Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Bliski koniec gwarancji - na co zwrócić uwagę


tekade

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

za 3 tygodnie kończy mi się gwarancja w Megane III Grandtour. Jutro jadę wymienić osłony amortyzatorów (na przeglądzie we wrześniu sami mi zwrócili uwagę, abym wymienił pod koniec gwarancji).

I zwracam się z pytaniem na co jeszcze zwrócić uwagę co najczęściej odmawia posłuszeństwa. Chciałbym po prostu zrobić wszystko z czym może być "coś nie tak" zanim jeszcze mam gwarancję...

Z góry dzięki za pomoc.

Pozdrawiam

Andrzej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko co Cie nie pokoi na karteczkę i do Aso...poczytaj też forum. Nie ma złotej rady na co zwrócić uwagę, zawsze lepiej zapytać w Twojej sytuacji o zbyt wiele niż za mało. Ja poprosiłem prosto z mostu o diagnostykę komputerem, nie mieli nic przeciwko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź. Właśnie nic mnie niepokoi (ale nie narzekam z tego powodu) :lol:

Wczoraj byłem - wymienili mi osłony amortyzatorów i sami zrobili przegląd wszystkich punktów kontrolnych - nic nie wyszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O, dobrze,że trafiłem na ten temat. Przypomniało mi się, że też kończy mi się w najbliższym czasie gwarancja,jakoś za 2 tygodnie. Więc w pn umawiam się na przegląd. Akurat i tak miałem jechać w kwietniu na przegląd więc jak podjadę szybciej jeszcze w czasie trwania gwarancji to tylko mi na rękę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi gwarancja wychodzi w czerwcu i dziś już wiem, że dwa głośniki będą do wymiany. Nie wiem jak u Was, ale u mnie po prostu delikatnie pierdzą. Mój znajomy mechanik zalecił zwrócić uwagę na wykończenia foteli - czy nie pojawiły się przetarcia, przetarcia na kierownicy, gałce skrzyni biegów. No i wiadomo - mechanika ale to już na podnośniku w serwisie. Ostatnio tez zauważyłęm, że zapala mi się kontrolka z błędem poduszki powietrznej w momencie energicznego wsiadania do auta. Jak komuś coś wyjdzie to wrzucajcie info :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak więc byłem dziś na przeglądzie i tylko standardowe czynności. Nic ponadprogramowego nie wykazało. Więc tylko się cieszyć, że przez prawie 40k km jedynym problemem była wymiana stelaża fotela kierowcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam. U mnie na nowo uszczelniono pokrywę zaworów bo zaczął lecieć olej po stronie rozrządu , prawdopodobnie często się zdarza w tych rocznikach.Sam to zauważyłem na dwa miechy przed końcem gwarancji.Lepiej pooglądaj silnik pod pokrywą zaworów czy jest suchy bo potem będą duże koszty.Uszczelnienie tego wiąże się z rozbiórką rozżądu.Pozdrawiam.

 

Dodano: 18 mar 2013 - 09:37

Witam. U mnie na nowo uszczelniono pokrywę zaworów bo zaczął lecieć olej po stronie rozrządu , prawdopodobnie często się zdarza w tych rocznikach.Sam to zauważyłem na dwa miechy przed końcem gwarancji.Lepiej pooglądaj silnik pod pokrywą zaworów czy jest suchy bo potem będą duże koszty.Uszczelnienie tego wiąże się z rozbiórką rozżądu.Pozdrawiam.

Ps.post dotyczy silnika 1.6 16v 110 km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na tylnej stronie fotela kierowcy z regulacją lędźwiową są wyczuwalne jakby zgrubienia lub linki. Fotel pasażera jest całkowicie gładki i niczego się w nim nie wyczuwa. Mam wrażenie, że dotykając tylną część oparcia fotela kierowcy wyczuwam jakieś linki naciągające lub klamerkę. Czy też tak macie? Zastanawiam się, czy to zgłosić na gwarancji, bo mam jeszcze tylko kilka dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdźcie sobie stan oświetlenia tablicy rejestracyjnej. Mam już 3 komplecik tych lampek, zbiera się w nich woda i rdzewieją styki. Na gwarancji mi wymienili bez słowa, ale już dawno się skończyła i teraz niedawno jak zajrzałem to okazało się że trzeba kupić nowe. Przestrzegam przed super ofertami z allegro. na allegro widziałem najtańsze po 40zł za sztukę + transport. W ASO kupiłem za 36 albo 38 za sztukę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!