Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Czy ktoś może ją widział - Prośba o opinię


jedg123456

Rekomendowane odpowiedzi

witam szanownych forumowiczów

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

szukam autka dla rodziców i padło na takie cudo

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

MEGANA II

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

opis kosmiczny, przebieg 115tyś. wg sprzedającego realny z książką serwisową,

silnik 80KM - dla rodziców myślę że spokojnie wystarczy,

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

czy możecie napisać jakąś opinię

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

dziękuję i pozdrawiam

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7; 5.9 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie pachnie lakierem. Zapewne niedawno położony. Profesjonalne założenie dodatkowych spojlerów na progów zwiastuje ogromny problem z oryginalnymi (widać jakieś bity lub śruby). Przebieg kręcony na 100%. Ma zapewne 2-kę z przodu. Opis zwala z nóg. Zerżnięty zapewne z jakiegoś katalogu np audi. Odradzam zakup tego auta. Dla rodziców szukaj meganki z silnikiem 1.6 16V. Tam pada tylko cewka lub KZFR. Znajdziesz z silnikiem 1.4 16V to oba problemy znikną. Diesel dla rodziców? Odradzam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale gościa wyobraźnia poniosła z tym opisem (nijak ma się to do megane). Co tu dużo mówić, niska cena już może sugerować dużo,a i przebieg też śmieszny jak na zachodnie auto. Według mnie nie warto, osobiście bym szukał dalej.

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe, skąd gościu wziął takie spalanie??? Chyba nawet w katalogu jest wyższe :lol: Pod przednim zderzakiem brakuje lotki (lub dwóch na wysokości przednich kół). Nie pamiętam czy była tam jedna długa czy dwie krótkie. W każdym bądź razie nie ma żadnej. Najbogatasz wersja? Ciekawe czy widział Privilege lub Initiale Paris (chyba niedostępna w Megance II). Jeśli dobrze widzę to na przodzie i tyle są inne opony. Niemniej nr 1 w tym aucie to fotka nr 4 i przykręcone w miarę równo śruby mocujące ten dodatkowy spojler (pod spodem to chyba raczej jest brak progu...).

Edytowane przez norbert_p
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

dziękuje za wszystkie opinie,

gość twierdzi że lakier oryginał, udostępnia nawet miernik,

dzisiaj postaram się coś sprawdzić po VIN-ie w serwisie, też mi się wydaje że ten przebieg trochę nierealny

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze, brak oryginalnego radia dedykowanego meganki chociaż jest włożone renaultowskie. Druga sprawa blachowkręty na progach. To jest przegięcie. Nakładki progowe są klejone. Trzecia sprawa silnik i bzdury jakie o nim pisze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sprawdzone w serwisie - w 2011roku przebieg 197 tyś. a teraz ma 115tyś. - generalnie masakra,

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

temat zamknięty, dobrze że obyło się bez wyjazdu i nerwów,

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

trzeba by go wpisać na czarną listę

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

dziękuję wszystkim i pozdrawiam

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7; 5.9

Na forum piszemy ładnie zdaniami, zaczynając je odpowiednią literą :lol: -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie nastaw się, że auta z 2003 roku nie mają przejechane 100-120 tyś km (tyle chcą Polacy więc na tyle ustawiane są liczniki - zerknij na inne oferty) tylko prawie lub ponad 200 tyś km. Oczywiście mowa o autach sprowadzanych. Szukaj aut z polskiego salonu, bo zawsze można do niego przedzwonić i się popytać.

Z ciekawości zadzwonię chyba do tego pana od tej meganki z auckji powyżej :lol: i się popytam o to i owo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :lol: Trochę dodam do tematu :) Mam megane II PHI i mam teraz 92tyś przebiegu :) pierwsza rej: 25.12.2005 (przd liftem) Przebieg sprawdzany w serwisie i jest realny :) Sprawdzane po modułach itp i wyszło że wszystko jest realnie ;) Więc pozdro jak ktoś twierdzi że nie można mieć z 2003 i przebiegu z 1 z przodu ;) u mnie jeszcze 1 nawet niema ;) Jak ktoś jest z Okolic Lubin/Legnica i chce się przekonać to zapraszam ;) A co dodam auto sprawdzane i żaden element nie był ruszany.. Oryginał lakier ;) W tym roku będę sprzedawał więc jeśli ktoś będzie chętny to zapraszam ;) Megane II 1,9DCI PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie takie walki robia hehehe

No robią..... mój sceniol drugi miał niecałe 120 tys km, a dopiero w ASO na przeglądzie się okazało, że silniczek ma zaledwie 23 tys km. I nikt o tym wcześniej nie informował.... :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!