Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II, prośba o ocene


delano

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. W związku ze sprzedażą starego samochodu planuje kupić coś świeższego ;) Może do konkretów, czego dokładnie szukam:

Typ: Kombi

Silnik: benzynowy 1.6 lub 2.0 (chociaż o ten drugi raczej ciężko...)

Wyposażenie: Byle by się szyby otwierały i była klima ;)

Krajowy/sprowadzany nie ma znaczenia

Kwota: Chyba mogę pokusić się o coś z rocznika 2005

Znalazłem kilka ofert, narazie skupiam się w swoim rejonie +/- 100 km :D

http://otomoto.pl/renault-megane-1wlasciciel-krajowy-C27594198.html

http://otomoto.pl/renault-megane-C27624949.html

http://otomoto.pl/renault-megane-1-6-16v-sekwencja-brc-C27396816.html

Mam też kilka pytań:

Każda po lifcie powinna mieć obwódki na grillu ?

I jak się sprawuje silnik 1.6 (KFZR, cewki - słyszałem)? Nie ma strachu wyprzedzać ? Czy lepiej czekać do śmierci aż się trafi 2.0 ? ;)

Samochód będzie głównie użytkowany w mieście, oraz dłuższa trasa 2-3 razy do roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 adnotacja SPRZEDANY

2 Mysłowice, tu uważaj, czasami auta wstawiane do komisów na giełdzie i potrafią długo tam stać, podobnie jak w rejonie Gliwickiej giełdy. Zwróć uwagę czy sprzedający to faktycznie właściciel.

 

Dodano: 18 sty 2013 - 14:35

narazie skupiam się w swoim rejonie +/- 100 km

Bardzo prawidłowa praktyka, nie warto szukać dalej, choć i to 100km to już czasami poza granicą opłacalności dojazdu. Najlepiej kogoś z tych okolic o wstępne sprawdzenie auta najpierw poprosić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cięcie

 

1. I tak mi się nie podobała... :D żartuje ;)

2. Domyślam się , staram się unikać komisów, chociaż nie wykluczam tam zakupu jeśli będzie wszystko ok. Chociaż czasami gdy wracam z pracy w nocy i widze co stoi na lawecie koło jednego z komisów w okolicach giełdy... ;)

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma strachu wyprzedzać

 

Tutaj przełożenia są świetnie dobrane, do wyprzedzania przy 80 czy 90 startuje z czwórki, rzadko mi się zdarza żebym redukował na 3 bo nie ma potrzeby, chyba że jest na prawdę ciasno, niektórzy narzekają że powyżej 130 jest głośno za sprawą obrotów, ale przez to auto na 5 idzie bardzo ładnie. Jakbym miał brać 2.0 to wolałbym 1.9.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Na temat trzeciej ktoś się wypowie ? Wygląda ładnie... no cóż, jutro będziemy dzwonić i o wszystko się pytać :D

 

Dodano: 04 lut 2013 - 15:15

Szukamy dalej... ;)

 

http://otomoto.pl/renault-megane-ksenon-super-stan-C27324285.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda nieźle, ale:

-nie widze naklejki na prawym progu przy tylnym nadkolu - po lewej jest zżółknięta)

-na 1 zdjęciu błotnik gorzej spasowany przy przednim słupku

-brak trójkącika na lewym błotniku przy lusterku- drobiazg

-spalona postojówka w prawej lampie :)

-są dwie karty, jest szansa, że jak był uderzony to niezbyt mocno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy 80 czy 90 km/h redukcja na 4 biegu u nie reaguje przy gaz do dechy, tylko reaguje jak stopniowo dodaje gaz.

 

nie za bardzo rozumiem o co chodzi Ci w tym zdaniu, ale spróbuje się domyślić, mam 90km na 4 biegu daje gaz i auto idzie od razu, jakie stopniowanie gazu? musisz naciskać po 1cm żeby przyśpieszał :) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jakby ze co 1 cm dodaje powoli dodaje gaz, bo od razu gaz do dechy nie reaguje tylko taki gwizd i czuje jakby silnik dusił się. Kilka razy było ze nic reagował, po chwili szarpał auto i potem rozpędza się ale niestety coś pali z silnika(dziwny zapach ) przy gwałtownym ruszaniu.

 

Powiedz mi czy u ciebie jest tak im zimniej na dworze czyli np. minus 10 stopni auto przez 20 km (cala drogę) jest taki jakby zamulowany, słabo reaguje na dodanie gazu, a jak temp. na dworze wrośnie np. do 10 stopni to auto lepiej jedzie, lepiej reaguje na gaz itd? Ciężko wyprzedzić seicento.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może po prostu sprzęgło masz na wykończeniu?? Gwizdy przy ostrym naciśnięciu na gaz, szarpania i smrodek z pod maski.....

Zaciągnij ręczny wrzuć 2 albo 3 bieg i puszczaj sprzęgło, zobaczysz czy zadusisz silnik....

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do trzeciej renaty z pierwszego postu.Nie wiem co znaczy 100% bezwypadkowy.Przód niedokładnie spasowany.Dodatkowo zderzak w innym odcieniu.Zdjęcia środka poza tym,że tapicerka wyprana - nic nie pokazują.No i gaz.Musisz toto zaprowadzić do dobrego gaziarza,ale tablic,ubezpieczenia i pewnie przeglądu nie ma.Więc laweta.No i warto z tym podjechać na diagnostykę elektroniki,bo ryzyko spore.A tak po prawdzie nigdy nie kupuj auta z gazem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!