Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Moja Renowka zgasła i śpi dalej...


Szczawik

Rekomendowane odpowiedzi

Mam kłopot. Jadąc dziś do pracy, na 4 biegu przy około 2000tys obr. megi nagle zgasła. Nie bylo żadnego brzdęku, hałasu, nic. Poprostu się wyłączyła ... Rozrusznik kręci ale jakoś tak dziwnie nienaturalnie lekko...Czy to moze być rozrząd?? Jednak nie było żadnego hałasu, wiec moze tylko sam pasek sie zerwał a ponoć slyszałem, zę pewne silniki w Renówkach były bezkolizyjne... HELP :-?

Silnik 2.0 F3R

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pasek jest bardzo prawdopodobny ale życzę Tobie jak najmniejszych szkód.

ja miałem tak: wiec też jechałem i auto zgasło i nie odpala też bałem sie o rozrząd ale okazało sie że padła centralka sterowania silnikiem i nie podaje napięcia na pompę(ja mam diesla). sprawdź tak jak piszą pozostali plus bezpieczniki. dla świętego spokoju możesz ściągnąć osłonę paska.możesz też odkręcić korek wlewu oleju i niech ktoś kręci rozrusznikiem a Ty ręką zakryj wlew oleju i powinno sie wyczuć pracę wałków i pracujący olej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość GazMajster

wyłącznik zznajdziesz koło skrzynki bezpieczników pod macchą po prawej. Taaki czerwony kapturek. Wciśnij.

Wydaje mi się jednak, że to rozrząd poleciał. Wrzuć auto na bieg i spróbuj popchnąć. Jak pójdzie bez problemów, to masz pewniaka. Z moich info wynika, że Renie nie miały silników bezkolizyjnych, ale nie jet to wieść na 100%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GazMajster,

Wrzuć auto na bieg i spróbuj popchnąć. Jak pójdzie bez problemów, to masz pewniaka.

Chyba nie jest tak prosto, kolega nie rozwalił wału, ani nie rozpadło się sprzęgło. Po wrzuceniu biegu i pchaniu, wał nadal będzie się obracał i poruszał tłokami w cylindrach. Może iść lżej ale tylko o tyle, ile zaworów byłoby nie domkniętych i gdzie nie było by kompresji. Robiąc to pierwszy raz i to na powiedzmy uszkodzonych zaworach, nie wykryjesz tego. (brak odniesienia do sprawnego silnika)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądałem auto z mechaniorem i powiedział, że to będzie aby koszt paska rozrządu (jakieś 230zł) i ewentualnie zaworu-ponoć 10zł za sztukę. Głowica jest dobra, tłoki powinny też być dobre. Bo podobnież jeżeli aby dziś usłyszałem wielki stuk, to mógł się aby zawór ugiąć i nic więcej. Gorzej by było, jakbym go na obrotach trzymał i wtedy bym usłyszał.......

 

Proszę cenzuralnie się wysławiać na forum - Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość GazMajster

16 ventyli, uszczelniacze też 16 szt., uszczelka pod głowicą, pasek rozrządu, napinacz, pasek wielorowkowy, olej (6L), świeczki, zapach do auta, plak, filtr oleju i parę innyc dupereli do mojego Scenica kosztowały niecałe 600 zł. Mam układ, więc ceny specjalne. Do kompletu moja robociznaa i wio. Głowicy nie trzeba było planować.

Więc wiesz jaak to może kosztować, a ile weźmie, to już inna bajka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!