Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Czy produkty K2 są OK?


fredi

Rekomendowane odpowiedzi

Konkretnie czy można mieszać i nie ma problemów?

Tak sobie sam odpowiem, że pasty, woski nawet, nawet a np płyn do chłodnic Kuller koncentrat? i hamulcowy?

 

Myśle o dolewce do chłodnicy stąd wolne myśli :mrgreen:

i do hamulców.

Edytowane przez fredi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakość porównywalna z tesco, rozlewnia bazujaca na gotowych recepturach niby z USA, laboratorium znikome. Firma z Ostrowa Wlkp. Kiedys dorywczo robiłem dla nich karty charakterystyki produktów MSDS ale to było dawno temu. Źle wspominam współpracę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

laboratorium znikome. Firma z Ostrowa Wlkp

Oj to mnie postraszyłeś :mrgreen: Ojciec wlał rok temu jakiegoś zielonego kulera do swojego auta i przeżyło mrozy. U mnie pasuje coś dolać i tak sobie przetrawiam temat.

Tak z ciekawości zerknąłem na oryginalny renówkowy płyn do chłodnic. Ma temperaturę zamarzania -21 stopni także coś słabo. Nie wiem co za firma trzepie płyn dla renówki.

http://www.quippo.pl/p482,plyn-do-chlodnic-5l.html

W przypadku koncentratu jest chyba lepiej :D

Cóż poczekam na więcej opinii.

 

Dexterpl.

Można wiedzieć co lejesz :) ?

Edytowane przez fredi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prestone to bywa żółty czy zielony? Raczej chce tylko dolać bez tworzenia nowych kolorów :mrgreen:

Jeszcze ten hamulcowy ale w innym temacie już o tym pisałem. Mam ESP i nie wiem co lepsze. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie mam zielonego Prestona w żółtej butelce, ale kiedys dolewałem Kulera. Różnica pomiędzy markowymi i nie markowymi jest taka że te droższe czasami zawieraja wieksza ilośc dodatków np. stabilizujących, inhibitorów korozji itd. To jest tak jak z paliwem premium i zwykłym. Jeśli różnica w cenie niewielka to można lać, jeżeli znacząca to po co przepłacać :mrgreen:. Ten oryginał renault to pewnie sprzedawany w hiszpanii, włoszech i na południu francji :D. W chwili obecnej nawet paliwa zimowe maja u nas po -28/30 temperaturę blokady filtra, a arktyczny ze statoila niby -32 i niżej (wiem bo na tym polega moja praca).

Dla porównania karta charakterystyki (MSDS) Kulera i Prestona:

http://www.proauto.pl/pliki/KULER%205L_K2T205.pdf

http://www.mta.ca/administration/facilities/safety/msds/Grounds/Prestone%20antifreeze%20ready-to-use%20-%20Prstone%20Products%20Corp.%202008.pdf

 

W punkcie skład/composition masz wyszczególnione substancje niebezpieczne z ich numerami CAS (w % objetościowych). Substancji bezpiecznych sie nie uwzględnia, więc to czego brakuje do 100% to prawdopodobnie woda :)

 

Jeśli chcecie wyszukiwac szczegółowych informacji o produktach wklepcie w Google nazwe np "castrol TDA" oraz "MSDS pdf", wyszukacie sobie kart i porównacie składy:) Każda firma ma obowiązek udostepniania MSDSów swoich produktów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy nie trzeba by się zastanowić czemu do pewnych aut trzeba co jakiś czas dolewać płynu do chłodnicy?

Ja przy przebiegu 160 tys km ani razu nie dolewałem płynu do chłodnicy, w poprzedniej megane 2 , jak zauważyłem że płynu ubyło , to w końcu znalazłem mikro wyciek i go uszczelniłem.

Może od tego trzeba zacząć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz racje Kacper69. Jest tylko taka sprawa, że od zakupu auta poziom jest stabilny. Dokładnie to w okolicach minimum, ciut więcej. Pomyślałem, że mała dolewka nie zaszkodzi. W drugim aucie troche wyciekło(drobna naprawa) więc i tak i tak coś trzeba kupić. Poza tym jak już złapie info to przy wymianie całości będzie jak znalazł. :mrgreen:

 

Dodano: 09 gru 2012 - 18:05

To kup Totala G12 Glacelf Auto Supra

Jest jeszcze Glacelf Classic. Różnica w kolorze? Auto supra różowy a Classic niebieski.

Edytowane przez fredi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro już jest temat o płynach do chłodnic to czy znacie/używacie "Paraflu"? Odpukać nie muszę dolewać, ale poprzedni właściciel takim preparatem zalał i polecał przy zmianie. Autko ma LPG, a wskaźnik temparatury nawet w upalne lato nie podchodzi wyżej niż trochę ponad 1/2 skali. Stosować czy zastąpić czymś innym?

Edytowane przez kroliq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!