Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup Megane III, 1,5 dci, 2009


jarsew

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Poszukuje Meganki III i znalazłem 2 oferty które mnie zaciekawiły:

Gniezno: http://chomraf.gratka.pl/ogl/15140056.html#07738913f1be6a97,1

Nieżychowo: http://otomoto.pl/renault-megane-C27932030.html

 

Jeśli chodzi o auto z Gniezna to zrobiłem tylko wywiad telefoniczny. Informacje jakie uzyskałem to m.in. nr VIN VF1BZ0A054154628, auto serwisowane z pełna dokumentacją, opony ma założone letnie na felgach stalowych ich stan oceniono na bardzo dobry na co najmniej 2 lata jazdy. Stan wizualny auta na zdjęciach można ocenić jako bardzo dobry. Osoba z komisu powiedziała że żadnych rys oraz odprysków nie ma. Auto miało przemalowany tylni zderzak oraz prawe tylnie nadkole. Ponoć były to tylko tzw. zadrapania po parkingowe. Brak w nim tzw FAP. Silnik jak widać 85km więc spodziewam się małego spalania czyli to na czym mi zależy. Do tego moge dodać, iż w tym komisie mój chrzestny w zeszlym roku kupił vw golf plus i to co zapewniał właściciel komisu na temat tego golfa potwierdziło się na podstawie vin. Golf do tej pory jeździ bez awaryjnie i wója nie narzeka na tego handlarza. Cena 25900 zawiera wszystkie dodatkowe opłaty, mi pozsotanie ok 750 zł na tablice i recykling.

Co do samochodu z Nieżychowa to to auto obejrzałem osobiście. Wizualnie ma lekkie slady użytkowania tzn odpryski i małe zadrapania. Jazda odbyła sie po polnej drodze oraz asfaltowej z dziurami i żadnych stuków nie było słychać. Jazda po drodze normalnej też nie wykazała jakiś uchybień w zawieszeniu tzn. nie ściągało itp rzeczy. Silnik pracuje równo i ładnie. Jest żywy jak dla mnie (do tej pory jeżdżę 90km Audi A4 kombi). Choć przy jeździe na 5 biegu i puszczeniu gazu było słychac lekki gwizd. Było to dla mnie dziwne. Właściciel powiedział że to taka przypadłóść tego silnika, taką informacje uzyskał w salonie Renault. To tak jakby brakowało 6 biegu do mocy silnika. Spalanie średnie wg kompa pokazało 5,4l/100km. Osoba która sprzedaje ten samochodu to osoba prywatna. Sprowadził go sobie w grudniu 2011 roku. Przejechał w tym czasie ok 30tyś km. W książce serwisowej był tylko jeden wpis z Francji na ok 20tyś. Brak w tym aucie FAP. Olej oraz filtr wymieniony kilkanaści dni wcześniej. Auto cały czas uzytkowane przez właściciela. Sprzedaje ponieważ ma już drugi samochód. Opony są na alusach ale to zimówki. Letnie są do tego auta ale ich nie widziałem. Ale właściciel powiedział że są w kiepskim stanie i te lato mogą nie dojechać do końca. Cena auta 28500 a mi pozostanie tylko przerejestrowanie gdyż ono jest z mojego powiatu. Nr VIN auta: VF1BZ0A0542009055, dodatkowe oznaczenia z tabliczki znamionowej: BZ0A, E139110, EA1, SAN913, SAN513, 0V369, DRAP01, HARN02, TLFRAN, SZGP, VW1S

Teraz mam pytanie czy zdecydować się na Gniezno (oczywiście po obejrzeniu auta oraz wizycie na kontroli w salonie Renault na co pozwala właściciel komisu) gdzie silnik jest słabszy a co za tym idzie mniej pali od auta z Nieżychowa ( w moim przypadku codziennie do pracy pokonuje 120km). Wg. informacji z neta różnica w spalaniu tych dwóch silników może wynosić ok 0,5l/100km. Ale Gniezno ma przejechane ponad 120tyś a Nieżychowo tylko ponad 60tyś (czy 120 tyś to dużo na ten silnik?). W Gnieźnie prawdopodobnie dojdzie koszt wymiany rozrządu oraz filtrów i oleju (właściciel komisu nie był w stanie powiedzieć czy te rzeczy były ostatnio wymieniane). Więc cena auta zbliży się do tego z Nieżychowa. Pozostałe rzeczy z wyposażenia są zbliżone więc silnik jest tu różnicą która może zdecydować.

Pozdrawiam, Jarek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!