Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pierwsze 10 tyś km


norbert_p

Rekomendowane odpowiedzi

Kolego Profit nikt tu nie chwalił się rabatem, to ja zadałem pytanie i odpowiedź była do mnie. Chciałeś się pochwalić to trzeba było darować sobie wstęp. Najlepsze rabaty są w połowie roku dlatego pod koniec trudno o lepszą ofertę, mało ciekawych aut zostaje i już nie muszą silić się na rabat. Na dodatek każde auto ma tak naprawdę inny rabat zależny od centrali Reno, a głównie zależy od tego jak długo auto stoi w salonie i ile jest sztuk w sieci.

W tej chwili mam oferty na:

1. MIII Privilege dodatkowo dobrze doposażony: -19k zł + alarm + dywaniki + opony, jest kilka sztuk i auta stoją już długo.

2. MIII Dynamique dodatkowo doposażony: -16k zł + alarm + dywaniki + opony

3. MIII Dynamique do produkcji (oferta z października): -12k + alarm + dywaniki + opony

4. MIII Privilege demo z przebiegiem 800km dodatkowo dobrze doposażony: -25k zł + alarm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj byłem na wymianie korka od zbiorniczka z płynem hamulcowym. Pod starym korkiem była taka czarna uszczelka, która się odkształciła i przepuszczała płyn. Efekt? Rant na zbiorniczku był często zalany. Nowy korek ma w środku uszczelkę na stałe i mam nadzieję, że problem nie powróci. Oczywiście wszystko w ramach gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytam i nie będę się chwalił rabatami, zastanawia mnie natomiast koszt wymiany olejów po 15 tys. zapłaciłem po 10 tyś (1 rok) 240 zł w ASO - ELF, dziś przegląd na 2 lata - 552 zł (gwarancyjny), poza tym wracając do tematu, jedyna awaria - padła w zimę cewka zapłonowa ( wymiana gwarancyjna), żadnych poważnych problemów więcej...., jeszcze jedno rabat 10 tyś, szału nie ma, potwierdzam, pozdrawiam i proponuję rozmawiać o cenach przeglądów...warto

Edytowane przez kawa7777
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MIII Privilege demo z przebiegiem 800km

to sprzedają w ogóle demówki z przebiegiem typu 800 km ? Zawsze sądziłem i nawet u wielu dealerów słyszałem , że auto musi mieć minimalny przebieg na poziomie 5000 km aby mogło być klasyfikowane jako demo. Czasem można upatrzone demo zarezerwować i jak osiągnie swój przebieg to wtedy mamy niejako pierwszeństwo. Ale auto z tak małym przebiegiem to nawet trudno za demo uważać.

Ja w kwietniu kupiłem Alfę Romeo MiTo z 2011 ( oczywiście z rabatem :( ) ale auto stało tylko w salonie jako wystawowe i nie miało żadnego przebiegu. To wtedy jest demo czy jak ?

 

Poza tym w poprzednim poście chciałem tylko dać do zrozumienia , że nie wszystkie wyprzedaże rocznikowe są warte zachodu i nie zawsze są takie opłacalne ( trzeba też uwzględnić jednak znaczną utratę wartości która następuje na przełomie roku ). Choć nie rozumiem też do końca specyfiki naszego rynku , że jak auto jest z grudnia a drugie już ze stycznia to między nimi występuje różnica w cenie sprzedaży. Powinna chyba się liczyć jednak data pierwszej rejestracji.

 

Dodano: 15 lis 2012 - 17:54

zapłaciłem po 10 tyś (1 rok) 240 zł w ASO - ELF, dziś przegląd na 2 lata - 552 zł

to proste , jedziesz wymienić sam olej to liczą Ci za olej , filtry i robociznę ( spuszczenie samego oleju i nalanie nowego).Niczego innego nawet nie dotykają bo im za to nie płacisz. Jak jedziesz na przegląd gwarancyjny to mają procedurę i sprawdzają wszystko co jest w instrukcji podane ( i za to dopłacasz - roboczogodziny).

Tak mi się wydaje.

Ja robię wymiany '' miedzyserwisowe'' w dobrym warsztacie ale za wymianę płacę 40 zł ( olej i filtr oczywiście mam swój).

