Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Obrazki w pierwszym poście - troszkę bez sensu


typical

Rekomendowane odpowiedzi

NIE PORÓWNUJ TEGO FORUM DO FORUM VW :(

Nawet nie śmiem tego robić. Tamto forum jest przynajmniej z 10 razy większe niż to. Jak myślicie - dlaczego? Przecież Meganek też jeździ bardzo dużo w Polsce. Może by czas zacząć coś zmieniać i popularyzować forum. Może czas słuchać rad innych userów, a nie tylko wychylasz się - ban i cześć. Bo to My wiemy najlepiej. Nie tędy droga. I też nie porównuję z tego względu że tam rady userów są wysłuchiwane i bardzo często wprowadzane w życie. Bo to forum ma być przyjazne dla userów, a nie userzy dla forum. Zrozumcie to... Póki co użytkownicy wpisują, że zmiana jest OK, a modzi i admini są na nie. I tak w każdej dyskusji tu jest. My rządzimy - racja jest nasza. Ja już swoje powiedziałem i więcej się już nie wypowiem. Bo tu jak grochem o ścianę. Betonową ścianę.

 

Ja chcę jedynie, by nie było wymogu wrzucania zdjęć do pierwszego posta. Kto będzie chciał - może wrzucać. Nie bronię mu. Chcę jedynie, by w pierwszym poście były pierwsze zdjęcia autka, a dalej już ewentualne linki do zmian i zdjęć w poście. I tylko tyle. A tu mi każą budować routery, antenki, przerabiać okablowanie. Ludzie opamiętajcie się!

Edytowane przez typical
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tu mi każą budować routery, antenki, przerabiać okablowanie.

Nie każą, tylko radzą jak się ustrzec przed nadmiernym ssaniem konta z bajtami, skoro to takie bolesne. Wiadomo, że nie wszędzie ze sobą kabelek i router zabierzesz ale tam gdzie to proste i możliwe można w ten sposób pakiet zaoszczędzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko chcę, by posty wygadały właśnie tak. Jest czytelnie i o wiele przejrzyściej.

post-33828-0-15218600-1352215740_thumb.jpg

Odpowiadając na zarzuty i wysoko pojętą tolerancję u niektórych. Tak - jak widzicie na pierwszej stronie mojego tematu mam link do opisu Meganki. Link kieruje do osobnego tematu, założonego na tamtym forum i co? I nikt o to kopii nie kruszy. Nie obrażają Meganki, wręcz podpowiadają i doradzają. Niektórzy z Was mogli by brać lekcję tolerancji i pokory od ludzi z tamtego forum. Przydała by im się. Oj przydała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektórzy z Was mogli by brać lekcję tolerancji i pokory od ludzi z tamtego forum. Przydała by im się. Oj przydała.

Oj kolego, czy Ty się aby nie zapędzasz z tymi osądami nie znając żadnego z nas i tak na prawdę nie mając bladego pojęcia jakimi jesteśmy ludźmi :)

Co do pokory to akurat tego mi nie brakuje, swoją drogą jestem pełny podziwu jak żyjesz :(

Przestańmy się już przepychać bo do niczego to nie prowadzi. To miała być merytoryczna rozmowa, więc koniec tych osobistych wycieczek.

Ja jestem za tym by wszystko zostało jak teraz.

Edytowane przez Tomik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

typical - koledzy dobrze radzą. Zainstaluj tapatalk. Posiadam instalkę najnowszej wersji, mogę podrzucić, gdybyś był zainteresowany. Aplikacja świetna, ja na telefonie i tablecie oglądam forum tylko poprzez tą aplikację. Jest o niebo lepsza niż przeglądarka i chwała Adminowi za to, że udostępnił forum dla aplikacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swoją drogą jestem pełny podziwu jak żyjesz

Znaczy się, że jestem na wózku? W sumie to coraz więcej podjazdów a i luzie chętniej pomagają. Auto można sobie przystosować do ręcznego sterowania (służę radami) i najważniejsze, by się nie załamywać. Tylko szukać możliwości. Ja takowe odnalazłem. Ale to nie ten temat.

Ja jestem za zmianami, ale rozsądnymi. Z zastrzeżeniem, że jak ktoś chce po staremu, to może. Ale nie musi.

Edytowane przez Tomik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może zrobić wszystkie zdjęcia w pierwszym pościa, ale dopuścić też możliwość wrzucania zdjęć w kolejnych postach? Ci, którym odpowiada obecny stan, będą mieli wszystkie zdjęcia w pierwszym poście, a Ci, którzy czytać będą cały temat będą widzieć zdjęcia również na kolejnych stronach. Ważne, żeby w pierwszym poście była data każdej aktualizacji tematu.

 

A problem z pobieraniem dużych zdjęć? Od tego są miniaturki. Na "małym" sprzęcie można bez problemu zobaczyć o co chodzi, a jak więcej szczegółów potrzeba to można otworzyć konkretne zdjęćie. Tylko pytanie teraz, komu będzie chciało się porobić miniaturki w swoich tematach? Chyba nikomu.

