Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Proszę o opiinę i pomnoc w zakupie


Marcinex1233

Rekomendowane odpowiedzi

A może jakieś informacje jakie masz oczekiwania co do samochodu? Z fusów mamy wróżyć czy potrzebujesz dużego i mocnego silnika do targania dużej przyczepy kempingowej przez Alpy czy parasola na kołach na dojazdy do pracy i przebieg max. 6000 km. rocznie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I podpowiedz czy w takiej sytuacji szukasz krótkiego czy Granda bo to ma też spore znaczenie. Ja osobiście sugerowałbym Ci długiego z benzyną min. 2.0 16V albo 2.0T. Jak znajdziesz jakieś sensowne ogłoszenia to linkuj tutaj i będziemy się zastanawiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy jedzie tylko lepiej lub gorzej. Każdym samochodem da się dynamicznie jeździć ale czy bedzie sie z tego mialo przyjemność czy udrękę to już inna sprawa... W dawniejszych czasach potrafiłem sobie nieźle poczynać czy maluchem, czy starym Polonezem, obecnie jak wsiądę w siostry Fiestę z 1,2 60 KM też zawalidrogą nie jestem. Ostatnie kilka dni jeździłem żony Scenikiem 1,6 16V i mimo początkowej irytacji jak już sobie przypomniałem jak nim jeździć szło mi dużo lepiej. Co nie zmienia faktu że tęsknię straszliwie do mojego 2,0T :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-Moc to ma 130 KM bo 120 to miały przedliftowe;

-Brak ESP;

-Gdzie sie podział dywanik kierowcy? I dlaczego?

-Duży plus że ma koło zapasowe (nie wszystkie Grandy mają);

-Fotel nie wygląda na bardzo wysiedziany, ba, wygląda lepiej niż w moim z rzeczywistym przebiegiem 130000 km.

-Przednia szyba solaryczna? Czyli jaka? Bo na mój gust wygląda na normalną;

-Jeżeli to dla Ciebie ważne to nie zdziwiłbym sie gdyby był pięciomiejscowy-poliftowe były w dwóch wykonaniach. Dołożenie foteli może i możliwe ale wymaga sprej roboty-m. in. wymiana zewnętrznych foteli drugiego rzędu, nie wiem czy podłoga pod drugim rzędem foteli da sie namówić na taką zmianę, w pięciomiejscowym są szuflady pod fotelami, w siedmiomiejscowym zdaje się że nie. Poza tym do wymiany boczki bagażnika żeby dało sie założyć pasy i pewnie jeszcze trochę innych kwiatków o których nie wiem.

-Uważaj na możliwość "powrotu na kołach", od razy wonieje mi to niemieckimi czy jakimikolwiek innymi tablicami, Optima coś o tym wspominał.

-Poza tym mam dziwne wrażenie że to może być 2007 r. tylko z pierwszą rejestracją w 2008 r. 2008 powinien mieć chyba przednie lampy z ciemną "lamówką" i listwy w kolorze nadwozia. Jako pierwsze bym to sprawdził, bo cena też mi wskazuje na 2007 r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno przód po przejściach.I skłaniam się,że robiony był dwa razy.Tylny zderzak źle spasowany-dlaczego?Jak na deklarację bezwypadkowości to trochę mało zdjęć nadwozia.Pięknie ujęte okno dachowe,ale "sterowni" niestety nie widać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co właściciel mówił to tylko malowany był zderzak przód... Może Wy macie coś godnego polecenia GRAND SCENIC, rocznik 2008, diesel, i najlepiej w jasnej tapicerce włącznie z jasną kierownicą i gałką zmiany biegów :)

Edytowane przez Marcinex1233
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!