Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

POMOCY!centralny zamek


magi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Do wszystkich którzy słuzą doświadczeniem i wiedzą,...nie obrażając ''blondynek'' prawdopodobnie niedomknąłem drzwi??!!!od strony pasażera 4 dni temu,wczoraj podchodząc do auta,okazało sie ze pilot wogóle nie reaguje...jest szczelina w prawych drzwiach na 3 cm!!!az nie chce mi sie wierzyć że to ja ale nieważne,przez szybki widac ze wszsytkie drzwi są zablokowane,na noc w szczeliny feralnych dzrzwi włozyłem koc,jest ok - 10 stopni...ale nie pomaga,moje pytanie co zrobić aby dostać sie do środka auta i co wogóle z centralnym....POMÓŻCIEEEE!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Papuga :D

;]...a gdzie to jest?...ok,moze bardziej szczegółowo,pasek wszedł miedzy drzwi od prawej,jest szczelina ok 2,3 cm ale jakos wtedy wszystkie drzwi sie zatrzasnely[cypki sa na dole]proby z kluczukiem nic nie daja,rowniez przez bagaznik,myślałem ze wejde bagaznikiem,pilot nie działa,kluczyk kręci ale nie reaguje,jest ok - 10,auto juz tak stoi od wtorku kurcze,niewiem jak sie do niego dostac,wybicie szyby raczej w gre nie wchodzi...stoi na powietrzu wiec nawet niemam jak go ogrzac,po tylu dniach to nieweim nawet jak aku wyglada,tzn czy sie nierozładował.....prosze o pomoc bez dowciapnych tekstów,wystarczy ze jak na złość zatrzasneły sie z paskiem.......

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, 5.13 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz megankę I to zamki masz w przednich drzwiach pod klamką.

Regulamin forum jasno mówi o zasadach dodawania zdjęć :D

W kółku masz zaznaczone gdzie jest zamek w drzwiach kierowcy. Jeżeli długo nie był używany to proponuję najpierw użyć do zamka WD40, i go pomału rozruszać.

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za foto ze wskazowka;]...a wiec tak,wszystkie znane mi rozmrazacze juz stosowałem[np.k2 gerwazy],klucz wchodzi,przekreca i nic...pilot nie działa

 

Dodano: 23 gru 2012 - 12:50

Ładnie tak papugować :D

ok,dzieki,to co piszesz jest najbardziej sensowne,bo tak jak pisze mam problem aby go w jakis sposob go otworzyc,tudziez dostac sie wlasnie do akumulatora,spróbuje dostac ta linke,ale mam jeszcze jedno pytanko moze własnie do Ciebie,czy jest mozliwe ze te prawe drzwi sie zamknely przez centralny czy sa poprostu przymarzniete i jakbym je jakos ogrzal one by otworzyly i tym sposobem sie dostal,no kurcze ten pas bezpieczenstawa ewidentnie wszedl pomiedzy...fak...,mialem nerwowy dzien i tak wyszlo ale jeszcze raz dzieki za sensowny przedstawiony sposob.

 

Dodano: 23 gru 2012 - 13:01

Panie i Panowie,a wiec tak,rozpoczynajac temat byłem po próbach z rozmrazaczami,prob dostania sie przez bagaznik,rowniez kluczem,wiem gdzie sa zamki;]kluczyk wchodzi,przekreca i nic,pilot nie dziala,nie ma zadnego dzwieku itp,w dzwiach prawych od kierowcy zatrzasnal sie pasek bezpieczenstwa,jest szczelina ok 3cm,wszystkie 4 ''cypki''w drzwiach wskazuja ze drzwi sa zamkniete,wykluczam pomimo ze jestem juz zdenerwowany ta sytucja siłowych rozwiazan w stylu wybicia szyb,wyrwania drzwi..dziekuje Rafalk83 bo jak narazie chyba najbardziej zrozumial moje posty i podal mi jakies sensowne rozwiazanie,teraz musze sprobowac i zalatwic te linke.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przekręceniu kluczykiem w zamku prubuj klamką otwierać drzwi(centralny może nie działa).Przekręcaj raz w lewo a raz w prawo i za każdym razek próbuj klamką

Edytowane przez P_r_z_e_m_o
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wysiadł akumulator to centralny nie zadzaiała a zamki w drzwiach jeżeli były nie używane to pewnie się już w środku rozleciały

 

spróbuj obsunąć którąś ze szyb w dół chociaż o 2 cm i zrób hak z drutu.

w ten sposób może złapiesz za klamkę lub knefel w tylnych drzwiach

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

,jest szczelina ok 3cm,

Przez ta szczelinę złap hakiem z drutu za klamkę drugich drzwi, po przeciwnej stronie.

Zamki nieużywane można przywrócić do stanu używalności, sposób opisane niejednokrotnie na forum.

 

,wszystkie 4 ''cypki''w drzwiach wskazuja ze drzwi sa zamkniete,

Co Ty masz za auto skoro masz 4 "cypki" we wszystkich drzwiach?

Z tego co wiem, były takowe tylko w tylnych drzwiach.

A tak przy okazji, nie przedrzeźniaj przedmówców cytując ich całe wypowiedzi. Na tym forum jest to zabronione, a zasady cytowania opisane w regulaminie, nadrób zaległości i zapoznaj się z nim.

Edytowane przez gojgien
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok,dzieki za juz konkretniejsze porady,co do tych ''cypków'',auto miało centralny zamontowany dodatkowo,wczesniej działało ''na kluczyk''ale po awari własnie zamka od kierowcy zamontowany został własnie centralny,stąd te cztery na wszystkie drzwi,..sorki,domyślam sie ze moze podobny juz temat lub porady były na forum ale hm szukałem konkretnej porady do konkretnej sytuacji a dwa naprawde zależało mi na czasie,dziekuje wszsytkim za rady,docieniam to i naprawde nikogo nie przedrżeżniam,ale sytuacja trochę nerwowa mi się zrobiła,jestem zły na własna głupote a moje posty były chyba troche wywiórczo czytane,oki było mineło raz jeszcze dzieki za konkretne rady,jestem wdzieczny,pozdrawiam

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Linka jest potrzebna tylko jeśli została zerwana stara. Do otworzenia maski powinien wystarczyć śrubokręt i postępowanie wg instrukcji. Niestety zamki jak są nieużywane to potrafią się zablokować od kurzu i innych rzeczy, które się dostają do środka a efektem jest kręcenie się samego bębenka. Jak już uda się dostać do samochodu to dobrze by było zrobić tak, aby chociaż jeden zamek działał.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

'ale po awarii właśnie zamka od kierowcy zamontowany został właśnie centralny

Czyli proponuję kluczykiem otwierać zamek po stronie pasażera. bo jak sam stwierdziłeś zamek po stronie kierowcy jest uszkodzony i nie działa.
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie!

Udało się!!!!na pewno duża zasługa pogody,temperatura z -12 wskoczyła do+ 3;]...udało się otworzyc bagażnik,no a potem juz...niestety bez pomocy kabla i drugiego autka nie obyło się,dziękuje wszystkim których rady były bardzo pomocne[nie odpuściłem po kilku razach kręcenia w zamku]...Wesołych i Spokojnych Swiąt życze;]bez przeboju z autem,na drodze oraz przy stole :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!