Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

USB do oryginalnego radia


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jeśli źle umiejscowiłam temat lub już się tu przewinął to z góry przepraszam. Szukałam, ale nie znalazłam niczego takiego.

W moim renault megane II mam oryginalne radio na płyty CD. Chciałabym się dowiedzieć czy istnieje jakaś przedłużka lub coś w tym stylu umożliwiająca podpinanie pod to radio prze USB np. pendriva?

Jeśli tak to bardzo prosiłabym o link do takiego urządzenia i jakieś wskazówki jak zamontować taki "cuś" ;).

Jeśli nie ma czegoś takiego to proszę o zamknięcie tematu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Renault Tuner List CD.

Dziękuję za odpowiedź ;) a coś tańszego i bez (zbędnych dla mnie) wejść pod SD czy przesyłania bluetooth? Jakaś mała złączka zamiast całej aparatury?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radio pewnie wyjdzie więcej jak zmieniarka cyfrowa ,do swojego auta by zachować sterowanie z kierownicy i wyświetlacz na desce musiałem kupić dodatkowo do radia interfejs co podniosło koszty i razem wyszło jakieś 450 zł ,sam musisz zdecydować co chcesz osiągnąć .Owszem, można zakupić obojętnie jakie radyjko z obsługą USB, ale nie każde będzie działać z fabrycznym pilotem ,chyba, że Tobie na tym nie zależy to jakiegoś ładnego Pioneera ,albo Alpine można zakupić,byle by tylko amatorzy cudzej własności się nie zainteresowali :) Osobiście to zainwestowałbym w radio .

tu na temat zmieniarki :

http://megane.com.pl/topic/12391-radio-tuner-list-i-podlaczenie-usb-box/page__st__32

jak zamontować zmieniarkę :

Edytowane przez andrzej27r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  W dniu 19.05.2013 o 09:27, andrzej27r napisał(a):

Radio pewnie wyjdzie więcej jak zmieniarka cyfrowa ,do swojego auta by zachować sterowanie z kierownicy i wyświetlacz na desce musiałem kupić dodatkowo do radia interfejs co podniosło koszty i razem wyszło jakieś 450 zł ,sam musisz zdecydować co chcesz osiągnąć .Owszem, można zakupić obojętnie jakie radyjko z obsługą USB, ale nie każde będzie działać z fabrycznym pilotem ,chyba, że Tobie na tym nie zależy to jakiegoś ładnego Pioneera ,albo Alpine można zakupić,byle by tylko amatorzy cudzej własności się nie zainteresowali :) Osobiście to zainwestowałbym w radio .

tu na temat zmieniarki :

http://megane.com.pl/topic/12391-radio-tuner-list-i-podlaczenie-usb-box/page__st__32

jak zamontować zmieniarkę :

Wow, jeszcze jak by ktoś wrzucił jak to zrobił, chodzi mi o wtyczkę to byłoby super, a tak można tylko pooglądać i zrobić ohh ahh.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 15.10.2013 o 11:15, jsordyl1972 napisał(a):

Wow, jeszcze jak by ktoś wrzucił jak to zrobił, chodzi mi o wtyczkę to byłoby super, a tak można tylko pooglądać i zrobić ohh ahh.

Przecież wtyczka jesy gotowa przy emulatorze zmieniarki widocznym na filmiku, nic tam nie trzeba robić poza podłączeniem za radiem.

Mam dokładnie to samo ale schowane z drugiej strony, w małym schowku przed bezpiecznikami. Co prawda nie wejdzie tam już nic do gniazda USB (za mało miejsca) ale to mi nie przeszkadza, bo stosuję tylko karty SD.

Jeśli natomiast chcesz tylko kabelek z wtykiem JACK, to taki opis jest w downloadzie w manualu.

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 3 miesiące temu...

Radio w mojej megane jest fabryczne, zwykła wersja niesterowana pilotem. Płyt CD niestety nie czyta, tuner działa normalnie.

 

1) Kupić identyczne fabryczne radio (+/- 150zł)?

2) Kupić jakiś zestaw niefebryczny (JAKI? Nie mam kompletnie pojęcia)

3) Jakaś zmieniarka podana wyżej, czy zadziała przy niesprawnym odtwarzaczu CD?

 

Zależy mi na wyjściu JACK bądź USB, tak abym mógł podłączyć telefon. Macie jakieś rozwiązania? Proszę o proste odpowiedzi i pomoc, motoryzacja to moja słaba strona, auta służy mi tylko do dojazdów do pracy, średnio się orientuje jaki zestaw powinienem zakupić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kupilem zmieniarke carlink czy jakos tak 330zl chyba na allegro - ale musialem zamontowac przycisk reset (wlacznik/wylacznik) poniewaz czasem zmieniarka sie zacinala (dosc czesto) i trzeba bylo odpinac wtyczke i wpinac co mnie denerwowalo wiec na jednym kablu chyba zoltym wlutowalem reset

 

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki - damiar

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ja mam radio oryginalne update list i zmieniarkę cyfrową XCAR Link ( kabel RD3 i było to kupione do peugeot-a )ale jak to podłączam to nic się nie dzieje nie widzi tego jakieś rady żeby to uruchomić na Pedrowie tylko miga czerwona dioda foldery po robione CD01 - do CD06 ( renault megane 2006r. )

 

Dodano: 05 lip 2014 - 23:32

czy do oryginalnego okablowania meganki trzeba przejściówkę bo chcę podłączyć radio nie oryginalne JVC meganka rok 2006 obecnie oryginalne radio

Edytowane przez P_r_z_e_m_o
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ma działać tylko radio to nic nie trzeba kupować. Jeżeli chcesz sterowanie z kierownicy i ewentualnie wyświetlacz to potrzebny będzie adapter pod warunkiem, że do Twojego radia on jest i radio ma możliwość sterowania pilotem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  W dniu 26.01.2014 o 18:58, cioras napisał(a):

a takie coś nie zadziała pod tym radiem? w ustawieniach w expert da się włączyć auxa...

link

No właśnie zadziała takie coś czy nie??

post-56446-0-16179900-1441652816_thumb.jpg

Edytowane przez grunz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!