Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, koledzy jestem po tym serwisie klimy w Renault, pisze dopiero dzisiaj bo przez 3 dni jeździłem z włączoną klimą i czekałem czy się nie wyłączy jak poprzednimi razami, narazie, i oby tak dalej, klima działa i aż przyjemnie. Została wymieniana wtyczka ze sprężarki na nową z całymi kablami bo tam nie stykało, poprzedni mechanik przedzwaniał wszystkie kable i było dobrze jego zdaniem, ale nie a co do zmiany softu to nic Wam nie napisze bo na serwisie nie chcieli mi powiedzieć, troche pociągłem ich za język i z tego co wywnioskowałem to raczej soft był zmieniany, myśle , że problem z klimą mam rozwiązany, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 2 miesiące temu...

Witam Wszystkich.

Opiszę swoją przygodę z tym problemem. Od początku tego roku zaczęły się problemy z klimą. Najpierw uciekł gaz, więc nabiłem z kontrastem i wyszło że chłodnica/skraplacz - wymieniłem. Działała dwa dni i padła, gaz był więc profilaktycznie wymiana presostatu (na forum jeszcze nie zaglądałem bo oczywiście "wiem lepiej" :) ) Działało dwa dni i padło, myślałem że źle dokręciłem i uciekł gaz, więc "mądra głowa" rozkręciłem układ.... jak pie........ło to myślałem, że uciekający gaz urwie mi rękę :) (ma się ten mózg, a raczej nie ma. Pojechałem pokornie do kolegi nabić od nowa, i działało dwa dni.

Wtedy dopiero pomyślałem, że coś jest nie halo i podłączyłem mój prosty interfejs do diagnostyki i okazało się, że jest błąd klimy. Skasowałem i ... działało dwa dni. Podłączyłem i błąd znowu był, ale po skasowaniu już nie działało i klima już nie startowała. Dodam, że całe to zamieszanie odbywało się w ostatnim tygodniu przed wyjazdem całą rodziną na wczasy (bo niby czemu miałoby się zepsuć wcześniej).

Pojechałem do znajomego z Clipem i przetestował wszystko i kasowanie błędu nie pomagało, i to on powiedział mi o akcji serwisowej i żebym zadzwonił do najbliższego ASO. Super, ale to była sobota a ja w niedzielę wyjeżdżam. Jak łatwo się domyślić żadne ASO nie było czynne w sobotę po południu 😞

I wtedy zrobiłem to co powinienem zrobić na samym początku, sprawdziłem co na ten temat piszą fachowcy na tym forum i tak w sobotni wieczór trafiłem do tego tematu.

Po 22 stwierdziłem, że więcej i tak nie zepsuję, więc zdjąłem zderzak wypiąłem wtyk od sprężarki oglądnąłem, przeczyściłem konektory, podgiąłem złącza we wtyczce, aby lepiej stykały, złożyłem, skasowałem błąd i ... działa już bez problemu drugi tydzień. Dzięki wam wakacje objechałem w klimatyzowanym pomieszczeniu :))

Wniosek - można, przynajmniej na jakiś czas zaradzić temu problemowi bez wydawania grubej kasy. Oczywiście w najbliższym czasie kupię ten wtyk i wymienię go.

Pozdrawiam

 

Edit

Gdyby ktoś potrzebował to wtyczka na allegro kosztuje 15 zł

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 lat później...

BŁad Df1070 Potwierdzam ze to wtyczka. Dzis po 8 latach wrocilem do tematu. Szwagier przez 8 lat jezdzil bez klimy. Ostatnio wymienil chlodnice i nabil czynnik i nic.
Winna byla wtyczka ktora wchodzi do kompresora. Generalnie siedziala ona troche luzno. Po poruszeniu sprezarka sie zalaczala i wylaczala. Co waznie nie bylo potrzeby kasowania błędu clipem po tym jak wtyczka juz dzialala poprawnie.
Psiknalem w nia sprayem do połaczen elektrycznych, podgialem piny bo faktycznie bylo dosc duzo miejsca. Teraz nawet jak ruszamy wtyczka i kablem to sie nie wyłącza.
Pozdro

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!