Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

[rozwiazane] rozladowywujacy sie akumulator


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam następujący problem.

Aku pół roczny bosch srebrny 97% mierzony w serwisie.

Samochód zaczął mi sie rozladowywac po paru dniach...kilku mechaników zaczęło szukać poborów prądu...i każdy jakieś usunął.dwóch ostatnich mierzylo i pobory są idealne a aku dalej sie rozladowywuje.

Nie mam już pomysłu co jeszcze szukać?

alternator?

Prosił bym o jakieś wskazówki gdyz jestem załamany postawa mechaników i bede musial troszkę sam pogrzebać.

Edytowane przez d3bian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Że masz Boscha to nie znaczy, że akumulator jest sprawny 100%. Koleżanka miała Boscha i na gwarancji wymieniali jej go 3 razy, a ja w tym samym czasie co ona kupiłem Centry. I mój trzymał bez problemu. Możesz pomierzyć napięcia jakie są na klemach akumulatora. Przed rozruchem po dłuższym staniu powinien mieć napięcie ok 12,5V (jak nie ma to trzeba go naładować prostownikiem), podczas rozruchu napięcie na zaciskach akumulatora nie powinno spaść poniżej 10V (jak spada to nie licz że odpalisz auto), podczas pracy silnika na biegu jałowym napięcie powinno być w granicy 14,4V bez obciążenia a pod obciążeniem ok 13,5V.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam,że zamienialem sie z ojcem na akumulatory i mój u niego trzymał a jego u mnie nie.to nie wina aku.

Co jeszcze może powodować te rozladowywanie...jak nie ma komunikatu o braku ladowania to i tak moze byc alternator? Przewody aku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach