Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Renault Megane GT-LINE 160 KM


witman

Rekomendowane odpowiedzi

Czy któs wie jaki to dokładnie silnik jest w Renault Megane GT-LINE 160 KM.

http://otomoto.pl/renault-megane-gt-line-160-km-C26730202.html

Czy nie jest to przypadkiem 1,4Tce tylko mocniejsza podkrecona wersja ? Czy to jest silnik Nissana czy stary sprawdzony 1,4 16V Renault + tubro. Czy ma wtrysk bezposredni do cylindra tak jak VW TSI, czy w kolektorze przed zaworami ssacymi? Czy ktoś w forumowiczów posiada taki wynalazek ? :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przeszukaniu informacji w necie Renault nie wypuszcza oryginalnie 1,4Tce w wersji 160KM, więc wyglada to na chip lub box. Jadyna mocniejsza benzynowa Meganka III Kombi to GT220 z motorem 2,0T F4R

Edytowane przez witman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robpab no, ja mam na myśli kombi :!: Szkoda, że najmocniejsza seria w kombi to 130KM, przecież tymi autami będzie się z dużym prawdopodobieństwem wozić rodzinę plus bagaż, auto wtedy swoje waży i przydałoby się więcej mocy...

 

brudijr porównałem cenniki, przykładowo MIII Grandtour dynamique TCe 130: u nas 74 750 zł (z aktualnym rabatem 64 250 zł), u nich 21 690 Euro, czyli 86 760 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak naprawdę to chciałbym kolejnego Scenika lecz w nowych SIII najmocniejszy silnik benzynowy to 1,4Tce + ewentualny chip = 160KM. Mocniejszych Tce nie wkładają, a 2,0T 170KM wkładają tylko do Espace.

Scenik to ciężkie autko (1535kg w obecnej wersji Conquest) i nawet podkrecony 2,0 16V F4R do 146KM to nadal mało, szczególnie w terenach górskich. Dodatkowo silniki wolnossące na wysokościach 2000m.n.p.m tracą do 30% mocy z powodu rzadszego powietrza. Nie jestem ścigaczem, ale jak zapakuję 4 dorosłe osoby, box narciarski i sprzęt narciarski to rusza się bardzo ociężale. Idealny byłby 2,0T 170KM jego reakcja na pedał przśpieszenia jest powalajaca + ewentualny delikatny chip do 190KM :!:

Dlatego rozważam MIII obowiązkowo Kombi, GT-Line bardzo mi się podoba, a jeszcze bardziej GT220 :!:

 

Wszystkie moje wcześniejsze Sceniki pochodziły z rynku niemieckiego i jeden ze Szwajcari, wszystkie jeżdżą nadal w mojej rodzinie praktycznie bezawaryjnie i śmiem twierdzić, że auta w polskich salonach to produkcja na europę wschodnią w których są tańsze mniej wytrzymałe części, mam wiele potwierdzeń od ludzi z braży motoryzacyjnej.

Edytowane przez witman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auta w polskich salonach to produkcja na europę wschodnią w których są tańsze mniej wytrzymałe części

Przy takiej skali produkcji jest to niemożliwe.

Może się zdarza sporadycznie, że trefną partię wysyłają na rynki wschodnie bo tu klient mniej wymagający, ale nie jest to produkcja z "innych" części. Teraz i tak w większości to auta na indywidualne zamówienie.

Różnica w jakości aut po jakimś czasie bierze się z:

- w większości słabego w PL ASO, który zwala wszystko na użytkownika

- kiepskich dróg

- słabej jakości paliwa

- oszczędnościach użytkowników na serwisie

 

Trzeba jednak powiedzieć, że z roku na rok jest coraz lepiej.

PS. Poprzednim "krajowym" dCi przejechałem bezawaryjnie 150kkm :!:

Edytowane przez kataryniarz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze nadzieja w nowej wersji Scenika III Conquest, który ma się ukazać w 2013 roku, może będą w nim mocniejsze silniki.

Edytowane przez witman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kwietniu demonstracyjne Conquest-y mają się pojawić w salonach, w kolorze pomarańczy. Niestety z nieoficjalnych informacji będzie to tylko dodatkowy pakiet - coś w rodzaju GT Line - a nie 4x4, szkoda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!