Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Składanie lusterek scenic


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie,

 

Mam mały problem,mianowicie zakupiłem scenica II 2004r, ze składanymi lusterkami ale popękanymi lusterkami,padł pomysł aby zakupić drugie,oczywiście najtańsze okazały się z anglika,i takie które nie mają składania.Czy lusterka od anglika to dobry pomysł,będzie dobra widoczność w nich czy nie koniecznie,oraz czy jest można przełożyć silnicznik z moim elektrycznie składanych do tych manualnych tak aby wszystko było grało?Może jest szansa aby przełożyć same ramki?Z góry dziękuję za zainteresowanie.Pozdrawiam

Edytowane przez paweldzwo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popękanymi lusterkami,

Na allegro masz całą masę zamienników i oryginalnych luster, kompletnych z koszyczkami itp, wystarczy poszukać.

To tak jakby spaliła się żarówka a ty kupowałbyś cały reflektor :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam w tym temacie i ja bym miał pytanie kupilem renault grand scenic z 2004 roku 2,0 benzynka i mam problem z lewym lusterkiem. Objawy są takie ze jak sie złożą jest OK ale jak mają sie rozłożyć pojawia sie problem z lewym lusterkiem. Słychać jak zaczyna pracować silniczek ale zaczyna sie rozkladac po chwili i nie rozklada sie do konca i trzeba podejsc i recznie rozlozyć do końca. Bardzo przydatna rzecz na parkingach i chcialbtm z tego korzystać ale nie chce za kazdym razem obchodzic auta zeby lusterko rozlozyc. Czy ktoś wie co moze być przyczyną i ewentualnie jak to naprawić . Każda wskazowka jest dla mnie cenna.

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jak mają sie rozłożyć pojawia sie problem z lewym lusterkiem... Bardzo przydatna rzecz na parkingach i chcialbtm z tego korzystać ale nie chce za kazdym razem obchodzic auta zeby lusterko rozlozyc.

Kolego KrystianKor z twojego postu wynika, że masz problem nie z lewym lusterkiem tylko z prawym. Lewa strona w samochodzie jest zawsze po stronie kierowcy. Co do problemu to należny sprawdzić zębatki od zamykania i otwierania lusterka i przesmarować je.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

należny sprawdzić zębatki od zamykania i otwierania lusterka

Do zębatek bym się nie pchał, bo to za głęboko i przekładnia jest posklejana. Problem zapewne tkwi jak zazwyczaj w oporach na przegubie i ząbkach zasprzęglających. To tam należy WD40 albo smar silikonowy zaaplikować. Przeciągasz lusterko ręcznie o kilka stopni by pokonać opór sprężyny na przegubie, wtedy elementy masz oddalone od siebie i w tą szczelinę aplikujesz smar w sprayu. W podobnym temacie już opisano jak to zrobić.

http://megane.com.pl/topic/18296-skladanie-lusterka-zewnetrznego/

U siebie WD-kiem robiłem z 2 lata temu i działa poprawnie do dziś. A lusterka pracują bardzo intensywnie, bo automatycznie przy każdym zamykaniu i otwieraniu centralnego zamka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak Ci się lusterka nie rozłożyły całkowicie to nie musisz iść ich otwierać ręcznie, ale szybko: raz-dwa tam i spowrotem przekręcasz gałeczkę do składania lusterek: składanie-rozkładanie: CYK-CYK i znowu pójdą troszkę aż znów czujnik przeciążenia wyłączy.

Tym sposobem po troszku je otworzysz nie wysiadając z kabiny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam w tym temacie i ja bym miał pytanie kupilem renault grand scenic z 2004 roku 2,0 benzynka i mam problem z lewym lusterkiem. Objawy są takie ze jak sie złożą jest OK ale jak mają sie rozłożyć pojawia sie problem z lewym lusterkiem. Słychać jak zaczyna pracować silniczek ale zaczyna sie rozkladac po chwili i nie rozklada sie do konca i trzeba podejsc i recznie rozlozyć do końca. Bardzo przydatna rzecz na parkingach i chcialbtm z tego korzystać ale nie chce za kazdym razem obchodzic auta zeby lusterko rozlozyc. Czy ktoś wie co moze być przyczyną i ewentualnie jak to naprawić . Każda wskazowka jest dla mnie cenna.

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76

Ja miałem problem z rozkładaniem lusterek szczególnie gdy padał deszcz. Objawy takie same, składały się idealnie, ale jak chciałem je rozłożyć, to słychać było silniczek, ale lusterka dostawały czkawki i się zacinały.

 

Naprawiałem to tak:

1. złożyłem lusterka

2. jak są złożone, to robi się szczelina przez którą za pomocą dołączonej słomki do preparatu WD40 psikałem w środek mechanizmu. Napsikałem tego na prawdę sporo, aż ciekło po karoserii.

3. następnie około 10-15 razy rozkładałem i składałem każde z lusterek, aby mechanizm się przesmarował

4. umyłem karoserię, którą zalałem preparatem :)

 

Wszystko robiłem w suchy dzień, aby rozkładać i składać lusterka elektronicznie, a nie mechanicznie.

Tydzień od naprawy jest wszystko ok, nawet w deszczowy dzień. Jak przestaną się znów rozkładać, to kupię coś lepszego niż WD40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!