Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup Megane III


mleno

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Przymierzam się do kupna auta. Poniżej dwa, które mnie zainteresowały

http://otomoto.pl/renault-megane-super-auto-zobacz-warto-C28195079.html

http://moto.allegro.pl/renault-megane-1-6-dynamique-i3108273579.html

Co sądzicie o nich. Celuje w benzynę, gdyż dużo nie jeżdżę. Dalekie trasy-rzadko. Jeśli można to prosiłbym parę słów o tych autkach, co je boli, jak ogólnie się sprawują. Jak wygląda sprawa z rozrządem, po ilu km zalecana jest wymiana i jej przyblizony koszt. Z góry dziękuję, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze co zaskakuje w obu przypadkach to bardzo niskie przebiegi jak na auta sprowadzone, no i cena, jak na mój gust niska. Na pierwszy rzut oka nie widać nic niepokojącego. Trzeba zacząć od pozyskania VIN i sprawdzenia historii w ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RENAULT MEGANE 1.6 DYNAMIQUE

Brak tablicy rejestracyjnej z przodu mówi mi że z przodem coś na bank się działo... z tylu tablica jest na swoim miejscu. Pytanie tylko co się działo? Czy małe puknięcie czy cały przód wymieniany.

Na szóstym zdjęciu przy odpalonym silniku pali się check silnika, może to być nie skasowany przegląd, albo np. nie naprawiony sterownik po wywaleniu poduszek. Przyczyn może być dużo, podłączenie CLIPEM albo wizyta w ASO rozwieje nasze domysły.

post-24044-0-57597500-1364391142_thumb.jpg

 

 

Renault Megane SUPER AUTO ZOBACZ WARTO!!!!

SILNIK TO TRWAŁA SPRAWDZONA ,EKONOMICZNA W EKSPLOATACJI JEDNOSTKA NAPĘDOWA.

1.6 16V POZWALA NA DYNAMICZNĄ JAZDĘ PRZY NIEWIELKIM APETYCIE NA PALIWO OK 6- 8 L/100km

OCZYWIŚCIE UZALEŻNIONYM OD STYLU JAZDY KIEROWCY.

Mam ten silnik i takie rzeczy tylko w trasie w dużym mieście tylko i wyłącznie w okolicach 10l.

Na zajęciach nic nie znalazłem.

 

A co do przebiegów to poprzednik ma rację. Małe jak na autka sprowadzone. Nikt nie kupuje nowych samochodów aby jeździć nimi tylko w weekendy po zakupy. Dodałbym przynajmniej na plus po 80k km do każdego przebiegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W drugim (granatowym) samochodzie dziwi mnie brak odblasków w tylnym zderzaku. A przebiegi? Ja mam samochód trochę ponad półtora roku i 19kkm przebiegu z racji tego, że przez 95% czasu poruszam się tylko i wyłącznie po Krakowie na uczelnię i do domu. Z tego wynika, że po 4 latach nie przekroczę nawet 50 tys.

Edytowane przez giziq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pierwszej brakuje osłony na silnik , nie wiem może to wynika z oszczędności firmy renault. druga brak zdjęcia pod maską wieć chyba coś do ukrycia:) Tzreba podjechać do ASO przed zakupe, lub poprosić Adama kornackiego przed zakupem o sprawdzenie Auta :!: Reszta to co przedmówcy brak tablicy z przodu,check,i podejrzane przebiegi:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oba auta są po jakichś przygodach.Oba miały naprawiane i przód i tył.Sądząc po stylu naprawy-chodziło o max. niskie koszty czyli szybko i byle jak.

Nie ma co się oszukiwać.Jeśli auto trafia do handlarza - z reguły musi mieć jakąś wadę/wady.Nikt przy zdrowych zmysłach nie sprzeda mało używanego i bezwypadkowego auta.A jeśli już takowe się trafia,to dzięki poczcie pantoflowej szybciutko znajduje nowego właściciela i to bez pomocy handlarza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na jedym zauważyłem takie info:

DUZA NAWIGACJA W JEZYKU POLSKIM

 

Jak to możliwe bez ingerencji w oprogramowanie w aucie sprowadzonym z Holandii ? A jeśli wgrywali już nawigacje to mogli pozmieniać i inne rzeczy.

"Od niepalącej kobiety" to się nigdy nie nudzi :notacrook:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!