Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Tunel środkowy a wymiana linek


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Właśnie mocuję się z linką ręcznego. Nie mogę jej wyjąć tutaj przy dźwigni ręcznego. Zdjąłem ten plastik z góry przy dźwigni lotniczej ale jak dla mnie za słaby dostęp. Albo po prostu nie wiem czym przecisnąć tą linkę przez ten otwór by ją w bok wysunąć. I pomyślałem żeby wyciągnąć cały tunel by mieć lepsze dojście. Odkręciłem dwa wkręty które go z tyłu trzymają i tył tunelu unosi się ale z przodu dalej go coś trzyma. Czy trzeba rozbierać jeszcze przedni kokpit by wyjąć tunel środkowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

thumb_hosting_zdjec_1370104469__demontaz_konsoli.jpg thumb_hosting_zdjec_1370104429__demontaz_konsoli.jpg

 

Jednak do demontażu linek ręcznego nie trzeba zdejmować całego środkowego tunelu, wystarczy zdjąć tylko ten plastik. Może to będzie pomocne w zobrazowaniu jak te linki są zamocowane:

thumb_hosting_zdjec_1370104734__linki_recznego.jpg

Edytowane przez damiar
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za schematy. Wcześniej tylną część tunelu podniosłem no i dostęp jest już w miarę. No i teraz mam problem z czynnością jak na ostatnim Twoim foto:) Czyli z odpięciem linek. Jak je wypiąć z tej blaszki? Mam taki rozwieracz do pierścieni segera ale on za słaby. Nie wiem czym powiększyć otwory w tej blaszce by móc wypiąć te linki. A jeszcze potem tam przyjdzie wsadzić nowe... Nie wiem czy trzeba być jakiś pudzianem czy trzeba mieć odpowiednie narzędzia ale na tą chwilę nie wiem co dalej robić :o Ale tak to fotki przednie, nie ma co :o Dzięki :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko jest mi coś zasugerować w tym temacie, nie posiadam megane i nigdy tego nie widziałem jak to tam wygląda. Jednak wydaje mi się, że aż tak skomplikowane to na pewno ie jest, być może jest jakiś "myk", który trzeba wykonać, ale to już może wypowie się ktoś kto miał z tym styczność. A tak z mojej strony dodam, czy ta nakrętkę służącą do naciągu kolego popuszczał, żeby te linki luźne były?

Takie coś jeszcze znalazłem: http://megane.com.pl/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=1401

Edytowane przez damiar
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, odkręciłem nakrętkę i odczepiłem na zacisku przy kole :o Już jest wszystko luźne. Mam problem z wyjęciem tu właśnie co podałeś fotkę. U mnie to trochę inaczej wygląda. Załączam fotkę. W kółko na czerwono wziąłem z czym mam problem. U mnie jak widać jest mniejsza szczelina. Nie wiem czy ktoś to zacisnął bardziej czy co. Strzałką zaznaczyłem w którą stronę trzeba wypchać linkę. Tylko, że tam jest gruba blacha i jak to rozgiąć to nie wiem. Jedyne co mi do głowy przychodzi to powiększyć tą szczelinę kątówką. Tylko co potem zrobić żeby po założeniu nowej linki nie wypadała jak będzie duży otwór?

post-56328-0-99403300-1370164813_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Wytargałem tą linkę ale dopiero po całkowitym wyjęciu tunela środkowego - tak by zrobił się dobry dostęp. A potem jak już było jak podejść to we dwie osoby rozgięliśmy trochę tą blaszkę i poszło. Swoja drogą rozwiązanie sromotne, tym bardziej że jak się przyjrzeliśmy to widać, że to jest fabryczne wykonanie.

Dzięki! :o

 

Dodano: 19 sie 2013 - 10:07

To było tak, że ktoś coś tam kombinował, spawał itd. :o Mój mechanik przerobił to po swojemu tak by było to możliwie najbardziej zbliżone do oryginału :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Cześć, czy ktoś pomoże rozwikłać ten problem? Można jakoś skrócić tą linkę czy próbować to jakos złapać po "januszowemu" . Chciałbym nadmienić, że ręczny tak działał od momentu zakupu przeze mnie (2 lata)

IMG_20180409_190353.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!