Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od jakiegoś czasu auto dziwnie się zachowuje,spada z obrotów gaśnie a jedyny komunikat który się pojawia to (ustaw pozycje neutralną).Malo tego wzrosło spalanie .Po podłączeniu okazało się jest jest błąd Procesora Modułu sterującego ECM/PCM p6060. oraz obwód czujnika poziomu oleju( olej był nie dawno wymieniany i wszystkie filtry żadne kontrolki się nie świeciły) pytanie moje brzmi od czego jest ten moduł.Autem jak przerywa to jak młodociany kursant na naukach ruszając "kangurem":D

Z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Żeby nie przepisywać http://www.forum.alfaholicy.org/147/85522-blad_po606_komputer_padl.html Wprawdzie trochę inaczej kod podałeś,ale sądzę że do tego przypadku opis będzie pasował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam, z tym samym problemem ( ciąg dalszy) byłem już 3 razy na Clipie i .. NIC nie wykazało żadnych błędów i nic niepokojącego a szarpanie jak było tak dalej jest, dodam że z każdym szarpnięciem obrotów występuje efekt taki ze zapalają mi się światła wewnątrz auta te na podsufitce...;/, no normalnie masakra nikt nic nie wie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jak już się rozbuja i wpadnie w "turbulencje" to zdarza się że gaśnie. Bywa że jak jest zimny to cisza i spokój a jak podskoczy temperatura ( co wydaje mi się że następuje bardzo szybko) to zaczyna wariować i na nie równościach np przejazd kolejowy dziurawa droga to samo.

Mechanik powiedział że jakieś zwarcie ale nie ma wpływu na szarpanie autem a jedynie zapalające się światła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam, mam problem z szalejącym autem Scenic II 19. DCi, prawdopodobnie ( ja tak sadze) jest jakieś zwarcie i dochodzi do tego ze przerywa( ułamek sekundy) szarpie i w tym samym momencie zapala się cała podsufitka. Towarzyszy temu komunikat ustaw pozycje neutralna lub wciśnij start lub hamulec tak jak przy uruchamianiu silnika. Byłem na clipie i NIC NUL ZERO . Pomocy co może być przyczyna, czy rzeczywiście jakieś zwarcie czy coś powoli zaczyna padać. Dodam ze wczesnej miałem wodę w schowkach pod nogami po opadach deszczu i może ta woda gdzieś ugniła jakąś kostkę czy coś.

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapala się cała podsufitka.

a gaśnice wozisz :)

Sprawdziłbym kostkę pod fotelem kierowcy - poszukaj na forum bo problem jest dokładnie opisany i nie ma sensu tego przepisywać :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komputer sprawdzony i okablowanie od niego tez i wszystko gra i buczy.Tak jak wyżej pisałem problem tkwi w wiązce pod fotelem możliwe że coś więcej jest zaśniedziałe i nie przewodzi tak jak powinno.Orientuje się ktoś czy można kupić taka całą wiązkę?

Dodam również że wcześniej nie działała mi tylna szyba a po lutowania działa jak dawniej, czyli lutowanie dało efekt, to co lutować na "ostro" wszystkie kable czy jak? poradźcie coś jak mieliście podobne problemy czy doświadczenia.

Edytowane przez umorusanyborsuk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawdopodobnie ( ja tak sadze) jest jakieś zwarcie i dochodzi do tego ze przerywa( ułamek sekundy) szarpie i w tym samym momencie zapala się cała podsufitka. Towarzyszy temu komunikat ustaw pozycje neutralna lub wciśnij start lub hamulec tak jak przy uruchamianiu silnika

Objawy wskazują raczej nie na zwarcie tylko na samoczynne wyłączenie silnika.

 

Dodano: 14 sie 2013 - 09:09

Orientuje się ktoś czy można kupić taka całą wiązkę?

Można w ASO, koszt wiązki przedniej ok 2,5 tyś zł.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena z kosmosu za wiązkę kabli:/ czyli co? zlutowanie na "ostro" myślicie że nic nie da że problem tkwi w czymś innym? Jeśli wiecie w czym proszę o pomysł bo ja już nie mam sił ani pomysłu co robić.

 

Dodano: 16 sie 2013 - 19:17

Sorry że jedno pod drugim, ale trzeba z tym ruszyć i łapie się każdej opcji aby jakoś się naprowadzić czy pomóc. Tyle osób zarejestrowanych i nikt nic nie wie, nikt się nie wypowie (poza postami wyżej DZIĘKI)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak jak kolega Aston76 uważam , że jest to problem z chwilowym gaśnięciem silnika.Przyczyny szukałbym pod maską : skrzynka BSI ,wtyczki komputera silnika , wtyczki od czujników na silniku (zwłaszcza czujnik wału). Ewentualnie zakup wiązki silnika (na aukcjach można kupić za 100zł). Jeżeli chodzi o wtyczkę pod fotelem (nie ma nic wspólnego z silnikiem)to po pierwsze przeważnie przewody się tam urywają, a nie robią zwarcia.Jeżeli było by gdzieś zwarcie to, albo paliło by bezpiecznik lub sfajczył by się przewód.Szukaj przyczyny pod maską.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jak już pisałem, szarpnięcie obrotami równa się z zapaleniem podsufitki( jedno z drugim , nie osobno), więc chyba jakieś zwarcie gdzieś jest , ewentualnie dodatkowo coś więcej padło. Kostkę pod fotelem mam zamiar zlutować na ostro z pominięciem kostek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgaszenie silnika , powoduję automatyczne włączanie oświetlenia w kabinie - tak sobie inżynierowie to wymyślili.Jeżeli jakiś brak kontaktu na wtyczkach lub przerw w przewodach powodują , że silnik gaśnie ,to silnikiem będzie szarpać ,a komputer te przerwy w pracy silnika traktuje jak zgaszenie silnika i zapala oświetlenie kabiny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
        • Like
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
        • +1
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!