Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Blokada kierownicy powodem nie odpalenia sil


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

Posiadam Renault Megane 2 z 2005 roku z silnikiem 1.6 benz i pojawił mi się następujący problem:

Po włażeniu karty do kieszeni oraz naciśnięciu przycisku start zapalał się zapłon<kontrolki,radio,nawiew>lecz rozrusznik nie kręcił. Oddałem auto do naprawy i diagnoza była następująca: uszkodzony moduł blokady kierownicy co uniemożliwia odpalenie samochodu.Bardzo mnie to zdziwiło. Czy te modele w ogóle posiadają takie zabezpieczenia? Dodam tylko, że jestem kierowca ciężarówki, obecnie w trasie i wszystko załatwiam przez tel. kom.Koszt tego urządzenia 1100zl +robocizna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo że nie ma kluczyka i stacyjki to meganki II posiadają blokadę kierownicy urachamianą eletronicznie. Nie wiem czy w takich układach jak w megane II ale w tradycyjnej blokadzie zdarza się jak jest napięta kierownica to samym kluczykiem sie nie zwolni blokady - trzeba jeszcze trochę napiąć kołem kierowniczym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 rok później...

,,,,,,Nie da się odblokować ręcznie. Rozebrałem taką zepsuta blokadę - silniczek elektryczny do przesunięcia rygla i układzik elektroniczny,,,,

 

mam ten sam problem wersja privlege 1.6 z karta

 

gdzie znajduje sie

blokadę - silniczek elektryczny do przesunięcia rygla i układzik elektroniczny,,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

z tego co się orientuje a miałem podobny przypadek auta się nie da odpalić w megi II zanim nie puści blokada. Onna jako pierwsza podczas zapłonu musi ruszyć a poniej idzie dalej sygnał do skrzynki UPS i tak dalej.. taka jest kolejność rozruch autka :mrgreen:)