Kupując oryginalny filtr oleju , ASO nie jest w stanie w ogóle udowodnić czy coś grzebałeś czy nie poza ASO. A tak na marginesie , to na jakiej podstawie niby ASO mogłoby i czy w ogóle chciałoby zabierać gwarancję jeśli wymienimy olej częściej niż to przewiduje producent?

Przecież to chyba lepiej? ( oczywiście mówię o olejach aprobowanych przez producenta).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodziło mi, że te 240 zł to drogo, ani tym bardziej, 550 za przegląd gwarancyjny. Wybór przeglądu międzyokresowego w ASO był świadomy, różnica w kosztach niewielka ze zwykłym (dobrym) zakładem, a przy okazji mogłem poprosić o sprawdzenie kilku rzeczy. Mój post dotyczył wypowiedzi kolegi, który zapłacił 400 zł za wymianę oleju po 2 tyś km.

Mając auto na gwarancji dobrze jest przepłacić 50 - 100 zł, a ułatwić sobie kontakt z serwisem, nawet a przyszłość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej mam na fakturze, czy wlali ....tu mnie masz...nie wiem. Oby nic tylko nie wymontowali :)

 

przepraszam jeszcze raz zajrzałem do faktury, przegląd międzyokresowy 280 zł :(

Edytowane przez kawa7777
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kawa możesz mi powiedzieć co wchodziło w zakres przeglądu międzyokresowego? W ZEN występują pojęcia Przegląd podstawowy i przegląd standardowy(lub przegląd Renault). W karcie przeglądów jest tylko przegląd po 30tys. Przyznam się szczerze, że zaczynam się gubić który jest który i co wchodzi w jego zakres? :) No może nie jest aż tak źle :( Mam proble ze zdefiniowaniem zakresu przeglądu podstawowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

międzyokresowy to wymiana z własnej woli., między przeglądami zalecanymi przez serwis (producenta).Ja jestem nauczony wymieniać oleje co 15 tyś km lub raz w roku i nie dam się namówić na wymianę co 30 tyś lub 2 lata. Jeżdżę jeszcze oplem corsą, tak i tam wymieniam oleje i filtry i odpukać przelatałem 300 tyś bez wycieków i awarii silnika.

Edytowane przez kawa7777
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Mój Scenic ma już najechane 25,5 tyś km (2 lata). Jutro pierwszy przegląd okresowy. Do tej pory nie zauważyłem jakichś wielkich uchybień. Wymianie uległ korek od zbiorniczka z płynem hamulcowym, bo wadliwa była uszczelka i ciągle przepuszczała (zrobione na gwarancji). Klima w wilgotne dni potrafiła nagle zaparować na maksa przednią szybę. Wgrany został nowy sterownik (na gwarancji). Poza tym zauważyłem, że skóra na kierownica się mocno połuszczyła... Zwrócę na to jutro przy przeglądzie (będę reklamował). Inna sprawa, że podczas wymiany kół zauważyłem, że na jednym kole z tyłu bardzo mocno się wytarł jeden z klocków. Na drugim okładzina jest bardzo gruba... Ciekawe co powiedzą na to w ASO, bo moim zdaniem to nie jest normalne... Tym bardziej, że klocki z przodu są również w bdb stanie. Zawieszenie na oryginalnych częściach i na razie nic nie stuka, skrzypi itp.

Pytanie: na co zwrócić uwagę podczas przeglądu?

 

Dodano: 05 gru 2013 - 08:26

Pierwszy przegląd za mną. Zapłaciłem ok 750zł za sam przegląd z wymianą oleju i filtrów oraz ok 250zł za wymianę tylnich klocków (na obu kołach oczywiście). Dodatkowo sprawdzili zaciski (niby ok) i stwierdzili, że "motylki", na których osadzone są klocki spowodowały wytarcie klocka (tłoczek się chował, a motylek trzymał klocek i nie cofał go)... Po ok 5000 km mam przyjechać na kontrolę zużycia klocków z tyłu.

Dodatkowo będę miał wymienioną kierownicę na nową, bo jest akcja na nie i się załapałem :huh: Oczywiście chodzi o ścieranie ekoskóry (przedwczesne ścieranie). Poza tym reszta bez problemu. Zauważyłem jakby cichszą pracę silnika, ale może to moje subiektywne odczucie :)

Edytowane przez norbert_p
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!