Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

problem z centralnym zamkiem


Rekomendowane odpowiedzi

do tej pory centralny zamek sam się nie zamykał gdy jechałem ,po odłączeniu akusa gdy ruszam zamyka się centralny zamek .Czy jest możliwość aby zrobić to w taki sam sposób jak było przed odłączeniem akusa.Czy to jest normale ,czy coś się zepsuło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Włącz zapłon i przyciśnij centralny zamek w samochodzie w pozycji - otwieranie i przytrzymaj przycisk przez 5s, aż usłyszysz sygnał dźwiękowy.

 

Masz to w instrukcji samochodu - jeśli takową posiadasz jak nie to jest na ftp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja tez mam problem. Kupiłem niedawno Scenica z alarmem . Zamki blokuja sie po ruszeniu z miejsca, lecz nie mogę otworzyc pożniej drzwi od srodka przyciskiej centralnego zamka. Jeśli ktos chce z zewnątrz wsiaść to musze otworzyc drzwi od środka.

Sprawdzałem bezpiecznik - wszystko w porządku. Przycisk centralnego zamka w samochodzie w ogóle nie działa, nie jest podświetlony. Chciałem sprawdzić, byc może poluzował się kabelek zasilający na wyłączniku, lecz nie wiem jak ściągnąć przycisk centralnego zamka, a nie chciałbym czegos uszkodzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mogę otworzyc pożniej drzwi od srodka przyciskiej centralnego zamka. Jeśli ktos chce z zewnątrz wsiaść to musze otworzyc drzwi od środka.

 

Coś mi się nie zgadza to w końcu jak te drzwi otwierasz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdunman, zaczepy sprężyste tego wyłącznika są kruche. Proponuję wyjęcie popielniczki i odkręcenie torksów trzymających podstawę popielniczki i panel nawiewu. (klimatyzacji) Zdemontować panel z zatrzasków. Roboty więcej ale pewność, że nic się nie połamie. (u mnie sie złamały dwa języczki, i tak to musiałem rozkręcić, by zamocować wyłącznik z powrotem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nie znalazłem na forum odpowiedzi na mój problem ale może ktoś spotkał się z czymś podobnym. Otóż od kilku dni nie mogę otworzyć auta za pomocą CZ ani używając pilota ani używając włącznika wewnątrz samochodu. Zamykanie działa normalnie. Do dodatkowo nie włącza się CZ przekraczając jakąś tam prędkość (tak jak to jest w renault). Teraz żeby otworzyć auto wciskam przycisk pilota żeby wyłączyć alarm a następnie otwieram jedne drzwi kluczykiem (chyba żadne nie są podłączone z funkcją matki) i dopiero po podniesieniu klamki otwiera się cały samochód. Zamykanie odbywa się normalnie za pomocą pilota (zamyka się CZ i włącza alarm). Czy ktoś spotkał się kiedyś z czymś takim lub ma pomysł co może być przyczyną. Domyślam się że wyjściem byłaby wizyta w ASO ale chyba nie chcę wydawać tyle kasy Smile

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Włącz zapłon i przyciśnij centralny zamek w samochodzie w pozycji - otwieranie i przytrzymaj przycisk przez 5s, aż usłyszysz sygnał dźwiękowy.

 

Masz to w instrukcji samochodu - jeśli takową posiadasz jak nie to jest na ftp.

 

A w której to instrukcji bo nie mogę znaleść? Czy w phI też jest taki bajer?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dudu, niestety jedynki tego nie miały. Nawet niektóre PhII, z wczesnego okresu produkcji, także były pozbawione tej funkcji.

(przy okazji: warto uzupełnić dane w swoim profilu i powypełniać pola z rocznikiem, bądź wersją auta IPhI, IPhII,itd. ułatwia to odpowiedzi na zadawane pytania)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!