Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Światła dzienne pytanie o podłączenie


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Zamówiłem dzisiaj regulator świateł drogowych --> link to już drugi za pierwszym miałem podobny ale się uszkodził. Mam pytanie o poradę. Zestaw posiada funkcję „Comming Home”, jest napisane że podłączyć do modułu centralnego zamka?

Wybaczcie ale nie mam pojęcia do którego kabla zlutować w skrzynce bezpieczników. Może ktoś pomóc do którego?

pozdrawiam.

 

W załączonym pliku jest instrukcja.

Jakby ktoś mógł to poproszę o konkretny jakiś rysunek i opis podłączenia

STEROWNIK_SWIATEL2.pdf

Edytowane przez olej897
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież megany II zazwyczaj mają tą funkcję. Przed zamknięciem drzwi podciągasz lewą manetkę, tak jak przełączasz z mijania na drogowe. Zapalają się mijania i gasną po 30 sekundach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Efekt ten sam jednak tylko 18 sekund maksymalnie i opcja włączana zamknięciem centralnego, a nie jak fabrycznie przez pociągniecie manetki.

Można w opisie przeczytać o sterowaniu radiowym, jednak bez dodatkowej centralki i oddzielnego pilota nie będzie to takie proste.

Zamki w megance i sceniolu działają na zasadzie zamienności polaryzacji w 2 przewodach. I jeśli to podłączysz pod przewód którym podawany jest plus do zamków przy zamykaniu, to przy zdalnym otwieraniu, tym samym przewodem do zamków biegnie masa, więc podchodząc do auta otworzysz zamki zdalnie ale światła za pomocą tego układu się nie zapalą.

(chyba że kolejny raz naciśniesz na karcie "zamknij" pomimo, że auto jest zamknięte)

W tym układzie, skoro masz zamiar to wykorzystać lepiej chyba poszukać przewodu, którym do zamków podawany jest plus, by je otworzyć.

Wówczas auto zyskuje dodatkowa funkcję- "doświetlenie drogi do auta", kiedy to drogowe będą się świeciły przez te 18 sekund z mocą 30% jak do auta będziesz podchodził.

"Drogę do domu" możesz oświetlać tak jak dotychczas, przez mijania w czasie 30 sekund, lub wielokrotność tego czasu.

Przewody takie znajdziesz zapewne w kabinie w komputerze komfortu, a na 100% są na złączu pomiędzy słupkiem i drzwiami.

Właśnie z nich pobierałem te odpowiednio spolaryzowane impulsy, do sterowania automatycznie składanymi lusterkami. Manual w którym to opisałem jest w downloadzie

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.....do przewodu oznaczonego A albo B na wtyczce przy zamku. W przelocie ze słupka do drzwi to piny o numerach 42 i 43. Należy sprawdzić na których pojawia się + w czasie zamykania i otwierania zamków. Nie sadze byś od tych przewodów bezpieczniki znalazł. Jeśli takie są, to zabezpieczają cały układ, a nie poszczególne przewody, które przewodzą tylko krótki impuls.

Przewody sterujące całym układem i wszystkimi drzwiami czyli niejako nadrzędne, znajdziesz też za przyciskiem centralnego na konsoli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojawił się problem przy podłączeniu.

Brązowy odpuszczam sobie nie będę z tego korzystał skoro mam seryjnie.

Ale problem w tym że nie mam pojęcia gdzie podłączyć niebieski kabel bo czerwony idzie do zasilania nr 5F.

A niebieski?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnalazłem że podłączyć niebieski kabel do fioletowego oznaczony B7 (spróbowałem i nie działa). Ale zmianka była też o tym żeby podłączyć do kabla alternatora czyli do bezpiecznika przy akumulatorze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kombinuj i nie rezygnuj po 10 stronach tematu......

W normalnych dziennych są 3 kable jeden pod plus po stacyjce drugi do masy trzeci do pozycyjnych..

U Ciebie nasz plus i minus już podpięty do aku (czarny i czerwony) teraz jeszcze potrzebujesz ten po stacyjce, a te w skrzynce pod maska są żółte według tego co w tym temacie opisano.

Pierwszy konkretny opis masz w tym poście:

http://megane.com.pl/topic/32397-swiatla-do-jazdy-dziennej/page__view__findpost__p__196343

na 17 stronie. Tu na 4 fotce widać przewód oznaczony jako 4 opis nad fotką.

Im dalej w temat to już jest tylko lepiej, przykładowo tu:

http://megane.com.pl/topic/32397-swiatla-do-jazdy-dziennej/page__view__findpost__p__249622

Str. 26, fotka dotyczy takiego auta jakie posiadasz.....

nadal plus po stacyjce to żółty przewód we wtyczce PPH2 pin 11.

Dziwi mnie tylko, po co to szukam i przeglądam ten wskazany temat, skoro nie jest to w moim interesie....

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!