Tapatalka używałem na Androidzie i na prawdę fajnie to działało, wtedy była to jeszcze wersja darmowa, teraz już płatna, ale myślę że warto dychę jednorazowo zainwestować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi podoba się tak, jak jest. Jeżeli o mnie chodzi, to można zrobić ankietę, niech ludzie się wypowiedzą.

Co do tapatalk. Radzę koledze, by zainstalował, nawet proponuję podanie instalki, ale kolega jakoś nie jest zainteresowany. Czyżby wolał się męczyć z przeglądarkowym forum? OMG :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, czytam, że małe zainteresowanie tematem ze strony użytkowników, którzy zaprezentowali swoje auta :(

Czyli chyba jako, że zdania podzielone a większość raczej na niezmienianie, póki co zostanie po staremu. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem tą" dyskusję" i doszedłem do wniosku :czy komuś to przeszkadza ,że w ostatnim poście daje to ,co ostatnio zrobiłem?.Jest to dział;Nasi użytkownicy i ich auta;może sam zadecyduję,czy to co ostatnio zrobiłem -jest na tyle ważne,że dodam też do pierwszego postu. Kto chce, może tam zaglądnąć i mieć całościowy obraz moich dokonań,kto nie chce,to nie.Co do samej dyskusji i chęci wypowiedzi forumowiczów;duże znaczenie ma postawa administracji,która pośród niewątpliwie fachowych i merytorycznych odpowiedzi ,pozwala sobie czasami na uszczypliwości względem innomyślących.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Tamat ucichł ale się wypowiem, popieram kolege typical, wg mnie lepiej by było, żeby można bylo dać fotke w kolejnym poście, ewentualnie, żeby po edytowaniu 1 postu przez właściciela, jego temat trafiał na 1 strone (gdy znajduje się np na 3 stronie) i każdy widział, że ktoś coś dodał. Teraz mimo, że dodam foty na 1 post, to mój temat jest nadal na 4 stronie i nikt nawet nie wie, że coś się w nim dzieje, a mało kto grzebie tak głęboko w forum :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie ma to jak zażarta dyskusja, niejednokrotnie zchodząca z tematu szczególnie na informacje dotyczące udostępniania internetu po "fiffirifi" oraz mobilnego i prześcigania się w tym kto gdzie administruje. Przeczytałem nawet przy okazji posty chłopaków o ich samochodach i powiem, że ładne kosmetyczne zmiany i fajnie jest widzieć jak ktoś dba o cztery kółka. Dodam, że korzystam z wielu współczesnych metod przeglądania internetu jak i fakt, że w domu mam tylko internet mobilny i to limitowany. W komórce zaś jak korzystam z netu do zdjęcia mi się łądują w formie miniatur albo wcale jeżeli im na to nie pozwolę i wszelkie fora jeśli muszę przeglądam bez problemu (co czynię rzadko, jednak laptok w tym temacie wygrywa). Nie będę pisał o swoich zasługach dla internetu bo to nie na ten temat jes dyskusja, ale przechodząc do sedna sprawy, czytałem wasze posty i z zdumieniem powiem, że w większej części zgadzam się z administracją i temat prowadzony przez gojgien jest bardziej czytelny. Inni użytkownicy akurat mają większy problem z czytelnym prowadzeniem wpisów. Ale jak już ktoś wcześniej zauważył, ma on jedną wadę. Edytując nie podbijasz terminu posta i pomimo tego, że wczoraj zrobiłeś coś nowego, to temat nie pokaże się w świeżych, nowych postach.

typical w swoim rozważaniu ma również rację. Czy tak ciężko jest zauważyć, że oba warianty są dobre i słuszne? Z kolei pamiętać należy, że nie każdy użytkownik jest biegły w posługiwaniu się komputerem i znajomością formuł. Piszecie, wystarczy podlinkować, dla wielu jest to bardzo trudne. Edycja posta jest chyba łatwiejsza.

Otwarcie powiem, mimo że nie lubię twardych zasad panujących na tym forum (lubię sobie "poofftopować") to mój głos oddaję na obecną formę prowadzenia tamtego tematu. Naprawdę miło było wejść, popatrzeć sobie na utka, na wszystkie zmiany kto co zrobił. I nawet nic nie czytałem, (poza rzeczonymi dwoma tematami związanymi z autami gojgien i typical) poczytam sobie później, jak będę miał potrzebę, ba nawet zadam pytanie jednemu czy drugiemu, ale nie musiałem przebijać się przez las zbędnych słów i komentarzy i wielu podstron. Uważam ,jednak że nic nie stoi na przeszkodzie, by w przypadku gdy dodamy ulepszenie i wyedytujemy post to na końcu tematu o tym napisać, właśnie po to żeby podbić temat do przodu i ewentualnie żeby można było dodać miniaturkę w poście napisanym by od razu widzieć o co chodzi. Jedną miniaturkę. Myślę, że to by ani nie zaciemniało obrazu, ani nie zaśmiecało zanadto serwera.

Pochwa...

Edytowane przez astrogoth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!