuje równo "nic nie póka i nie stuka".Auto nie jest wogóle odpicowane i nosi ślady normlanego używania.Chyba się zdecyduje.

Edytowane przez boban666
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!